Pęknięty łąńcuch rozrządu w 2,4 tdci 2011 |
Autor |
Wiadomość |
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-01-16, 22:41
|
|
|
Socale napisał/a: | Flag napisał/a: |
...
dziś przyjechał transport ze skradzionymi rzeczami, powiem Wam ze zrobilem ze liste co moim zdaniem zostalo ukradzione i okazalo sie ze nawet o polowie nie wiedziałem. Nawet magnesy pamiatkowe z hiszpanii. Brakuje tylko wina i żarcia. |
No patrz jakie uczciwe te złodzieje z Polski są.
Nie upłynniali fantów, zaczekali czy aby ktoś się nie upomni bo może mu żal...
|
na szybko nie mieli gdzie, oni to ukradli 20m od miejsca zamieszkania, a nie mieli żadnego srodka transportu do cywilizacji. Całe szczeście schowali to wszytsko razem i nie wymieszali ze swoimi rzeczami.
Część odzyskanych gratów ( za wyjatkiem psów )
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 14 raz(y) 74,89 KB |
33.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13 raz(y) 100,29 KB |
|
|
|
|
|
OMEGA
weteran
Twój sprzęt: LMC -- FORD
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lip 2007 Piwa: 40/52 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-16, 23:06
|
|
|
Flak , jaka tego jest wartość ???? myślę o skradzonych łącznie. |
_________________ Marian
za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387 |
|
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-01-16, 23:17
|
|
|
OMEGA napisał/a: | Flak , jaka tego jest wartość ???? myślę o skradzonych łącznie. |
my na zawodach zawsze mamy małe stoisko ( legalne z kasą!) - ten sprzęt był najdroższy, liczac po cenach materiału ponad 35tys, (duzo wiecej w cenie rynkowej). Nie liczylem wartosci sprzetu prywatnego, ale z drogich rzeczy to latarka 800, nowe buty sportowe 450, nowa skrzynka z narzedziami ponad 300, akumulator awaryjny do rozruchu 300, kabel 40m do kampera - 300zl i pelno innych uzywanych rzeczy. Gnoje zabrali nawet muszelki znalezione na plaży w Hiszpanii. |
|
|
|
|
OMEGA
weteran
Twój sprzęt: LMC -- FORD
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lip 2007 Piwa: 40/52 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-16, 23:28
|
|
|
To się cieszyć że przynajmniej ktoś prawidłowo zareagował i wysłał to wszystko na twój adres i tym samy nie straciłeś tak dużej kasy . |
_________________ Marian
za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387 |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-01-16, 23:38
|
|
|
Zarządca hali, bo nie chciał sprowadzać policji |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-01-17, 13:53
|
|
|
No więc jeden wałek do wymiany, głowica oddana do regenereacji.
W miedzyczasie wymiana panewek, pierścieni i pompy oleju z łańcuchem, wymiana zimeringa na wyjsciu ze skrzyni biegów.
Reszta w pprzyszlym tygodniu jak bedzie glowica.
Alternator i rozrusznik juz odebrane zregenerowane. |
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-01-17, 13:59
|
|
|
Pamiętaj o ustawieniu pompy oleju. Jak źle ją ustawisz, to zerwie łańcuch. Do ustawienia jest specjalny przyrząd. |
|
|
|
|
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2018-01-17, 14:57
|
|
|
z czystej ciekawości - to ustawienie pompy musi mieć swoją pozycje |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-01-17, 15:05
|
|
|
Tak. |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-01-18, 22:40
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Pamiętaj o ustawieniu pompy oleju. Jak źle ją ustawisz, to zerwie łańcuch. Do ustawienia jest specjalny przyrząd. |
masz na mysli ustawienie koła zębatego pompy w płaszczyźnie z kołem zębatym na wale? Czy jeszcze coś, każde info na wagę złota:)
Wtryski oblały test dosłownie oblały, trzeba wymienić rozpylacze. |
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-01-18, 22:48
|
|
|
Dokładnie o to chodzi. Mamy spro przypadków że mechanicy źle to ustawiają i tnie łańcuch pompy. |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-01-19, 11:53
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Dokładnie o to chodzi. Mamy spro przypadków że mechanicy źle to ustawiają i tnie łańcuch pompy. |
ja to mam zamiar ustawić za pomocą metalowej linijki ktora pokaze mi czy płaszczyzny się zgadzają, Jak wygląda ten specjalny przyrzad? |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-01-24, 19:14
|
|
|
Jeszcze czekam na głowice bo trzeba osiowac otwory pod wałki.
Zawiozłem dziś pompe paliwa do sprawdzenia - pompa okazala sie idelana i czysta w środku ale zapytali ile miesięcy stała nieużywana z paliwem - paliwo wygląda dziwnie i śmierdzi masakrycznie, po powrocie do domu otwarłem filtr paliwa i to samo, straszny smród, z baku to samo. Tankowałem pełny bak przy wyjezdzie z PL na autostradzie przy Zgorzelcu ( BP) , 300 km przez awarią silnika. Nie potrafie połączyc tych faktów ale i tak muszę wylać to paliwo (65l). Czy da sie to gdzieś zbadać za rozsądną kase? |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-02-01, 22:38
|
|
|
Silnik dalej nie gotowy, ale ostatnio dużo pracy.
Wszystkie częsći dojechały, mysle ze do wtorku uda się wyjechać.
Z naprawy rozrządu zrobił się duży remont, na nowe wymienone:
- pompa oleju
- panewki
- tłoki,pierścienie
- zawory
- klawiatura
- pompa wody
- vacu pompa
- świece żarowe
- płyny, filtry i uszczelki
- EGR
Zregenerowane:
głowica ( planowanie, gniazda zaworowe, centrowanie otworow pod wałki)
wtryski ( wymiana koncowek)
rozrusznik - wymiana automatu
turbo - wymiana łozysk i wirnika po stronie zimnej
alternator -- wymiana łozysk i szczotek
dodatkowo wymienio zimering w szkrzyni biegów, wyczyszczony bak i przewody
Z dziwnych rzeczy to w bloku w kanale wodnym znalazlem zielony oring gumowy - wyglada ze troche tam leżał.
Z przykrych odkryć to sitko na smoku pompy było jak deska, kompletnie zatkane nagarem, był problem z odmoczeniem tego, dopiero rozpuszczalnik pod duzym cisnieniem pomogł. |
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-02-01, 22:50
|
|
|
Piszesz o sitku pompy oleju? Jeśli tak, to na jakim oleju to chodziło i co ile był zmieniany? |
|
|
|
|
|