|
|
Ford Transit 2,2 TDCI 140 KM -kto zna ? |
Autor |
Wiadomość |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 213/480 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2018-02-10, 07:36
|
|
|
wojtekjanus napisał/a: | i miał pojęcie o jaką wartość jest zowalizowany niewysezonowany bęben (dziesiątki mm), |
No to jakiś bubel handlowy na którym w takim razie idzie nieżle zarobić |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
wojtekjanus
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Transit 2,0 tdci
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Cze 2014 Piwa: 12/1
|
Wysłany: 2018-02-10, 09:59
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: | No to jakiś bubel handlowy na którym w takim razie idzie nieżle zarobić | Hm... Czyli rozumiem, że elegancki Pan z eleganckim kamperem nie wchodzi w takie bublowate badziewie za trzysta złotych, tylko spokojnie jedzie do ASO, płaci za bębny trzy tysiące i tysiąc za usługę - i wie, że wszystko zrobione jest ok.
Ja - niestety - nie jestem eleganckim Panem z eleganckim autem...
Przy okazji - powinienem napisać nie dziesiątki mm, ale dziesiąte mm. Mój błąd.
Chodzi o to, że skoro tolerancja średnicy wynosi 2,0 mm, to stoczenie owalizacji rzędu 0,1 - 0,2 mm jest nieistotna dla bezpieczeństwa i trwałości bębna.. |
_________________ Zgredzik |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|