Po przejechaniu około 6 tysięcy kilometrów moje obserwacje urządzenia nie doprowadziły mnie do jakichś rewolucyjnych wniosków. Urządzenie pokazuje ciśnienie w każdym kole i jego temperaturę oraz napięcie na pokładzie. Widać wzrost ciśnienia wraz ze wzrostem temperatury, po przekroczeniu zadanych wartości sygnalizuje przez jakiś czas dźwiękowo i mruga przekroczony parametr. U mnie było powyżej 5 bar. Powietrze z kółek nie schodzi, nic złego się nie dzieje. Myślałem o kupnie wersji z aplikacją ale chyba mi się to mało podobało. Ten TPMS z wyświetlaczem ma dość wydajną podwójną ładowarkę USB, daje nawet radę ładować S8 w trybie szybkim.
Urządzonko jest OK.
Przy takiej masie pojazdu zapasówka to podstawa, ja złapałem gumę 3 razy w życiu i 2 razy opona nie nadawała się do niczego a te zestawy naprawcze nic by nie dały.
Twój sprzęt: Fiat Ducato Granduca 1,9 TD
Nazwa załogi: SEFI
Dołączył: 05 Paź 2017 Postawił 2 piw(a) Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-04-21, 18:18
Witam!
Kupując kampera miałem koło zapasowe luźno w skrzyni bagażowej, ale ku memu zdziwieniu wchodząc pod auto znalazłem drugie koło w koszu . Mam problem z jego wyjęciem!
Kosz wygląda tak;
https://www.olx.pl/oferta...html#7ff182a9af
Może ktoś mi poradzi jak sie do tego zabrać ?
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
Wysłany: 2018-04-21, 20:14
W moim Burstnerze w takim koszu było koło. Od strony zderzaka miałem 2 śruby z jakimiś gumowymi zawieszkami, już nie pamiętam dokładnie ale bardzo łatwo się ten kosz opuszczało.
.
Edit: Skąd ja znam Twój obrazek w awatarze
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Twój sprzęt: Fiat Ducato Granduca 1,9 TD
Nazwa załogi: SEFI
Dołączył: 05 Paź 2017 Postawił 2 piw(a) Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-04-22, 16:26
Witam ponownie.
Niestety tuleja jest ale bez śruby! kosz wisi na "jakiś hakach" i nadal nie wiem jak to koło wyjąć. Zrobiłem zdjęcia i może ktoś się z tym spotkał?
Oczywiście móglbym to zrobić siłowo , ale po co, zawsze na to mam czas. Troche też szkoda mi miejsca w komorze bagażnika, aby tą zapasówkę tam wozić
może gdzieś w podłodze garażu albo z boku samochodu jest jakaś śruba od przekładni zwalniającej te zaczepy...
_________________ --------------------------------------------------
Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
---
moje kampery:
- campervan Peugeot Boxer - 2011 r.
- Chausson Flash 02 - 2011 r.
- CI Elliot 84 XT - 2017 r.
- Weinsberg 600MG - 2019 r.
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
Wysłany: 2018-04-22, 20:26
Inaczej jak było u mnie.
Tu jakiś mix jest, jeden zaczep siedzi w jakimś profilu, drugi w poprzeczce, fabryka tak nie robi.
Albo to jakaś radosna twórczość usera albo producenta budy.
U mnie były śruby właśnie w tych tulejach a do tego były gumowe zawiesia żeby koło przy zdejmowaniu opadło łagodnie. Bardzo intuicyjna konstrukcja.
Spodziewam się, że te zaczepy trzeba poluzować śruby od góry, potem dźwignąć kosz do góry, odchylić zaczepy i kosz opuścić. Do tych śrub... ciekawe czy jest jakieś dojście.
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Fabryczne rozwiązanie stosowane w Ducato po 94 roku. Od góry masz zaślepki. Po wyjęciu klucz 14 i kręcisz aż poczujesz opór. Tuleja jest do postawienia lewarka, tak abyś nie musiał brać na klatę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum