Ford Transit 2,0 170 KM |
Autor |
Wiadomość |
mischka
Kombatant
Twój sprzęt: Dethleffs
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Lut 2016 Piwa: 114/120 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 2018-05-08, 10:47
|
|
|
Alfa to też Fiat |
_________________ W życiu piękne są tylko chwile... |
|
|
|
|
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2018-05-08, 11:24
|
|
|
mischka napisał/a: |
i tu się zgadzam, tego nie da się zrozumieć |
Nie wiem jakie tu są kłopoty ze zrozumieniem. Podobnie jak Sławek uważam, że Ford jest dla kierowcy wygodniejszy do jazdy, lepsza pozycja i regulacje kierownicy i fotela. No i Ford już dawno wpadł na to, że kierowca może chcieć pić kawkę i mieć ją pod ręką..
I jeżeli byłby wyraźnie tańszy to też bym go wybrał. Przy jednakowych cenach brałbym Fiata tylko ze względu na większą popularność i prawdopodobnie lepszą dostępność serwisu w całej Europie.
Ps. Z tego co gdzieś słyszałem w kolejnej generacji za parę lat z trojaczków zostanie tylko Fiat. Peugeot i Citroen mają być związane z Mercedesem Sprinterem. |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
inwifi
trochę już popisał
Twój sprzęt: CI Elliot 84 XT by Ford Transit
Nazwa załogi: O tym muszę pomyśleć :)
Dołączył: 18 Sie 2017 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Łabiszyn
|
|
|
|
|
ZEUS
Kombatant
Twój sprzęt: Weinsberg CC600 MG 120 kW 2019
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2014 Piwa: 62/63 Skąd: Olimp ?
|
Wysłany: 2018-05-25, 11:31
|
|
|
emkacar napisał/a: | Tec, a jak z adblue? Słyszałam, że ponoć pożera duże ilości - większe niż w instrukcji? Od razu dodam, że słyszałam to od osób, które robią takimi 2.0 po kilkanaście - kilkadziesiąt tysięcy w roku..... |
nie jest źle... po przejechaniu 5 tys. km zużycie ad blue wyszło mi ok. 0,25 - 0,30 l/100 km... |
_________________ --------------------------------------------------
Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
---
moje kampery:
- campervan Peugeot Boxer - 2011 r.
- Chausson Flash 02 - 2011 r.
- CI Elliot 84 XT - 2017 r.
- Weinsberg 600MG - 2019 r. |
|
|
|
|
slawwoj
Kombatant
Twój sprzęt: Laika x695 Ford
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sie 2012 Piwa: 141/299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2018-05-25, 12:35
|
|
|
No no ciut nie Perpetuum mobile |
|
|
|
|
papamila
Kombatant
Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 120/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2018-05-25, 22:09
|
|
|
ZEUS napisał/a: | po przejechaniu 5 tys. km zużycie ad blue wyszło mi ok. 0,25 - 0,30 l/100 km... |
to tylko 2x wiecej niż citroen 2,0hdi
u mnie zuzycie adblue oscyluje w granicach do 1,2-1,5/1000km (przejechane 40.000km) |
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2018-05-25, 22:31
|
|
|
Jak wy to wyliczacie?
Mam te-to adblue w Ewy aucie ale nic o tym nie wiem bo mi się nie chce wiedzieć bo ja tym nie latam, a tu okazuje się że to istotna - kolejna upierdliwość. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
ZEUS
Kombatant
Twój sprzęt: Weinsberg CC600 MG 120 kW 2019
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2014 Piwa: 62/63 Skąd: Olimp ?
|
Wysłany: 2018-05-25, 23:47
|
|
|
Socale napisał/a: | nic o tym nie wiem bo mi się nie chce wiedzieć |
przymusu nie ma... |
_________________ --------------------------------------------------
Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
---
moje kampery:
- campervan Peugeot Boxer - 2011 r.
- Chausson Flash 02 - 2011 r.
- CI Elliot 84 XT - 2017 r.
- Weinsberg 600MG - 2019 r. |
|
|
|
|
slawwoj
Kombatant
Twój sprzęt: Laika x695 Ford
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sie 2012 Piwa: 141/299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2018-05-26, 06:50
|
|
|
Adblue a co to takiego?
Wychodzi na to że się nie znam a próbuje żarty se robić. Zues sorki. |
|
|
|
|
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2018-05-26, 08:37
|
|
|
slawwoj napisał/a: | Adblue a co to takiego? |
Dodatkowy płyn w dodatkowym zbiorniku, który ma spaliny robić czyste jak górskie powietrze A biorąc pod uwagę takie miejscowości jak Zakopane czy Rabka zimą to zapewne nawet czystsze |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
|
kubaja74
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Roller Team Ford Transit 2,0 AT
Dołączył: 15 Paź 2017 Postawił 1 piw(a) Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-06-08, 11:52
|
|
|
Witajcie, właśnie rozpatruję zakup Roller Team-a na Fordzie 170km AT. Wiem, że sprawa silnika już rozwiązana, skrzynia mejd in usa - czyli bezstresowo ale dealer powiedział, że RT ma podpisaną umowę z Fordem na 5 lat gwarancjij /150 000 km co uważam za dużżży plus.
Napiszcie proszę co myślicie na temat Roller Team-a.
z góry dziękuję,
Kuba |
|
|
|
|
inwifi
trochę już popisał
Twój sprzęt: CI Elliot 84 XT by Ford Transit
Nazwa załogi: O tym muszę pomyśleć :)
Dołączył: 18 Sie 2017 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2018-06-10, 10:19
|
|
|
kubaja74 napisał/a: | Witajcie, właśnie rozpatruję zakup Roller Team-a na Fordzie 170km AT. Wiem, że sprawa silnika już rozwiązana, skrzynia mejd in usa - czyli bezstresowo ale dealer powiedział, że RT ma podpisaną umowę z Fordem na 5 lat gwarancjij /150 000 km co uważam za dużżży plus.
Napiszcie proszę co myślicie na temat Roller Team-a.
z góry dziękuję,
Kuba |
Ja mam Ci Elliot i jestem mega zadowolony pomimo początkowych wpadek.
Co dokładnie byś chciał wiedzieć. |
|
|
|
|
kubaja74
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Roller Team Ford Transit 2,0 AT
Dołączył: 15 Paź 2017 Postawił 1 piw(a) Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-06-10, 19:50
|
|
|
inwifi - już obejrzałem, pomacałem i wniosek taki, że RT jest ok ( jakość/cena subiektywnie ) Zapytam Cię ino jaką klimatyzację wybrałeś - dachową czy skrzynkową ? |
|
|
|
|
wojtekjanus
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Transit 2,0 tdci
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Cze 2014 Piwa: 12/1
|
Wysłany: 2018-12-15, 14:00
|
|
|
W maju wchodzi nowa wersja silnika 2,0 EcoBlue tdci o mocy 185KM. Najważniejsza wiadomość to taka, że nie będzie miał aluminiowych tłoków (narażonych na pęknięcia denka i wypalenie dziury), ale stalowe, kute.
Zmienione wtryskiwacze, ciśnienie wtrysku podniesione do 2.200 bar. Ulepszona turbina poszerza zakres maksymalnego momento obrotowego silnika - wchodzi także do silników o mniejszych mocach (ta turbinka osiąga... 240.000 obr./min. ). Pompa oleju o regulowanym wydatku.
Dla wersji RWD wchodzi opcja 10-cio biegowej skrzyni automatycznej.
Wersje hybrydowe - takie też się pojawią - raczej kamperowców nie zainteresują (chyba się nie mylę?). |
_________________ Zgredzik |
|
|
|
|
|
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2018-12-15, 14:55
|
|
|
Te wszystkie dywagacje o silnikach czy to forda czy fiata czy vw czy innych w kontekście kamperów mają bardzo mało sensu. To jest ważne dla kurierów jeżdżących na trasie Warszawa-Bruksela non stop. Dla nich 300 tys km to dopiero dotarte auto, a jak nie zrobi 500-700tys bez remontu generalnego to jest złomem. Ich optyka jest dla nich prawidłowa.
Ale dla kampera? No w normalnym użytkowaniu a nawet i najmie to ile km rocznie można zrobić ? (wiadomo, że sezon to Max pół roku). Nie ma chyba żyjących kamperów przebiegami 300 czy 400 tys km. Nas temat żywotności silników w dostawczakach może mało obchodzić. Ja na planowanej kamperowej emeryturze zrobię hmm moooże z 30 tys km na rok? Każdy silnik z wymienianym na czas olejem, filtrami i paskami raczej wtedy mnie przeżyje... |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
|
|