Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kamper na Citroenie 2.0 oraz Fordzie 2.0
Autor Wiadomość
zbiegusek 
zaawansowany

Twój sprzęt: Lublin 3324
Nazwa załogi: zbYchEwka
Dołączył: 06 Lis 2016
Piwa: 9/7
Wysłany: 2017-12-05, 21:27   

Ale bzdety. Rozumiem, że na szkołę panowie kamieniami rzucali? ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pasza 
stary wyga

Twój sprzęt: ADRIA - Adriatik 360
Dołączył: 08 Lis 2017
Otrzymał 15 piw(a)
Skąd: Trieste
Wysłany: 2017-12-05, 22:33   

zbiegusek napisał/a:
Ale bzdety. Rozumiem, że na szkołę panowie kamieniami rzucali? ;)


Tak tak oto jest mądry, konkretny, wyważony i na temat głos w dyskusji :)
Jakie głupoty ,dlaczego głupoty ,kto kamieniami rzucał i skąd taki wniosek?

Bo jeśli do tego co napisałem to to są przecież fakty, było po tych testach tyle smrodu że nawet mieli niby procedurę euro zmieniać aby testy były choć trochę realne i także na zimnym silniku a nie wyssane z palca tylko teoretyczne w warunkach laboratoryjnych nic nie mające wspólnego z rzeczywistością.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mischka 
weteran


Twój sprzęt: Dethleffs
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2016
Piwa: 40/31
Skąd: Ratyzbona
Wysłany: 2017-12-06, 09:15   

pasza napisał/a:
aby testy były choć trochę realne i także na zimnym silniku a nie wyssane z palca tylko teoretyczne w warunkach laboratoryjnych nic nie mające wspólnego z rzeczywistością.

W U.S.A. Volkswagen poniósł już konsekwencje swych "norm", w Europie tłumaczy się np. BMW. Głupawe dyrektywy unijne czemuś lub komuś służą, pewnie kasa z tego nie mała :niewiem:
_________________
W życiu piękne są tylko chwile...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wojtekjanus 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Transit 2,0 tdci
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Cze 2014
Otrzymał 7 piw(a)
Wysłany: 2017-12-07, 20:29   

pasza napisał/a:
Tak tak oto jest mądry, konkretny, wyważony i na temat głos w dyskusji
Spokojnie, nie denerwuj się, prawdopodobnie wziął do siebie określenie "ekobęcwał"...
_________________
Zgredzik
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
matu 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: CI Elliot 98XT
Nazwa załogi: Roadrunners
Dołączył: 25 Wrz 2013
Piwa: 1/11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-08, 20:09   

kaimar napisał/a:
Pomijam już temat nie uznawania gwarancji na podwozia kamperów przez Ford Polska.


Możesz napisać coś więcej na czym polega problem z uznawaniem gwarancji?
_________________
Zabrania się zabraniać
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
major_pna 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Chausson 728EB
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2018-01-10, 09:10   

matu napisał/a:
kaimar napisał/a:
Pomijam już temat nie uznawania gwarancji na podwozia kamperów przez Ford Polska.


Możesz napisać coś więcej na czym polega problem z uznawaniem gwarancji?


Dokładnie - skąd taka informacja?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
jsaluga 
początkujący forumowicz

Dołączył: 07 Wrz 2016
Postawił 1 piw(a)
Wysłany: 2018-01-29, 20:00   

kaimar napisał/a:
Niestety jako sprzedawca mam już bardzo złe doświadczenia z kamperami na podwoziu Ford 2.0 170KM z silnikami euro6.
Problem stwarzają wtryskiwacze - ostatnio klient nie dojechał nowym samochodem z Katowic do Warszawy - poleciały dwa wtryskiwacze. W kolejnym samochodzie ciągle jest problem z DPF - też wina wtryskiwaczy. Takie też doświadczenia mają moi koledzy z konkurencji. Ale sama awaria samochodu to nie koniec problemów - w serwisach Forda trzeba czekać 3-4 tygodni na dostawę części zamiennych czyli wtryskiwaczy. Problem nie dotyczy tylko Polski - ale całej Europy. Ostatnio Ford Polska otrzymał 6 sztuk wtryskiwaczy na 11 samochodów Ford Transit 2.0 170KM uziemionych w serwisach w całej Polsce. Pomijam już temat nie uznawania gwarancji na podwozia kamperów przez Ford Polska. Za naprawy wtryskiwaczy fabrycznie nowych kamperów płacą sprzedawcy a naprawa kosztuje około 5000 złotych. Wobec takiej sytuacji w tej chwili nie zamawiam kamperów na podwoziu FORD, bo z tą wiedzą nie mógłbym z czystym sumieniem oferować ich klientom.
Podobno sytuacja ma się poprawić, bo podobno w egzemplarzach wyprodukowanych po czerwcu tego roku mają być montowane wtryskiwacze od innego dostawcy. Ale czy będzie lepiej to dowiemy się dopiero za jakiś czas. Datę produkcji podwozia można sprawdzić w systemie Ford ETIS
Jak na razie z podwoziami CITROEN 2.0 nie ma takich problemów - osprzęt silnika jest podobno inny.
FORD twierdzi że przyczyną jest sposób produkcji kampera w fabryce - co chwile odpalanie silnika i podjeżdżanie o parę metrów. Tylko że kampery na podwoziu Fiat są tak samo produkowane i nic takiego się nie dzieje.
O tym problemie dyskutowano też na brytyjskim forum camperowym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaimar 
weteran
kaimar


Twój sprzęt: MOBILVETTA CARADO PLA Roller Team CI
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Piwa: 57/3
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-13, 12:08   

Podejrzewam że, problemy z silnikami w kamperach na podwoziu FORD mocno popsuło opinię i zaważyło na stosunkach Forda z grupą TRIGANO (która jako jedna odważyła się produkować kampery na Fordzie). W celu ratowania twarzy FORD zdecydował się na udzielenie 5 letniej gwarancji na podwozie, ale tylko dla grupy TRIGANO. Oczywiście są obostrzenia dotyczące papierologii na etapie rejestracji pojazdu, co jak znam życie, może być wykorzystywane przez FORD POLSKA do odmawiania napraw gwarancyjnych.
Uwaga - dotyczy to pojazdów rejestrowanych od 1 lipca 2017
_________________
www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
inwifi 
trochę już popisał


Twój sprzęt: CI Elliot 84 XT by Ford Transit
Nazwa załogi: O tym muszę pomyśleć :)
Dołączył: 18 Sie 2017
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2018-03-14, 16:00   

kaimar napisał/a:
W celu ratowania twarzy FORD zdecydował się na udzielenie 5 letniej gwarancji na podwozie, ale tylko dla grupy TRIGANO.



Mogę prosić o rozwiniecie albo jakiś link do informacji zakupiłem nowego CI w październiku 2017.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kaimar 
weteran
kaimar


Twój sprzęt: MOBILVETTA CARADO PLA Roller Team CI
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Piwa: 57/3
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-14, 22:07   

inwifi napisał/a:
kaimar napisał/a:
W celu ratowania twarzy FORD zdecydował się na udzielenie 5 letniej gwarancji na podwozie, ale tylko dla grupy TRIGANO.



Mogę prosić o rozwiniecie albo jakiś link do informacji zakupiłem nowego CI w październiku 2017.


Informację otrzymałem elektronicznie jako dealer kamperów marek należących do grupy TRIGANO. Jest to pismo wewnętrzne do dealerów i nie jestem upoważniony do jego udostępniania.

A tu jest link do strony FORD link
_________________
www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Blizzard2016 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Rozeznaje opcje...
Nazwa załogi: GlobTrotuar
Dołączył: 30 Wrz 2016
Postawił 1 piw(a)
Wysłany: 2018-06-13, 17:36   

Czy sa jakies nowosci n/t sprawowania sie Fordowskich 2L silnikow? Nie chce sie wierzyc, ze remedium jest przedluzona gwarancja. Takie wyjscie sugeruje, ze problem nie wystepuje w kazdej jednostce, stad nie jest usuniety we fabryce silnikow, lecz dopiero podczas eksploatacji, czytaj "nizszy koszt dla producenta".
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
inwifi 
trochę już popisał


Twój sprzęt: CI Elliot 84 XT by Ford Transit
Nazwa załogi: O tym muszę pomyśleć :)
Dołączył: 18 Sie 2017
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2018-06-14, 09:44   

WIeści są takie iż pod koniec 2016 i początek 2017 na linie montażową trafiły wadliwe wtryski i zostały one zamontowane do tej właśnie partii transitów a ford nie prowadzi dokładnej ewidencji ale w chwili obecnej pewnie już tych aut nie ma w obrocie. A przedłużona gwarancja na 5 lat (jest to pełna gwarancja) jest moim zdaniem super plusem fakt jest ograniczenie km i wynosi 150 tys ale jak dla mnie to i tak nadmiar bo tyle nie zrobię przez 5 lat.

Mi padły wtryski po 355 km serwis je wymienił i jest spokój, rozmawiałem z niejednym właścicielem busa transita z takim samym silnikiem nawet wczoraj jednego zahaczyłem (kurier do mnie do firmy przyjechał) bo widziałem iż bus swoje już przeszedł pan w kurierce miał nakręcone 140 tys i powiedział mi otwarcie ze jest mega zadowolony bo tyle nakręcił robiąc tylko interwały przeglądowe tyle ze je podzielił i robi przegląd co 10 tys czyli w jego przypadku jak dodał prawie co m-c . Jak mu wspomniałem o wtryskach potwierdził że słyszał ale on miał auto z maja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
biloowa 
trochę już popisał

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Maj 2011
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Czw
Wysłany: 2018-07-04, 13:34   

U nas w nowym jumperze 2,0 Euro 6 160 PS przy przebiegu 8000 km poddał się synchronizator drugiego biegu .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group