Problemy z nadwagą kamperów |
Autor |
Wiadomość |
MAWI
Kombatant
Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Piwa: 97/17 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2018-06-17, 05:58
|
|
|
Powiem więcej . NIE ULECZALNE CHORE. |
_________________ Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2018-06-17, 06:01
|
|
|
Chore jak akcyza od pojemności.
Chore, gdy konstrukcja auta zezwala na większą wagę a gabaryty się nie zmieniają.
Itd. Zrozumieć mogę nawet viatol. ale ekstra opłaty za bliźniaki już nie....
Socjolodzy, zauważyli jedną rzecz, ktora. się obecnie dzieje, ludzie uciekają w tzw. "wewnętrzną emigrację". Gdy pojawia się polityka i spory, np "obrażają" się na medium w którym się to pojawia
Mylnie mniemając, że protestują, oburzają się itd... Ale tak po całości... Patent na strusia. :mrgreen
i tak dobrze, że nie wykręcają korków no ale wtedy lodówka i telewizor przestaną działać..
Mam nadzieję, że Polacy długo będą w Mistrzostwach, da się wtedy bez tłumu pospacerować.
Kampery to fanaberia, jakby nie można było w domu siedzieć lub "last minetą" do Hurghady polecieć? |
|
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
wizjoner
zaawansowany Wizja jest podstawowym zadaniem do realizacji celu
Twój sprzęt: Phoenix (2015)
Dołączył: 12 Paź 2015 Piwa: 8/6 Skąd: Wejherowo
|
|
|
|
|
Rawic
Kombatant
Twój sprzęt: Hymer Tramp CL 698
Nazwa załogi: Ewa,Karolina,Zbyszek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Wrz 2010 Piwa: 53/3 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 2018-06-17, 06:16
|
|
|
Bronek napisał/a: |
Chore, gdy konstrukcja auta zezwala na większą wagę a gabaryty się nie zmieniają.
| żeby masa własna była większa wymyślili integry, ciekaw jestem o ile cięższa jest integra od półintegry przy takim samym silniku i identycznej zabudowie. |
_________________ Stacja Kontroli Pojazdów przyjazna pojazdom specjalnym z przeznaczeniem kempingowym. |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2018-06-17, 06:24
|
|
|
No nie wiem?.. Szyba fakt wielka, ale brak często prawych drzwi, a te lewe też chyba lżejsze. Trzeba by znaleźć identyczne zabudowy w tych typach. Maski w integrach plastikowe.
Raczej chyba niewielkie różnice.? A po wywaleniu wyrka o ile ktoś nie potrzebuje...
Rozsądek mówi półintegra, ale serce nie.
Jak dawno temu pisałem.
Alkowa z musu,
półintegra z rozsądku,
Integra z serca.
Tak od siebie zawsze zerkałem na integry z większą uwagą.
Ad waga np
w Rapido 883f 6.99m........ Integra............. 3065kg
Rapido 655f prawie 7m.......Póintegra......... 3065 kg
A krótsza też póintegra 650f 6,5m................... 3045kg
Tyle merytorycznie z http://www.rapido-camping...e-6f_655f.chtml |
|
|
|
|
|
amee
trochę już popisał
Twój sprzęt: Hymercamp 55
Dołączyła: 24 Kwi 2013 Piwa: 4/1 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 2018-06-17, 07:06
|
|
|
Witam przeczytalem wszystkie posty w temacie i nie wiem czy moge wogole jezdzic naszym zlomkiem
Citroen C25 HYMER 1989 r MW 2314 DMC 2800 zarejstrowany na szesc osob itp kupiony w DE.
Ostatnio pojechalem przed wyjazdem na wage i szok 3420 kg . Wiec szybkie liczenie bez paliwa,wody ,butli ,rowerow , zapasow , calej zalogi 2 + 2 wychodzi 2910 .
Mozliwe ze bylo cos zle wpisane w niemieckie papiery ?
pozdrawiam |
|
|
|
|
drzevo
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: 1996 Ducato Dethleffs A5250 2.8 JTD :)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2016 Piwa: 9/21 Skąd: Maciek WWL
|
Wysłany: 2018-06-17, 07:08
|
|
|
amee napisał/a: | Mozliwe ze bylo cos zle wpisane w niemieckie papiery ? |
Powiedziałbym raczej, że to typowe DMC z tamtych lat. Nie wiem, czy ktoś wówczas w ogóle zastanawiał się nad masą kamperów i ich "przeważeniem"... |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2018-06-17, 07:53
|
|
|
A ten mój Mclouis z 2012r, 6m półintegra 2.0 l z DMC 3300 kg z klimą solarami, przetwornicą antena sat i aku 40 kg bagażnikiem na rowery i innymi duperelami MV ekspres itd ....
jak sprzedawałem z połową paliwa ważył tylko ok 2750 kg.
Jak tu nie lubić kamperów z średniej czy niższej półki.
Mebelki nomalne, nie jakiś wypas ale OK... Nic nie nawaliło...
Gdyby mu zmienić DMC na 3500 to i teściwa by mogła jeździć. Czasem trafiają się takie rodzynki.
Jak kupowałem byłem nieświadomy i to czysty przypadek |
|
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2018-06-17, 08:49
|
|
|
[quote="Bronek"]A ten mój Mclouis z 2012r, 6m półintegra 2.0 l z DMC 3300 kg z klimą solarami, przetwornicą antena sat i aku 40 kg bagażnikiem na rowery i innymi duperelami MV ekspres itd ....
jak sprzedawałem z połową paliwa ważył tylko ok 2750 kg.
Jak tu nie lubić kamperów z średniej czy niższej półki.
Mebelki nomalne, nie jakiś wypas ale OK... Nic nie nawaliło...
Gdyby mu zmienić DMC na 3500 to i teściowa by mogła jeździć. Czasem trafiają się takie rodzynki, co mają mniej niż więcej .
Jak kupowałem, to byłem nieświadomy wielu faktów i problemów w tym to DMC i to czysty przypadek, że akurat tak wyszło Pan Bozia mnie widocznie lubi, bo mu y nie zawracam. |
|
|
|
|
amee
trochę już popisał
Twój sprzęt: Hymercamp 55
Dołączyła: 24 Kwi 2013 Piwa: 4/1 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 2018-06-17, 09:49
|
|
|
Powiedziałbym raczej, że to typowe DMC z tamtych lat. Nie wiem, czy ktoś wówczas w ogóle zastanawiał się nad masą kamperów i ich "przeważeniem"...[/quote]
Heh tylko wez to wytlumacz odpowiednim sluzbom ze takie czasy byly |
|
|
|
|
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: Dethleffs Esprit RT na auto s pici na kapotou
Pomógł: 14 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 139/43 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2018-06-17, 09:52
|
|
|
drzevo napisał/a: | Powiedziałbym raczej, że to typowe DMC z tamtych lat |
Kiedyś płaciło się cło od wagi i częsta waga kampera była później wpisywana w dowód jako DMC |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
|
goliat135
trochę już popisał
Twój sprzęt: Fiat Ducato II 2,5Tdi 116KM, 1994r.
Dołączył: 29 Lis 2017 Piwa: 2/5 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2018-06-21, 23:16
|
|
|
Nie dawalo mi to spokoju i wjechalem moim Ducato II zabudowa Frankia na wage z pelnym bakiem i pelnym zbiornikiem na wode oraz z dwoma fotelami z yuska (cholernie ciezkie ;/ ) 3040kg.
Moja DMC to 3100kg... Ciekawe, bo na tabliczkach mam 3200kg... |
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2018-06-21, 23:36
|
|
|
goliat135 napisał/a: | Ciekawe, bo na tabliczkach mam 3200kg |
Na stacje diagnostyczną , potwierdzi odpowiednim kwitem z którym do WK zmienią wpis w DR . |
|
|
|
|
drzevo
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: 1996 Ducato Dethleffs A5250 2.8 JTD :)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2016 Piwa: 9/21 Skąd: Maciek WWL
|
Wysłany: 2018-06-22, 05:44
|
|
|
amples napisał/a: | goliat135 napisał/a: | Ciekawe, bo na tabliczkach mam 3200kg |
Na stacje diagnostyczną , potwierdzi odpowiednim kwitem z którym do WK zmienią wpis w DR . |
Rzeczywiście da się tak załatwić...
A jeszcze lepiej zrobić kopię tej tabliczki, tyle że z 3500 zamiast 3200... |
|
|
|
|
piotr.sto
zaawansowany
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Piwa: 5/27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-06-22, 16:35
|
|
|
drzevo napisał/a: | amee napisał/a: | Mozliwe ze bylo cos zle wpisane w niemieckie papiery ? |
Powiedziałbym raczej, że to typowe DMC z tamtych lat. Nie wiem, czy ktoś wówczas w ogóle zastanawiał się nad masą kamperów i ich "przeważeniem"... |
Raczej nie jest to typowe DMC dla tego modelu. Jam mam praktycznie identycznego Hymerka - tyle, że na Fiacie Ducato. U mnie DMC=3100. |
|
|
|
|
|