Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak to wygląda z przeróbką blaszaka na kampera? Stan na 2017
Autor Wiadomość
mordka 
początkujący forumowicz

Dołączył: 19 Cze 2018
Skąd: Augustow
Wysłany: 2018-06-20, 10:09   

wirefree napisał/a:
zerknij na temat budowa domka ze złomka, a opel vivaro to sie na bude dla psa nadaje nie na kampera

Temat ma ponad 200 stron, na pewno będę czytał przy przebudowie. Vivaro z podwyższanym dachem aż takie złe nie jest. Taki kompromis pomiędzy sprinterem a niskimi busami typu t5 czy vivaro, no i silnik nie może być powyżej 2.0l bo nie stać mnie na 18.6% akcyzy. Jeździłem kamperem sprinterem, bardzo wygodny, ale ciężko tym parkować. Raz dostałem mandat, że wystawał na drugie miejsce parkingowe równoległe - mimo że parking był za darmo.

SlawekEwa napisał/a:
Możesz tylko dolicz jeszcze akcyzę pewnie 18.6% :shock:

No właśnie te vivaro/trafic/primastar ma zazwyczaj silnik 2.0, więc haracz wyniesie tylko 3.1%
Jeśli mogę jako osobowy, to po co ta cała historia z rejestracją blaszaków jako kempingowy specjalny? Po co ludzie to robią?

Z tego co czytam państwo reguluje nawet to czy mogę zdemontować kratkę w swoim samochodzie. Oczywiście jak firma odkręci parę śrubek i wystawi papierek to jest koszernie.
Cytat:
Metalowej przegrody nie można samodzielnie zdjąć, mimo że jest to z reguły bardzo łatwe. Należy udać się do uprawnionego warsztatu (legalna firma posiadająca zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 7 października 1997 roku kod działalności gospodarczej PKD 45.20Z), który po przygotowaniu samochodu wyda oświadczenie o dokonaniu zmian konstrukcyjnych w pojeździe. Bez wspomnianego dokumentu nie wykonacie badań technicznych ani nie przerejestrujecie auta.


To chyba martwy przepis, bo diagności mi mówili że nawet do samochodu nie zaglądają.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wirefree 
stary wyga

Twój sprzęt: EuraMobil
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lis 2016
Otrzymał 11 piw(a)
Skąd: internet
Wysłany: 2018-06-20, 10:42   

No własnie :"Temat ma ponad 200 stron, na pewno będę czytał przy przebudowie." to jest tylko 200 stron które warto przeczytać zanim coś spi....lisz. Zastanów się też czy aby ta baza to będzie baza pod kampera czy tylko tak jak napisałem wczesniej buda do spania bo za mało miejsca na cokolwiek innego. W sumie ludzie maja westfalie i sobie chwalą.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
KASZUB 
weteran


Twój sprzęt: Samojebka ducato by KASZUB
Nazwa załogi: My
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Sie 2014
Piwa: 60/63
Skąd: Celbowo koło Pucka
Wysłany: 2018-06-20, 11:56   

Droga jest prosta. Warsztat wywala przegrode. Ty wbijasz sie z zabudowa. robisz wyro,klop,stolik,kuchenke I co tam jeszcze lubisz. Jesli nie zmieniasz ilosci miejsc to bierzesz za to fakture. I albo do rzeczoznawcy I na przeglad a w niektorych skp odrazu na przeglad. Dostajesz kwity ze tak I siak wyglada twoj samochod i lecisz rejestrowac jako specjalny kempingowy. Tyle w skrocie.
Ja mialem rzeczoznawce. 300zl wiecej ale I w skp nie srali kawalkami ze strachu.Bo wiekszosc z nich zawinieta jak warkocz Haliny.
_________________
Jak zbudowałem http://tiny.pl/g47tw
I jak próbuję budowac https://tiny.pl/gzg7j
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***