Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Master obrócona panewka silnik 2,8 DTI i co dalej.
Autor Wiadomość
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2018-11-21, 23:26   

Pomiar wiatru w cylindrach i będzie wiadomo. Poniżej 32 to juz kiepsko, 30 to agonia i dymienie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
sławek w. 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Piwa: 10/1
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-24, 23:12   

Viper - daj sobie luz z tym pseudonaprawiaczem/mechanikiem - skontaktuj się z Marcinem (Gewehr) zdiagnozuje i zrobi co trzeba porządnie. Znam Jego robotę, naprawiał mojego kamperka, zrobił również remont tego rozpieprzonego silnika ze zdjęć powyżej - Wiem kiedy i jak to się stało. Kamper stoi u mnie na podwórku przez zimę - wiem jak pracuje, znam zakres robót, nówka silnik z fabryki. Ale to Twoja decyzja i Twoja kasa. :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-02, 11:33   

sławek w. napisał/a:
Viper - daj sobie luz z tym pseudonaprawiaczem/mechanikiem - skontaktuj się z Marcinem (Gewehr) zdiagnozuje i zrobi co trzeba porządnie. Znam Jego robotę, naprawiał mojego kamperka, zrobił również remont tego rozpieprzonego silnika ze zdjęć powyżej - Wiem kiedy i jak to się stało. Kamper stoi u mnie na podwórku przez zimę - wiem jak pracuje, znam zakres robót, nówka silnik z fabryki. Ale to Twoja decyzja i Twoja kasa. :spoko


Sławek w.
Na razie wykorzystam gwarancję ma usunąć usterkę. Dalej zobaczymy co i jak będzie.
_________________
Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz

Noclegi w Polsce
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Viper 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011
Piwa: 2/10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-12, 04:25   

Witam, sory ale troszkę zapomniałem o temacie.
Przyczyną nierównej pracy i dymienia na zimnym silniku, były wygiete dwa korbowody na 4 i 3 cylindrze.
Obecnie silnik chodzi tak jak powinien.
_________________
Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz

Noclegi w Polsce
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***