Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ducato 2.8 jtd - odpala zawsze za drugim razem
Autor Wiadomość
janek50 
stary wyga

Twój sprzęt: na razie w planach
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Cze 2014
Piwa: 11/8
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-10-26, 18:07   

a próbowałes tak, przekręcić kluczyk tak że wszystkie lampki sie zapalaja i gasną te co powoinny i wyłaczyć stacyjke i znowu drugi raz tak samo i dopiero odpalic?? ja bym dał sobie spokój , grunt że odpala. Co do kabelków, to nie wiem ale w moim to wisi tyle luźnych kabelków że dałem sobie spokój w rozwiązywaniu testu który może do czego być. Dla mnie ważne że wszystko działa i autko jeździ.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
seba1 
doświadczony pisarz

Nazwa załogi: seba1
Dołączył: 04 Gru 2011
Piwa: 1/3
Skąd: SPS
Wysłany: 2015-10-28, 07:49   

Rodzinka Cztery Plus napisał/a:

Drugi temat do schematu - dynda mi pod silnikiem, z lewej strony bliżej zderzaka, jakiś kabelek z kostką na końcu. Nie mogę dojść od czego to jest...


A klakson ma?
_________________
pozdrawiam seba
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rodzinka Cztery Plus 
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 2.8 jtd GANTE GIGANT 500
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2015
Piwa: 26/5
Skąd: Nowa Wieś
Wysłany: 2015-11-03, 19:58   

Ma, sprawny ;)
_________________
Marcin & Aśka & Olek & Olga & Zuza &Tośka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
sluger 
trochę już popisał


Twój sprzęt: Mclouis Tandy 636G
Dołączył: 24 Wrz 2014
Otrzymał 6 piw(a)
Wysłany: 2015-11-19, 22:25   

Spróbuj zrobić tak jak napisał Janek50. Mi w serwisie, w którym pytałem o tę usterkę powiedzieli, że mają tak samo i nie próbują się za to zabrać tylko jeżdżą :) Raz przekręcają stacyjkę bez próby uruchomienia a za drugim razem odpala.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2016-03-20, 21:09   

Czy coś się zmieniło w temacie?

Nabyłem kilku letnie ducato i też mam taki problem...
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jaro136 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Dethleffs Advantage T5841 DUCATO 3.0 jtd
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lip 2013
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Łask-Kolumna
Wysłany: 2016-03-20, 21:42   

EwaMarek jak jest to nowe Ducato po 2006 to może być wiązka która idzie do komputera koło lewej przedniej lampy niestety ale często padają przewody po prostu się utleniają ja przerabiałem to w busach różne cuda były zapalał nie zapalał zapalał za drugim przekręceniem kluczyka za trzecim róznie to było trzeba sprawdzić każdy kapel po kolej w tej wiązce
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2016-03-21, 08:08   

Potwierdza się moja teoria - kupisz czym nowsze auto to będziesz miał ciekawsze z nim problemy :evil:
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rodzinka Cztery Plus 
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 2.8 jtd GANTE GIGANT 500
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2015
Piwa: 26/5
Skąd: Nowa Wieś
Wysłany: 2016-04-21, 11:31   

Wczoraj w serwisie Ducato zasugerowali mi, że problem może tkwić w układzie zasilania paliwem.
Za niskie ciśnienie w szynie wtrysku, kręci, nie odpala. Za drugim przekręceniem ciśnienie nabite, odpala. Żeby to zbadać, muszę się pod kompa podpiąć i dodatkowo, sprawdzić przelewy.
Jedno mi w tej teorii nie pasuje - gdyby to było za niskie ciśnienie, to po dłuższym kręceniu powinien jednak zaskoczyć. A tu wystarczy pyknąć pół obrotu wału, wyłączyć i za drugim pali od strzału...
Ciągle więc szukam :)
_________________
Marcin & Aśka & Olek & Olga & Zuza &Tośka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Dr No 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Buduje się na Renault Master
Dołączył: 01 Cze 2017
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-06-22, 20:58   

Duuużo czasu mineło. Czy problem już rozwiązany?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rodzinka Cztery Plus 
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 2.8 jtd GANTE GIGANT 500
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2015
Piwa: 26/5
Skąd: Nowa Wieś
Wysłany: 2017-06-30, 10:07   

Nie. Olałem na razie. Działa, odpala. Przy okazji jak go wstawię na większy przegląd, to każę zrobić przelewy i diagnostykę.
_________________
Marcin & Aśka & Olek & Olga & Zuza &Tośka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rodzinka Cztery Plus 
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 2.8 jtd GANTE GIGANT 500
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2015
Piwa: 26/5
Skąd: Nowa Wieś
Wysłany: 2019-05-23, 11:29   

Mogę wreszcie zamknąć wątek. Wysłuchawszy, co to się mogło popsuć (wtryski, regulator ciśnienia, pompa, etc) pojechałem wreszcie na Łopuszańską /Jutrzenki do chłopaków z KMJSerwis. Diagnoza w godzinę - walnięty komputer.
Naprawiony, odebrałem - odpala od strzału za pierwszym razem. Wreszcie. Dziwne uczucie, po 3 latach kręcenia po 2...3 razy :)
_________________
Marcin & Aśka & Olek & Olga & Zuza &Tośka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MisioKRAK 
weteran


Twój sprzęt: Ducato Dethleffs A-642DB 1992r
Nazwa załogi: Misio i spółka zoo
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Cze 2013
Piwa: 25/15
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-05-25, 23:51   

Brawo TY:-)
_________________
Klimatyzacja w domu i firmie http://www.KlimatyzowanyDOM.pl
A to nasz Osiołek . oraz Herman
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ludzik
trochę już popisał

Dołączył: 11 Lut 2016
Wysłany: 2019-06-21, 10:10   

To co jeszcze bym zrobił, to przeprowadził opcjonalnie diagnostykę komputerową - w sensie, czy nie pojawiają się jakieś błędy. Skoro nie ma od razu rozruchu, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że tak właśnie jest.
A są przecież model, które informują na temat tego, które świece nie działają, gdzie konkretnie wypada zapłon.
Problem może być zarówno ze świecami, cewką jak i przewodami zapłonowymi. Problem może być w końcu z wtryskami oraz jakiś usterek z nimi związane, które nie podają odpowiedniej ilości paliwa, niezbędnej do pierwotnego rozruchu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 214/480
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2019-06-21, 11:38   

ludzik napisał/a:

To co jeszcze bym zrobił, to przeprowadził opcjonalnie diagnostykę komputerową - w sensie, czy nie pojawiają się jakieś błędy. Skoro nie ma od razu rozruchu, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że tak właśnie jest.

czytałeś to ?
Rodzinka Cztery Plus napisał/a:
Naprawiony, odebrałem - odpala od strzału za pierwszym razem. Wreszcie.
_________________
Nie chcem, ale muszem :-{
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***