|
|
Fiat Ducato 2.3 2012 - Stukanie w silniku |
Autor |
Wiadomość |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR
Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2019-11-07, 11:45
|
|
|
oli napisał/a: | kiedys paski rozrządu wytrzymywały srednio 70 -80tys .Dzisiaj stosuje sie paski innej generacji ,bardziej wytrzymale .teoretycznie fiat cos pisze o wymianie okolo 170 tys.Pytam o opinie wymienic czy nie wymienic bo fakt to juz 8lat ale orginal to orginal |
Uprzejmie donoszę i pokazuję jak wygląda pasek wymieniany 2,5 roku temu z przebiegiem mniejszym niż 25 tys km ... kontrola wykazała że jest luźny , można było naciągnąć i by jeszcze działał ... pytanie jak długo .... 50 tyś km dziś lub 5 lat to jest dla mnie max a ludzie niech sobie ryzykują .
74572378_1808827555928635_2191635267557785600_n.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2 raz(y) 25,8 KB |
75650499_1808827505928640_4715843772833857536_n.jpg
|
|
Plik ściągnięto 0 raz(y) 27,53 KB |
|
|
|
|
|
oli
zaawansowany
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lut 2010 Piwa: 24/1
|
Wysłany: 2019-11-07, 20:45
|
|
|
Czy ten pasek tak zuzyty pochodzii z samochodu który od nowosci ma przebig 25000km ,czy był juz wymieniany .? |
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2019-11-07, 21:00
|
|
|
oli napisał/a: | czy był juz wymieniany . | Co to za różnica , myślisz ze dla fabryki paski robione są inaczej-pancerne
Nikt o zdrowym rozumie nie kupuje paska rozrządu od kitajców |
|
|
|
|
|
oli
zaawansowany
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lut 2010 Piwa: 24/1
|
Wysłany: 2019-11-07, 21:25
|
|
|
To jest bardzo wielka róznica.Zakładając nawet że pasek był dobrej jakosci to nie wszystko .Pasek współpracuje z kołami zębatymi ,często równięż z pompą wody .Często wymieniany jest pasek rozrządu pomijajac inne wspólpracujące częsci które też się zużywaja ,lub czesto tęz stosowane są zamienniki ,no i potem taki efekt paska po 25tys .dlatego przy nowym samochodzie jest tak duzy przebieg przewidziany do wymiany paska bo wszystkie wspolpracujące częsci są nowe orginalne i fabryka gwarantuje że do okreslonego przebiegu nie powinno sie nic stac ,i myslę że tak przewaznie jest .Druga i następna wymiana to masz racje 60 tys max przy założeniu że wymienisz tez inne czesci wspólpracujące. |
|
|
|
|
|
Skapo88
początkujący forumowicz
Dołączył: 13 Paź 2019 Piwa: 1/1 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-11-08, 17:23
|
|
|
oli napisał/a: | jak faktycznie powazna wada silnika typu panewki itd to nie baw sie w naprawe wymien na uzywany o w miare pewnym przebiegu ,orginał to orginał jakos chodzi .siniki po remoncie to inaczej składki z dwoch trzech posunietych silników wg mnie watpliwej jakosci .tak czy tak 300 tys jak sugerujesz jeszcze kręcone to już bardzo duzo,chyba ze kupiłes okazyjnie .Normalnie przy prawidowej eksplatacji te silnki wytrzymują ponad 500 i więcej tysięcy ,ale trzeba onie dbac.Inaczej nie ma lepszych silników jak 2,3 ale jak ma 300 tys i więcej to tak jak babcia jedna zyje dłuzęj ,a druga kaput .kiedys 300 tys to auto dopiero dotarte dzis to już niestety większosc smiec może za dużo powiedziane .a propos 2,3 ducato doradzcie przebieg 66000 km orginał rok 2011 pasek rozrządu wymienić czy jeszcze nie?Pozdrawiam wszystkich Oli |
hej, nie odbierajcie tego za reklamę ale myślę o czymś takim czy gra warta zachodu?
https://allegro.pl/oferta/ducato-iveco-2-3-euro5-150-2011-silnik-f1ae3481d-8573830352
orientacyjny koszt takiej operacji czyli przekładka jaki może być czy ktoś już się tym zajmował? |
|
|
|
|
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR
Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2019-11-08, 17:33
|
|
|
pasek zakładany był do auta o przebiegu 97 tyś km , wiek skłaniał by wymienić . |
|
|
|
|
oli
zaawansowany
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lut 2010 Piwa: 24/1
|
Wysłany: 2019-11-08, 18:55
|
|
|
Trudno mi Tobie doradzic .jak wszystko policzysz to na pewno tanio nie wyjdzie .jeżeli twój orginalny silnik ma juz jak piszesz wiele km a osprzet musisz dołożyc ze swojego silnika to w dalszym ciągu i tak będziesz miał niepewny silnik ,no bo moze za chwile wtryski ,może pompa wysokiego cisnienia ,może jeszcze co innego może sie popsuć kupa kasy wydana i efekt może byc różny .Ja będąc na twoim miejscu szukał bym kompletnego silnika np z jakiegos rozbitka o udokumentowanym przebiegu .Kasa wyjdzie pewnie podobna a zawsze orginał to orginał ..Zdaję sobie sprawę ze niełatwo znalesc cos rozsądnego ale można .A swój stary spróbowac sprzedac ,ktos kupi .Takie jest moje zdanie i nie musisz ,musicie się z nim zgadzac |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|