Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat Ducato 2.3 2012 - Stukanie w silniku
Autor Wiadomość
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2019-11-07, 11:45   

oli napisał/a:
kiedys paski rozrządu wytrzymywały srednio 70 -80tys .Dzisiaj stosuje sie paski innej generacji ,bardziej wytrzymale .teoretycznie fiat cos pisze o wymianie okolo 170 tys.Pytam o opinie wymienic czy nie wymienic bo fakt to juz 8lat ale orginal to orginal


Uprzejmie donoszę i pokazuję jak wygląda pasek wymieniany 2,5 roku temu z przebiegiem mniejszym niż 25 tys km ... kontrola wykazała że jest luźny , można było naciągnąć i by jeszcze działał ... pytanie jak długo .... 50 tyś km dziś lub 5 lat to jest dla mnie max a ludzie niech sobie ryzykują .

74572378_1808827555928635_2191635267557785600_n.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 25,8 KB

75650499_1808827505928640_4715843772833857536_n.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 27,53 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
oli
zaawansowany

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2010
Piwa: 24/1
Wysłany: 2019-11-07, 20:45   

Czy ten pasek tak zuzyty pochodzii z samochodu który od nowosci ma przebig 25000km ,czy był juz wymieniany .?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
amples 
Kombatant

Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Lut 2013
Piwa: 129/18
Skąd: UE
Wysłany: 2019-11-07, 21:00   

oli napisał/a:
czy był juz wymieniany .
Co to za różnica , myślisz ze dla fabryki paski robione są inaczej-pancerne
Nikt o zdrowym rozumie nie kupuje paska rozrządu od kitajców :wyszczerzony:
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
oli
zaawansowany

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2010
Piwa: 24/1
Wysłany: 2019-11-07, 21:25   

To jest bardzo wielka róznica.Zakładając nawet że pasek był dobrej jakosci to nie wszystko .Pasek współpracuje z kołami zębatymi ,często równięż z pompą wody .Często wymieniany jest pasek rozrządu pomijajac inne wspólpracujące częsci które też się zużywaja ,lub czesto tęz stosowane są zamienniki ,no i potem taki efekt paska po 25tys .dlatego przy nowym samochodzie jest tak duzy przebieg przewidziany do wymiany paska bo wszystkie wspolpracujące częsci są nowe orginalne i fabryka gwarantuje że do okreslonego przebiegu nie powinno sie nic stac ,i myslę że tak przewaznie jest .Druga i następna wymiana to masz racje 60 tys max przy założeniu że wymienisz tez inne czesci wspólpracujące.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skapo88 
początkujący forumowicz

Dołączył: 13 Paź 2019
Piwa: 1/1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-11-08, 17:23   

oli napisał/a:
jak faktycznie powazna wada silnika typu panewki itd to nie baw sie w naprawe wymien na uzywany o w miare pewnym przebiegu ,orginał to orginał jakos chodzi .siniki po remoncie to inaczej składki z dwoch trzech posunietych silników wg mnie watpliwej jakosci .tak czy tak 300 tys jak sugerujesz jeszcze kręcone to już bardzo duzo,chyba ze kupiłes okazyjnie .Normalnie przy prawidowej eksplatacji te silnki wytrzymują ponad 500 i więcej tysięcy ,ale trzeba onie dbac.Inaczej nie ma lepszych silników jak 2,3 ale jak ma 300 tys i więcej to tak jak babcia jedna zyje dłuzęj ,a druga kaput .kiedys 300 tys to auto dopiero dotarte dzis to już niestety większosc smiec może za dużo powiedziane .a propos 2,3 ducato doradzcie przebieg 66000 km orginał rok 2011 pasek rozrządu wymienić czy jeszcze nie?Pozdrawiam wszystkich Oli


hej, nie odbierajcie tego za reklamę ale myślę o czymś takim czy gra warta zachodu?

https://allegro.pl/oferta/ducato-iveco-2-3-euro5-150-2011-silnik-f1ae3481d-8573830352

orientacyjny koszt takiej operacji czyli przekładka jaki może być czy ktoś już się tym zajmował?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2019-11-08, 17:33   

pasek zakładany był do auta o przebiegu 97 tyś km , wiek skłaniał by wymienić .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
oli
zaawansowany

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2010
Piwa: 24/1
Wysłany: 2019-11-08, 18:55   

Trudno mi Tobie doradzic .jak wszystko policzysz to na pewno tanio nie wyjdzie .jeżeli twój orginalny silnik ma juz jak piszesz wiele km a osprzet musisz dołożyc ze swojego silnika to w dalszym ciągu i tak będziesz miał niepewny silnik ,no bo moze za chwile wtryski ,może pompa wysokiego cisnienia ,może jeszcze co innego może sie popsuć kupa kasy wydana i efekt może byc różny .Ja będąc na twoim miejscu szukał bym kompletnego silnika np z jakiegos rozbitka o udokumentowanym przebiegu .Kasa wyjdzie pewnie podobna a zawsze orginał to orginał ..Zdaję sobie sprawę ze niełatwo znalesc cos rozsądnego ale można .A swój stary spróbowac sprzedac ,ktos kupi .Takie jest moje zdanie i nie musisz ,musicie się z nim zgadzac
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***