Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Markiza Thule Omnistor
Autor Wiadomość
EdwardB 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Adria Sonic Axess
Nazwa załogi: Krystyna Edward
Dołączył: 27 Lut 2013
Skąd: Oława
Wysłany: 2020-01-07, 18:47   Markiza Thule Omnistor

Wycofanie produktu
Markiza Thule Omnistor typ TO 8000 lub TO 9200 ze zintegrowanym silnikiem markizy Nice 220 V od okresu produkcyjnego od czerwca 2016 r. Do lipca 2019 r.
Grupa Thule stale utrzymuje ścisłe kontrole jakości w zakresie rozwoju i produkcji swoich produktów, aby zapewnić, że zawsze spełniają najwyższe standardy niezawodności i bezpieczeństwa. Ponadto śledzimy wszelkie przychodzące reklamacje lub roszczenia dotyczące produktów niespełniających oczekiwań konsumentów.

Najnowsze ustalenia z tego stałego monitorowania jakości skłoniły nas do wprowadzenia dobrowolnego wycofania produktu dla wszystkich markiz Thule Omnistor typu TO 8000 i TO 9200 wyposażonych w silnik rurowy 220 V i wyprodukowanych w okresie od czerwca 2016 r. Do lipca 2019 r.

Jaki jest problem?
Silniki markiz rurkowych Thule Omnistor Nice Erafit lub Thule Omnistor Nice Eramat od okresu produkcyjnego od czerwca 2016 r. Do lipca 2019 r. Mogą mieć wadę w elemencie łączącym silnik rurowy markizy z rurą rolkową, co w rzadkich przypadkach może prowadzić do markiza otwiera się przypadkowo i uSämtliche Thule Omnistor Markisen mit manueller Bedienung per Kurbel und Markisen mit 12V-Motorantrieb sind nicht betroffen. niekontrolowany.

Co to może znaczyć?
Markiza może powodować uszkodzenia i obrażenia osób lub przedmiotów stojących na jej drodze. Ponadto, jeśli markiza otworzy się podczas użytkowania pojazdu, może to spowodować poważne problemy bezpieczeństwa dla konsumentów. Jeśli markiza otworzy się z powodu tego problemu, nie można jej już zamknąć, nawet przy pomocy ręcznej korby awaryjnej.

Jak możesz sprawdzić, czy na twoją markizę wpływa dobrowolne wycofanie produktu?
Jeśli masz markizę Thule Omnistor TO 8000 lub TO 9200 z silnikiem rurowym, informacje na etykiecie produkcyjnej markizy pozwalają ustalić, czy twoja markiza została wyprodukowana w okresie od 1 czerwca 2016 r. Do 31 lipca 2019 r. (Patrz zdjęcia poniżej), 1) wskazując, gdzie można znaleźć etykietę produkcyjną i 2) gdzie data produkcji jest pokazana na tej etykiecie, w tym przypadku w prawym dolnym rogu z sześcioma cyframi oznaczającymi 30 = 30, 01 = styczeń i 19 = 2019, które oznacza, że ta konkretna markiza została wyprodukowana 30.01.2019).

Etykietę można znaleźć tutaj:

Obraz kodu kreskowego dla Thule Omnistor 9200
Możesz również mieć wpływ na markizę, jeśli twoja markiza została wyposażona w silnik rurowy lub jeśli silnik rurowy został wymieniony w ramach interwencji serwisowej w okresie od 1 czerwca 2016 r. Do 31 sierpnia 2019 r. W razie potrzeby sprawdź faktury za warsztat lub skontaktuj się ze sprzedawcą lub partnerem serwisowym.

Jeśli silnik rurowy został wymieniony przed czerwcem 2016 r. Lub data produkcji markizy jest poza okresem, którego dotyczy, Twoja markiza jest bezpieczna w użyciu i nie musisz podejmować żadnych działań w stosunku do markizy lub silnika.

Nie ma to wpływu na wszystkie markizy Thule Omnistor z ręczną obsługą korbą ręczną i markizy Thule Omnistor z napędem silnikowym 12 V.

Co zrobić, jeśli dotyczy to mojej markizy?
Niemieccy klienci
Jeśli jesteś dotknięty chorobą i mieszkasz w Niemczech, odwiedź specjalną stronę serwisową www.thule.com/de-de/de/safety-notices/recall230V lub skontaktuj się z dedykowaną niemiecką infolinią dla klientów, korzystając z naszego bezpłatnego numeru telefonu 0800 6060646.

Wszyscy inni klienci europejscy
Jeśli dotyczy Cię to i mieszkasz w dowolnym kraju europejskim (z wyjątkiem Niemiec), podaj w formularzu rejestracyjnym na dole tej strony swoje pełne dane i szczegółowe informacje o swojej markizie, które można znaleźć na etykiecie produkcyjnej, a także marka pojazdu i numer podwozia (VIN), lub możesz również wysłać nam e-mail ze wszystkimi danymi na thule-recall230V@thule.com.
Możesz również skontaktować się z bezpłatną europejską infolinią Thule 00 800 62620000 (od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30 - 17:00), aby wykonać ten proces.
Nasi pracownicy prześlą Ci zestaw zabezpieczający, który zalecamy zainstalować natychmiast zgodnie z dołączonymi instrukcjami, aby zabezpieczyć markizę przed jakąkolwiek formą niezamierzonego otwarcia.
Skontaktuj się teraz ze sprzedawcą, aby umówić się na wizytę i przeprowadzić zalecaną modernizację.
Gdy markiza jest zabezpieczona, możesz nadal korzystać z pojazdu, jednak markiza musi pozostać zamknięta i zabezpieczona.

Kiedy twoja markiza zostanie naprawiona?
Nowa część łącząca silnika, która zastąpi wadliwą, została wyprodukowana i wysłana do dealerów. Twój dealer w twoim regionie będzie mógł doposażyć silnik od połowy października 2019 r.

Jakie działania wykonuje dealer na markizie Thule Omnistor?
Twój sprzedawca usunie silnik rurowy markizy i zastąpi krytyczną część łączącą ulepszoną wersją, która eliminuje potencjalny problem. Oczywiście wszystkie niezbędne prace zostaną wykonane bezpłatnie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***