Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.8 D bez turbo 64KW w Ducato z 1998 roku:
Autor Wiadomość
Rowaw 
trochę już popisał

Dołączył: 24 Lis 2019
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2019-11-26, 22:07   

SlawekEwa napisał/a:
Rowaw napisał/a:
więc może się przemogę..

i po kupieniu zawsze można silnik wymienić :bigok


Dobre. Nie no, nie po to kupuję, żeby od razu wymieniać. Chcę trochę pojeździć...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 156/196
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2019-11-26, 22:27   

Rowaw napisał/a:
Chcę trochę pojeździć..

pojeżdzisz i zmienisz zdanie :bajer
_________________
Nie miałem, nie mam i nie będę miał FORDA !!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bercik 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: DcatoII Pilote
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2013
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2019-11-26, 22:31   

W kamperze ważny jest układ, stan zabudowy i podwozia reszta to części zamienne :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rowaw 
trochę już popisał

Dołączył: 24 Lis 2019
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2019-11-26, 22:57   

bercik napisał/a:
W kamperze ważny jest układ, stan zabudowy i podwozia reszta to części zamienne :spoko


Coś w tym jest, ale silnik to serce auta.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rowaw 
trochę już popisał

Dołączył: 24 Lis 2019
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2019-11-27, 17:52   

SlawekEwa napisał/a:
Rowaw napisał/a:
więc może się przemogę..

i po kupieniu zawsze można silnik wymienić :bigok


O ile to się opłaca. Sprzedający bardzo wysoko ceni starego kampa za naprawdę dobrze utrzymane auto i zabudowę w zasadzie bez żadnych uszkodzeń. Ale auto to golas: bez klimy, tempomatu i ABS-u. Może dołożyłbym klimę, ale do tego jeszcze wymiana silnika - sumarycznie koszt ogromny. Odpada, stąd moje pytanie właśnie o silnik w temacie tego posta.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
JaroW 
stary wyga
JaroW


Twój sprzęt: FIAT Ducato CI Riviera 500
Nazwa załogi: JaroW+BaWa
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Piwa: 22/17
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2019-12-03, 08:35   

Rowaw napisał/a:
SlawekEwa napisał/a:
Rowaw napisał/a:
więc może się przemogę..

i po kupieniu zawsze można silnik wymienić :bigok


O ile to się opłaca. Sprzedający bardzo wysoko ceni starego kampa za naprawdę dobrze utrzymane auto i zabudowę w zasadzie bez żadnych uszkodzeń. Ale auto to golas: bez klimy, tempomatu i ABS-u. Może dołożyłbym klimę, ale do tego jeszcze wymiana silnika - sumarycznie koszt ogromny. Odpada, stąd moje pytanie właśnie o silnik w temacie tego posta.


PROSTE --- nie kupuj.
_________________
Nowy CamperoManiak -> to ja.

Nie piszę poprawnie po polsku
.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rowaw 
trochę już popisał

Dołączył: 24 Lis 2019
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2020-09-01, 17:35   

JaroW napisał/a:
Rowaw napisał/a:
SlawekEwa napisał/a:
Rowaw napisał/a:
więc może się przemogę..

i po kupieniu zawsze można silnik wymienić :bigok


O ile to się opłaca. Sprzedający bardzo wysoko ceni starego kampa za naprawdę dobrze utrzymane auto i zabudowę w zasadzie bez żadnych uszkodzeń. Ale auto to golas: bez klimy, tempomatu i ABS-u. Może dołożyłbym klimę, ale do tego jeszcze wymiana silnika - sumarycznie koszt ogromny. Odpada, stąd moje pytanie właśnie o silnik w temacie tego posta.


PROSTE --- nie kupuj.


A jednak. Kupiłem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cyryl 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato Rimor
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Paź 2009
Piwa: 155/7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-09-01, 21:12   

Rowaw napisał/a:
amples napisał/a:
Rowaw napisał/a:
ale ponoć momentem obrotowym nadrabia.

2.8D Iveco
moc 87 (64)/3800
moment NM 180/2000

2.5TD Iveco
moc 116 (85)/3800
moment NM 245/2000


Tak, to ten pierwszy silnik. 1800 NM.


chyba pomyliłeś z Iveco EuroStar z tamtego okresu z silnikiem Currsor 10 o pojemności 13,8l, mocą 420KM i momentem 1900Nm.
_________________
http://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rowaw 
trochę już popisał

Dołączył: 24 Lis 2019
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2020-09-08, 22:21   

Cyryl napisał/a:
Rowaw napisał/a:
amples napisał/a:
Rowaw napisał/a:
ale ponoć momentem obrotowym nadrabia.

2.8D Iveco
moc 87 (64)/3800
moment NM 180/2000

2.5TD Iveco
moc 116 (85)/3800
moment NM 245/2000


Tak, to ten pierwszy silnik. 1800 NM.


chyba pomyliłeś z Iveco EuroStar z tamtego okresu z silnikiem Currsor 10 o pojemności 13,8l, mocą 420KM i momentem 1900Nm.


Jasne, bzdura wyszła. 180 NM. ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rumburak 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: FFB Tabbert 560 Europa - Ducato I- 2,5D
Dołączył: 07 Gru 2017
Piwa: 18/6
Skąd: Krajna
Wysłany: 2020-09-09, 09:26   

Rowaw
Skoro kupiłeś kampera z tym silnikiem to napisz o wrażeniach z jazdy. Tzn. Poziom hałasu? Czy utrzymuje prędkość tirową na płaskim bez wciskania pedału gazu do podłogi? No i jak się zachowuje w górach?
EDIT: Jaka jest realna waga twojego kampera?
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***