|
|
Zwiększenie mocy Sprinter 312 |
Autor |
Wiadomość |
KACPERKI 2
weteran Dawniej nick: Agat ;-)
Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: Palma na boku ;-)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lut 2016 Piwa: 60/59 Skąd: z nad morza ;-)
|
Wysłany: 2017-12-03, 11:20
|
|
|
Maksymalna prędkość - jak wiadomo ma wiele różnych oblicz ( wiatr, górki, stan silnika, paliwo, itp ) ale powiem inaczej. Na moim moście gdy naprawdę potrzebuję ostro wyprzedzić to 3 bieg do końca obrotów to ok. 80 km/h a 4 bieg do końca to 110 km/h. Oczywiście zaraz ktoś napisze o max momencie w dieslu który jest przy niższych obrotach itp ale mi chodzi teraz o przełożenie. |
_________________ Po prostu od dawna lubię Mercedesy... ;-) osobowe i takie... z "Palmą na boku" ;-)
|
|
|
|
|
|
zbiegusek
zaawansowany
Twój sprzęt: Lublin 3324
Nazwa załogi: zbYchEwka
Dołączył: 06 Lis 2016 Piwa: 10/7 Skąd: Bełchatów i okolice
|
Wysłany: 2017-12-03, 20:14
|
|
|
No. Ale jak się nie musisz spieszyć, to se pyrkolisz na przyzwoicie niskich obrotach we względnej ciszy. :) A w dół, to zawsze można zejść z biegami tak, jak mówisz. |
|
|
|
|
Milki
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Esterel 31 LD
Nazwa załogi: M&M
Dołączył: 08 Wrz 2019 Piwa: 2/4 Skąd: Pomorze Środkowe
|
Wysłany: 2021-09-13, 21:00
|
|
|
Odświeżę nieco wątek.
Jak na chwilę obecną ma się ten temat?
Darek Szczecin jeszcze tu zagląda?
Jak skończyło się w jego przypadku?
Mam ten sam silnik 2,9 td i zastanawiam się czy ma to sens.
Oferty na chwilę obecną od 800 do 1300 zł
Warto? |
_________________ Jak chcem to mogem |
|
|
|
|
Darek Szczecin
Kombatant
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2021-09-14, 11:09
|
|
|
Milki napisał/a: | Odświeżę nieco wątek.
Jak na chwilę obecną ma się ten temat?
Darek Szczecin jeszcze tu zagląda?
Jak skończyło się w jego przypadku?
Mam ten sam silnik 2,9 td i zastanawiam się czy ma to sens.
Oferty na chwilę obecną od 800 do 1300 zł
Warto? |
zaglądam codziennie
przy 2,9 z 122PS na 140-150PS warto
fajnie to chodzi
Ja płaciłem za sterownik coś około 350-400 pln
Auta tego juz nie mam dobre 2 lata, ale nowy użytkownik chwali sobie osiągi |
|
|
|
|
|
Milki
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Esterel 31 LD
Nazwa załogi: M&M
Dołączył: 08 Wrz 2019 Piwa: 2/4 Skąd: Pomorze Środkowe
|
Wysłany: 2021-09-14, 15:53
|
|
|
Darek Szczecin napisał/a: |
Ja płaciłem za sterownik coś około 350-400 pln
|
Czyli montowałeś jakiegoś box'a z Allegro?
Oferta ku której się skłaniam to:
- hamownia i ocena stanu i możliwości
- wymiana elementów w sterowniku silnika na jakieś inne (stare otrzymuję i zawsze można wrócić do tego co było)
-hamownia i określenie co udało się uzyskać
-ewentualne dopieszczenie parametrów pod indywidualne pomysły właściciela auta
Kosztuje sporo (1300 zł) ale wydaje się sensowne.
No bo po pierwsze nie zaszkodzić..
Na wyjściu ma być około 150 KM i 340 Nm
Albańskie górki trochę mnie wkurzyły... |
_________________ Jak chcem to mogem |
|
|
|
|
|
Darek Szczecin
Kombatant
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2021-09-16, 08:28
|
|
|
Pod akumulatorem jest sterownik silnika, wyjmujesz Akku , demontujesz sterownik , montujesz zmodyfikowany i koniec roboty, sprawdzasz czy lepiej ciągnie. Za dużo w 2,9 sterowaniem nie podciągniesz, więc sensu brak na pajacowanie z hamowniami |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|