|
|
SWAp 3.0 TD OM606 do sprintera 906 |
Autor |
Wiadomość |
Darek Szczecin
Kombatant
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2021-11-18, 13:24 SWAp 3.0 TD OM606 do sprintera 906
|
|
|
Taka Nauda w tym dziale
ja nadal nie wiem czy łazienka wzdłużnie czy klasycznie, więc wrzucam głupi temat
Kupujemy sprintera z motorem w stanie obojętnym z najmnieszą ilością korozji
następnie wrzucamy mu Motor OM606 jednostka nie do zabicia. aaa nastpnie robimy mu to
co na filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=oE18YVrxfbQ
z wczorajszego researchu wyminia że 450 PS to spokojnie znosi ta jednostka fachowcy robię wyżej
ciekawe jak by to urywało mosty
wyscigi kamperwanów na 1/4 mili ?
swap to sprinter OM606.png swap gotowy jest, dostępny znaczy wchodzi do sprintera |
|
Plik ściągnięto 24 raz(y) 1,2 MB |
|
|
|
|
|
Piasek1
weteran
Twój sprzęt: W638 V230TD
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lis 2020 Piwa: 30/25 Skąd: Piotrków Kujawski
|
Wysłany: 2021-11-19, 09:20
|
|
|
A na co Ci tyle mocy w kamperze/kamperbusie ?
"Legendarna" trwałość jednostki 3.0TD 177KM to w dużej mierze legendy. Silnik "ma swoje" problemy i bolączki, jest nieadekwatnie do wieku (a wręcz koszmarnie) drogi w reanimacjach. Najmłodsze sztuki mają ok 25 lat zatem próżno szukać trwałości w silniku mającym tak na dzień dobry walnięte pół bańki nalotu często z przekonaniem "a na ch... olej zmieniać czy ON lać w zbiornik kiedy to pancerne i na wszystkim pojedzie"
Owszem, silnik mocno "przewymiarowany" konstrukcyjnie dzięki czemu stał się obiektem westchnień wielu tunerów którzy z seryjnego słupka wyciągali po 800KM. Silnik bardzo dużo zniesie i wytrzyma ale tutaj już wiek wchodzi do gry: gnijące i parciejące uszczelki, postępujące wycieki, kruszące się ze starości wiązki, no i kurcząca się niemal z dnia na dzień ilość fachowców potrafiących ogarniać takie silniki.
Legendarne to są na pewno jego możliwości konsumpcji paliwa czyniąc go zupełnie nieżyciowym jak na dzisiejsze standardy i ceny za ten "luksus" jakim jest olej napędowy. |
_________________ https://www.camperteam.pl...pic.php?t=36109 |
|
|
|
|
|
Darek Szczecin
Kombatant
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2021-11-19, 13:05
|
|
|
Piasek1 napisał/a: | A na co Ci tyle mocy w kamperze/kamperbusie ?
"Legendarna" trwałość jednostki 3.0TD 177KM to w dużej mierze legendy. Silnik "ma swoje" problemy i bolączki, jest nieadekwatnie do wieku (a wręcz koszmarnie) drogi w reanimacjach. Najmłodsze sztuki mają ok 25 lat zatem próżno szukać trwałości w silniku mającym tak na dzień dobry walnięte pół bańki nalotu często z przekonaniem "a na ch... olej zmieniać czy ON lać w zbiornik kiedy to pancerne i na wszystkim pojedzie"
Owszem, silnik mocno "przewymiarowany" konstrukcyjnie dzięki czemu stał się obiektem westchnień wielu tunerów którzy z seryjnego słupka wyciągali po 800KM. Silnik bardzo dużo zniesie i wytrzyma ale tutaj już wiek wchodzi do gry: gnijące i parciejące uszczelki, postępujące wycieki, kruszące się ze starości wiązki, no i kurcząca się niemal z dnia na dzień ilość fachowców potrafiących ogarniać takie silniki.
Legendarne to są na pewno jego możliwości konsumpcji paliwa czyniąc go zupełnie nieżyciowym jak na dzisiejsze standardy i ceny za ten "luksus" jakim jest olej napędowy. |
Co OM606 potrafi zeźreć to wiem bo mam w G
szukałem w sieci czegoś na temat rewizji zbiornika paliwa w G., a natknołem sie na mnóstwo firm które tuningują i aplikują ten silnik do wszystkiego nawet do łodzi, składają motory na nowo wymieniając wszystko, wiadomo że zajechanego trupa nikt nie będzie kręcił.
Na wsępie pisałem że temat głupi
A na co więcej mocy w Campervanie ? Bo można
IMG_6710.jpg
|
|
Plik ściągnięto 887 raz(y) 96,1 KB |
gienia.JPG
|
|
Plik ściągnięto 2 raz(y) 257 KB |
|
|
|
|
|
Piasek1
weteran
Twój sprzęt: W638 V230TD
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lis 2020 Piwa: 30/25 Skąd: Piotrków Kujawski
|
|
|
|
|
Darek Szczecin
Kombatant
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2021-11-19, 14:19
|
|
|
Jasne
generalnie mit że coś jest nie do zarypania, u mnie w głowie nie istnieje takie pojęcie, o wszytko trzeba odpowiednio dbać |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|