Budowa kampera z VW Craftera |
Autor |
Wiadomość |
Monter
stary wyga www.dem.yt
Twój sprzęt: Ducato II '96 Hymer Swing C544 alkowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Paź 2020 Piwa: 31/26 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2022-04-18, 17:36
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: |
Monter napisał/a: | Proponowany przez SlawekEwa wyłącznik klawiszowy z Poloneza występuje w dwóch wersjach - starsza miała ciut dłuższy radiator ale klawisz wówczas nie działał skokowo, tylko płynnie, bo pod nim był potencjometr. |
Gdzie Ty widzisz dwa poziomy nawiewu i brak regulacji ?
|
Nie rozumiem treści pytania. Wkleiłeś foto kawiszowego sterownika nawiewu z Poloneza, a ja informacyjnie napisałem, że są dwie wersje. Ta z płynną regulacją jest starsza i wtedy moduł jest dłuższy. Nowszy model ma działanie skokowe i tył ma krótszy.
Na prawdę, nie wiem o jakich dwóch poziomach nawiewu i braku regulacji do mnie rozmawiasz, bo niczego takiego nie napisałem. |
_________________ Nasza strona podróżniczo-kamperowa: https://dem.yt
Możesz też postawić nam wirtualną kawę :-)
|
|
|
|
|
|
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 212/477 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2022-04-18, 17:43
|
|
|
Monter Ty raczej jesteś raczej chłop młody, ale z czytanie ze zrozumieniem coś cienko.
Jak myślisz, że to pytanie było do Ciebie to |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
Monter
stary wyga www.dem.yt
Twój sprzęt: Ducato II '96 Hymer Swing C544 alkowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Paź 2020 Piwa: 31/26 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
Robertunio
zaawansowany
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2016 Piwa: 7/6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2022-04-18, 19:04
|
|
|
Monter:
To nie starość, tylko efekt poświąteczny 😆.
SławekEwa:
Jakie wymiary ma ten przycisk (razem z całym „tyłem”) dasz radę sprawdzić ? |
|
|
|
|
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 212/477 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2022-04-18, 19:16
|
|
|
Efekt poświąteczny co u niektórych wpływa na wzrok i linijki tekstu się mieszają.
Milimetry i centymetry wymiaru też można błędnie odczytać.
Dam radę, po rozkręceniu panele sterowania, ale jeszczę sprawdzę czy nie mam drugiego w zapasie. |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
Monter
stary wyga www.dem.yt
Twój sprzęt: Ducato II '96 Hymer Swing C544 alkowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Paź 2020 Piwa: 31/26 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2022-04-18, 19:41
|
|
|
Z linkowanym ogłoszeniem proszę uważać - APE-10 krótki z radiatorem był przełącznikiem skokowym a nie płynnym. Oczywiście jak to bywa w moto zmieniali kilka razy specyfikacje i dostawców, ale stary płynny miał oznaczenia H-165 lub H-166 i miał obudowę z prostej blaszki bez żeberek radiatora. Zdjęcia można znaleźć w google.
Oczywiście mogli potem klepać inną zawartośc pod symbolem APE-10, ostatnią styczność z tym "pojazdem" od strony serwisowej miałem w '97 roku (te regulatory weszły w '94).
Pomysł: jak sterownik okaże się za długi to można zawsze go rozbebeszyć i potencjometr dać w wybrane miejsce, a z płytką połączyć przewodami (byle krótkimi) upychając moduł z tyłu. Pokrętło przy okazji będzie mniejsze niż wielki klawisz rodem z Lublina, Żuka czy Nysy |
_________________ Nasza strona podróżniczo-kamperowa: https://dem.yt
Możesz też postawić nam wirtualną kawę :-)
|
|
|
|
|
|
reaven22
weteran
Pomógł: 25 razy Dołączył: 19 Mar 2018 Piwa: 117/14 Skąd: WGM
|
Wysłany: 2022-04-18, 20:23
|
|
|
Przełącznik od poleneza z płynną regulacją jest regulatorem PWM. I znów mamy loterię czy będzie piszczeć czy nie.
W polonezie było to nieistotne bo silnik zagłuszał wszelkie inne niepotrzebne dzwięki
W camperze w nocy może już być słychać choć nie musi. Znów zależy od kilku czynników |
|
|
|
|
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 212/477 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2022-04-18, 21:16
|
|
|
Monter napisał/a: | Z linkowanym ogłoszeniem proszę uważać - APE-10 krótki z radiatorem był przełącznikiem skokowym a nie płynnym. |
Ze zdjęć ogłoszenia widać dwa różne.
z opisu sprzedającego "Sprzedam,przełącznik regulator pracy dmuchawy nagrzewnicy powietrza , z płynną regulacja obrotów " |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
Monter
stary wyga www.dem.yt
Twój sprzęt: Ducato II '96 Hymer Swing C544 alkowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Paź 2020 Piwa: 31/26 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
AndreLech
zaawansowany
Twój sprzęt: Fiat Ducato 3.0 160KM, 2007
Nazwa załogi: OldNomad
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lis 2017 Piwa: 9/16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2022-04-20, 11:56
|
|
|
reaven22 napisał/a: |
-włączasz bieg 1 , ustawiasz potencjometrem prędkość dla biegu 1,
-włączasz bieg 2 , ustawiasz potencjometrem prędkość dla biegu 2,
-cieszysz się działającym układem |
Robertunio - dokładnie tak jest |
_________________ Memento Vivere! Buduję kamper https://www.camperteam.pl...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
Robertunio
zaawansowany
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2016 Piwa: 7/6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2022-04-20, 19:51 Wentylator nagrzewnicy
|
|
|
Panowie….:)….sukces 💪.
Posiadany przeze mnie PWM posiada…4 potencjometry.
Jeden z nich (patrz zdjęcie, czerwona strzałka) odpowiedzialny jest za częstotliwość.
Krótka regulacja i …. nic nie piszczy, więc pozostaje na pokładzie.
Pozostałe potencjometry odpowiedzialne są za:
- wysokie obroty,
- niskie obroty,
- długość spowolnionego startu,
Niemniej jednak, wszystkim Wam dziękuję bardzo za zaangażowanie w temat.
Niewątpliwym plusem tej konwersacji pozostanie fakt, że w jednym miejscu zebraliśmy kilka możliwych rozwiązań - zapewne b.pomocnych Nowym Budowniczym.
F0725960-11FC-4283-B086-334CD5A0F917.jpeg Potencjometr częstotliwości. |
|
Plik ściągnięto 2 raz(y) 767,55 KB |
|
|
|
|
|
AndreLech
zaawansowany
Twój sprzęt: Fiat Ducato 3.0 160KM, 2007
Nazwa załogi: OldNomad
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lis 2017 Piwa: 9/16 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
Robertunio
zaawansowany
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2016 Piwa: 7/6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2022-05-21, 20:47 Waga auta
|
|
|
Dzisiaj drugi pomiar wagi (auto w połowie zapakowane na wyjazd dla dwóch osób oraz: pełny zbiornik paliwa, czystej wody, Adblue, p.spryskiwaczy, dwie hulajnogi, kierowca).
Jest to etap końcowy zabudowy, w którym brakuje:
- 3 szt. szafek wiszących (sypialnia),
- 2 szt. szafek (kuchnia),
- drobnych wykończeń,
W opcji podróży dla 4 osób, miejsce hulajnóg zajmuje podwójna, demontowalna kanapa.
(Pierwszy pomiar przed zabudową to 2270 kg.)
69F2D938-617C-4ABC-A80B-8893FFB933ED.jpeg
|
|
Plik ściągnięto 15 raz(y) 350,06 KB |
|
|
|
|
|
decumanus
weteran
Twój sprzęt: Ducato 2007
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Kwi 2017 Piwa: 43/23 Skąd: Bielsko Biała :D
|
Wysłany: 2022-05-22, 08:11
|
|
|
na trasy gdzie ważą - autostrady zwłaszcza w Austrii - wody nie zabieramy, więc masz spory zapas wagi
R |
_________________ tak ja sie staram https://www.camperteam.pl...der=asc&start=0
opnia jest jak dupa - każdy ma swoją
"immposible" is not a fact - it is an opinion
|
|
|
|
|
MisioKRAK
weteran
Twój sprzęt: Ducato Dethleffs A-642DB 1992r
Nazwa załogi: Misio i spółka zoo
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Cze 2013 Piwa: 25/15 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
|