Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zasilanie lodówki na promie
Autor Wiadomość
Rav 
weteran

Twój sprzęt: Mobilvetta Kea
Nazwa załogi: Chmielki4
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Maj 2014
Piwa: 145/22
Skąd: z prawilnego kraju
Wysłany: 2023-08-29, 08:20   

Wszystko zależy od woli współpracy załogi zarządzającej załadunkiem (nie miałem z tym problemu).

Zawsze zamykałem gaz (zgodnie z wymogami), bowiem czasami trafiasz na niższy pokład (czasem bezpośrednio nad maszynownią), gdzie jest gorąco, jest słaba wentylacja, do którego w czasie rejsu dostępu nie masz (choćby po to żeby sprawdzić czy wszystko ok z autem). Szczelne drzwi są zamykane, a na dany pokład wstęp ma tylko załoga. Nieco inaczej jest w Skandynawii, czy na południu (tam często pokłady są otwarte i nie ma z tym problemu).
_________________
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Darson 
weteran


Twój sprzęt: MCLOUIS 252
Nazwa załogi: Załoga G.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2021
Piwa: 31/9
Skąd: Jaworzno/Oslo
Wysłany: 2023-08-29, 11:05   

Z tego co wiem, to pokłady samochodowe zawsze są blokowane, bez możliwości odwiedzenia auta. Gdyby była taka możliwość, to spałbym w kamperze.
_________________
THX za wszystkie postawione browary. Jestem miło zaskoczony. Pozdro.
Darson ®
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
moskit
weteran


Twój sprzęt: CARTHAGO CHIC-C LINE
Nazwa załogi: moskit
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Mar 2014
Piwa: 117/43
Skąd: Ożarów Maz.
Wysłany: 2023-08-29, 13:16   

Rav napisał/a:
Wszystko zależy od woli współpracy załogi zarządzającej załadunkiem (nie miałem z tym problemu).

Zawsze zamykałem gaz (zgodnie z wymogami), bowiem czasami trafiasz na niższy pokład (czasem bezpośrednio nad maszynownią), gdzie jest gorąco, jest słaba wentylacja, do którego w czasie rejsu dostępu nie masz (choćby po to żeby sprawdzić czy wszystko ok z autem). Szczelne drzwi są zamykane, a na dany pokład wstęp ma tylko załoga. Nieco inaczej jest w Skandynawii, czy na południu (tam często pokłady są otwarte i nie ma z tym problemu).


Mylisz się wszystko zależy od oficera odpowiedzialnego za załadunek i wyważenie, jeżeli jest obłożenie około 60% to może bo mają dużo czasu, jak jest 95% to nie bawią się w uprzejmości tylko ustawiają według planu

A tak na marginesie jaka to linia ma w ofercie (oczywiście poza chłodniami Cargo) usługę podłączenia pod 230V bo nie spotkałem takiej
_________________
Wielkie rzeczy nie powstają w wyniku impulsu, a w wyniku poskładania małych rzeczy w jedną całość
Vincent Van Gogh
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
RadekNet 
weteran


Twój sprzęt: Opel Vivaro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Piwa: 25/73
Skąd: Sligo IE
Wysłany: 2023-08-29, 14:40   

Mój kolega jest chief'em na jednym z promów Irish Ferries i mowi, że nie ma opcj, żeby u niego się ktoś do prądu podpinał - on przecież nie wie co kto ma w instalachi samochodu i w razie czego nie będzie sobie robić kłopotów (np, z ubezpieczycielem).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rav 
weteran

Twój sprzęt: Mobilvetta Kea
Nazwa załogi: Chmielki4
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Maj 2014
Piwa: 145/22
Skąd: z prawilnego kraju
Wysłany: 2023-08-30, 09:30   

moskit napisał/a:

Mylisz się wszystko zależy od oficera odpowiedzialnego za załadunek i wyważenie, jeżeli jest obłożenie około 60% to może bo mają dużo czasu, jak jest 95% to nie bawią się w uprzejmości tylko ustawiają według planu

A tak na marginesie jaka to linia ma w ofercie (oczywiście poza chłodniami Cargo) usługę podłączenia pod 230V bo nie spotkałem takiej


1. Oficer jest chyba w załodze obsługującej ładunek, więc nie wiem, gdzie tutaj omyłka.
2. A czy ja gdzieś pisałem o usłudze? Pisałem, że rezerwując bilety, w pozycji uwagi kilka razy wpisywałem takową prośbę (podobnie jak możesz prosić o wózek inwalidzki itp.) i czasem od razu dostawałem odpowiedź, żeby zgłosić to w trakcie załadunku. Tak też czyniłem i nie miałem problemów.
3. Patrząc po ilości dyskutujących, ze swoimi spostrzeżeniami proponuję:
- nie prosić
- nie zgłaszać
- zostawiać na gazie (nawet jak masz wyraźny zakaz)
Temat prosty jak konstrukcja cepa, a mielenie przez kilka stron.
_________________
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Robert-4 
stary wyga

Twój sprzęt: Burstner TravelVan T690
Dołączył: 26 Maj 2020
Piwa: 22/30
Skąd: Władysławowo
Wysłany: 2023-08-30, 13:40   

Temat prosty jak konstrukcja cepa, a mielenie przez kilka stron.[/quote]

Kolego,
jest korzyść - ja np. nie wiedziałem, że można o takowy prąd zawnioskować. Teraz będę pisał, a czy zrealizują to oddzielna sprawa.
_________________
Pozdrawiam
Robert
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Janusszr 
Kombatant

Twój sprzęt: T600 GFLC Siesta
Nazwa załogi: Jola & Janusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2016
Piwa: 76/80
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2023-08-30, 14:55   

A czy nie można co jakiś czas odpalać lodówki z przetwornicy przez wyłącznik czasowy? Co jakiś czas, żeby nie zniszczyć akumulatora.
_________________
Pozdrawiam, Janusz, na drugie mam Wojtek :)
Marzenia są po to, żeby nigdy nie przestało się chcieć żyć. I po to, żeby o tym przypominały.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rav 
weteran

Twój sprzęt: Mobilvetta Kea
Nazwa załogi: Chmielki4
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Maj 2014
Piwa: 145/22
Skąd: z prawilnego kraju
Wysłany: 2023-08-30, 15:43   

Jak masz wystarczająco dużą przetwornicę i aku ... nie widzę przeciwwskazań
_________________
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzlac 
Kombatant


Twój sprzęt: EBAC Traveler na Boxerze L3H2 2,2 120KM
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Paź 2011
Piwa: 100/5
Skąd: Gowarzewo k/Poznania
Wysłany: 2023-08-30, 16:28   

Jest sposób. Kamper elektryczny i prom TT-Line. Pojawiła się w ofercie za 170 PLN możliwość ładowania elektryka podczas rejsu.
_________________
WYPRAWY NIE TYLKO WĘDKARSKIE
http://www.wilex.com.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ZEUS 
Kombatant


Twój sprzęt: Weinsberg CC600 MG 120 kW 2019
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2014
Piwa: 62/63
Skąd: Olimp ?
Wysłany: 2023-08-30, 18:16   

ZEUS napisał/a:
o podłączenia do prądu na promach Stena Line można pomarzyć ☹️

w załączeniu najświeższa informacja potwierdzająca powyższe

Screenshot_2023-08-30-17-52-34-92_1f05ddc32401bd8675c8b6403f6bf053.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 243,64 KB

_________________
--------------------------------------------------
Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
---
moje kampery:
- campervan Peugeot Boxer - 2011 r.
- Chausson Flash 02 - 2011 r.
- CI Elliot 84 XT - 2017 r.
- Weinsberg 600MG - 2019 r.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Darson 
weteran


Twój sprzęt: MCLOUIS 252
Nazwa załogi: Załoga G.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2021
Piwa: 31/9
Skąd: Jaworzno/Oslo
Wysłany: 2023-08-31, 13:29   

Robert-4 napisał/a:
Temat prosty jak konstrukcja cepa, a mielenie przez kilka stron.


Kolego,
jest korzyść - ja np. nie wiedziałem, że można o takowy prąd zawnioskować. Teraz będę pisał, a czy zrealizują to oddzielna sprawa.[/quote]

Racja. Bez drążenia sprawy kilka tematów by się nie pojawiło.
Też teraz będę sprawdzał, czy jest taka możliwość przy zakupie biletu.
Raczej wątpię w możliwość załatwienia "na szybko", podczas wjazdu na prom.
_________________
THX za wszystkie postawione browary. Jestem miło zaskoczony. Pozdro.
Darson ®
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***