|
|
Zasilanie lodówki na promie |
Autor |
Wiadomość |
Rav
weteran
Twój sprzęt: Mobilvetta Kea
Nazwa załogi: Chmielki4
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Maj 2014 Piwa: 145/22 Skąd: z prawilnego kraju
|
Wysłany: 2023-08-29, 08:20
|
|
|
Wszystko zależy od woli współpracy załogi zarządzającej załadunkiem (nie miałem z tym problemu).
Zawsze zamykałem gaz (zgodnie z wymogami), bowiem czasami trafiasz na niższy pokład (czasem bezpośrednio nad maszynownią), gdzie jest gorąco, jest słaba wentylacja, do którego w czasie rejsu dostępu nie masz (choćby po to żeby sprawdzić czy wszystko ok z autem). Szczelne drzwi są zamykane, a na dany pokład wstęp ma tylko załoga. Nieco inaczej jest w Skandynawii, czy na południu (tam często pokłady są otwarte i nie ma z tym problemu). |
_________________ Byle do przodu |
|
|
|
|
Darson
weteran
Twój sprzęt: MCLOUIS 252
Nazwa załogi: Załoga G.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Paź 2021 Piwa: 31/9 Skąd: Jaworzno/Oslo
|
Wysłany: 2023-08-29, 11:05
|
|
|
Z tego co wiem, to pokłady samochodowe zawsze są blokowane, bez możliwości odwiedzenia auta. Gdyby była taka możliwość, to spałbym w kamperze. |
_________________ THX za wszystkie postawione browary. Jestem miło zaskoczony. Pozdro.
Darson ®
|
|
|
|
|
moskit
weteran
Twój sprzęt: CARTHAGO CHIC-C LINE
Nazwa załogi: moskit
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Mar 2014 Piwa: 117/43 Skąd: Ożarów Maz.
|
Wysłany: 2023-08-29, 13:16
|
|
|
Rav napisał/a: | Wszystko zależy od woli współpracy załogi zarządzającej załadunkiem (nie miałem z tym problemu).
Zawsze zamykałem gaz (zgodnie z wymogami), bowiem czasami trafiasz na niższy pokład (czasem bezpośrednio nad maszynownią), gdzie jest gorąco, jest słaba wentylacja, do którego w czasie rejsu dostępu nie masz (choćby po to żeby sprawdzić czy wszystko ok z autem). Szczelne drzwi są zamykane, a na dany pokład wstęp ma tylko załoga. Nieco inaczej jest w Skandynawii, czy na południu (tam często pokłady są otwarte i nie ma z tym problemu). |
Mylisz się wszystko zależy od oficera odpowiedzialnego za załadunek i wyważenie, jeżeli jest obłożenie około 60% to może bo mają dużo czasu, jak jest 95% to nie bawią się w uprzejmości tylko ustawiają według planu
A tak na marginesie jaka to linia ma w ofercie (oczywiście poza chłodniami Cargo) usługę podłączenia pod 230V bo nie spotkałem takiej |
_________________ Wielkie rzeczy nie powstają w wyniku impulsu, a w wyniku poskładania małych rzeczy w jedną całość
Vincent Van Gogh |
|
|
|
|
RadekNet
weteran
Twój sprzęt: Opel Vivaro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sty 2009 Piwa: 25/73 Skąd: Sligo IE
|
Wysłany: 2023-08-29, 14:40
|
|
|
Mój kolega jest chief'em na jednym z promów Irish Ferries i mowi, że nie ma opcj, żeby u niego się ktoś do prądu podpinał - on przecież nie wie co kto ma w instalachi samochodu i w razie czego nie będzie sobie robić kłopotów (np, z ubezpieczycielem). |
|
|
|
|
Rav
weteran
Twój sprzęt: Mobilvetta Kea
Nazwa załogi: Chmielki4
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Maj 2014 Piwa: 145/22 Skąd: z prawilnego kraju
|
Wysłany: 2023-08-30, 09:30
|
|
|
moskit napisał/a: |
Mylisz się wszystko zależy od oficera odpowiedzialnego za załadunek i wyważenie, jeżeli jest obłożenie około 60% to może bo mają dużo czasu, jak jest 95% to nie bawią się w uprzejmości tylko ustawiają według planu
A tak na marginesie jaka to linia ma w ofercie (oczywiście poza chłodniami Cargo) usługę podłączenia pod 230V bo nie spotkałem takiej |
1. Oficer jest chyba w załodze obsługującej ładunek, więc nie wiem, gdzie tutaj omyłka.
2. A czy ja gdzieś pisałem o usłudze? Pisałem, że rezerwując bilety, w pozycji uwagi kilka razy wpisywałem takową prośbę (podobnie jak możesz prosić o wózek inwalidzki itp.) i czasem od razu dostawałem odpowiedź, żeby zgłosić to w trakcie załadunku. Tak też czyniłem i nie miałem problemów.
3. Patrząc po ilości dyskutujących, ze swoimi spostrzeżeniami proponuję:
- nie prosić
- nie zgłaszać
- zostawiać na gazie (nawet jak masz wyraźny zakaz)
Temat prosty jak konstrukcja cepa, a mielenie przez kilka stron. |
_________________ Byle do przodu |
|
|
|
|
Robert-4
stary wyga
Twój sprzęt: Burstner TravelVan T690
Dołączył: 26 Maj 2020 Piwa: 22/30 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: 2023-08-30, 13:40
|
|
|
Temat prosty jak konstrukcja cepa, a mielenie przez kilka stron.[/quote]
Kolego,
jest korzyść - ja np. nie wiedziałem, że można o takowy prąd zawnioskować. Teraz będę pisał, a czy zrealizują to oddzielna sprawa. |
_________________ Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Janusszr
Kombatant
Twój sprzęt: T600 GFLC Siesta
Nazwa załogi: Jola & Janusz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2016 Piwa: 76/80 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2023-08-30, 14:55
|
|
|
A czy nie można co jakiś czas odpalać lodówki z przetwornicy przez wyłącznik czasowy? Co jakiś czas, żeby nie zniszczyć akumulatora. |
_________________ Pozdrawiam, Janusz, na drugie mam Wojtek
Marzenia są po to, żeby nigdy nie przestało się chcieć żyć. I po to, żeby o tym przypominały. |
|
|
|
|
Rav
weteran
Twój sprzęt: Mobilvetta Kea
Nazwa załogi: Chmielki4
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Maj 2014 Piwa: 145/22 Skąd: z prawilnego kraju
|
Wysłany: 2023-08-30, 15:43
|
|
|
Jak masz wystarczająco dużą przetwornicę i aku ... nie widzę przeciwwskazań |
_________________ Byle do przodu |
|
|
|
|
krzlac
Kombatant
Twój sprzęt: EBAC Traveler na Boxerze L3H2 2,2 120KM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Paź 2011 Piwa: 100/5 Skąd: Gowarzewo k/Poznania
|
Wysłany: 2023-08-30, 16:28
|
|
|
Jest sposób. Kamper elektryczny i prom TT-Line. Pojawiła się w ofercie za 170 PLN możliwość ładowania elektryka podczas rejsu. |
_________________ WYPRAWY NIE TYLKO WĘDKARSKIE
http://www.wilex.com.pl
|
|
|
|
|
ZEUS
Kombatant
Twój sprzęt: Weinsberg CC600 MG 120 kW 2019
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2014 Piwa: 62/63 Skąd: Olimp ?
|
Wysłany: 2023-08-30, 18:16
|
|
|
ZEUS napisał/a: | o podłączenia do prądu na promach Stena Line można pomarzyć ☹️ |
w załączeniu najświeższa informacja potwierdzająca powyższe
Screenshot_2023-08-30-17-52-34-92_1f05ddc32401bd8675c8b6403f6bf053.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2 raz(y) 243,64 KB |
|
_________________ --------------------------------------------------
Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
---
moje kampery:
- campervan Peugeot Boxer - 2011 r.
- Chausson Flash 02 - 2011 r.
- CI Elliot 84 XT - 2017 r.
- Weinsberg 600MG - 2019 r. |
|
|
|
|
Darson
weteran
Twój sprzęt: MCLOUIS 252
Nazwa załogi: Załoga G.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Paź 2021 Piwa: 31/9 Skąd: Jaworzno/Oslo
|
Wysłany: 2023-08-31, 13:29
|
|
|
Robert-4 napisał/a: | Temat prosty jak konstrukcja cepa, a mielenie przez kilka stron. |
Kolego,
jest korzyść - ja np. nie wiedziałem, że można o takowy prąd zawnioskować. Teraz będę pisał, a czy zrealizują to oddzielna sprawa.[/quote]
Racja. Bez drążenia sprawy kilka tematów by się nie pojawiło.
Też teraz będę sprawdzał, czy jest taka możliwość przy zakupie biletu.
Raczej wątpię w możliwość załatwienia "na szybko", podczas wjazdu na prom. |
_________________ THX za wszystkie postawione browary. Jestem miło zaskoczony. Pozdro.
Darson ®
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|