 |
|
Zabudowa N126N na ramie VW t4 |
Autor |
Wiadomość |
Zaicev
początkujący forumowicz
Dołączył: 29 Mar 2021 Postawił 1 piw(a) Skąd: Bieruń
|
Wysłany: 2024-12-25, 12:13 Zabudowa N126N na ramie VW t4
|
|
|
Witam szanowne grono,
od dłuższego czasu chodzi mi po głowie jeden projekt który połączy moje dwa obiekty marzeń motoryzacyjnych a mianowicie VW T4 koniecznie z silnikiem 2,4D (rama /skrzynia) i zamontowanie na tejże ramie przyczepy N126N. Zakup przyczepy był by planowany już w stanie wyremontowanym by nie tracić dużo czasu na odbudowę. Z kolei bardziej bym się skupił na remoncie T-czwórki mechaniczno-blacharskiej. Powiecie dlaczego akurat takie rozwiązanie? Niewiadówka po pierwsze moje marzenie z dzieciństwa po drugie to niska masa co w teorii powinno się zgrać z nośnością ramy samochodu. A dla czego T4? Bo to kolejne moje marzenie z tym że byłem już w posiadaniu dwóch T czwórek i kocham te samochody na jednej to był oryginalny kamper z zabudową typu alkowa właśnie z silnikiem 2,4D (uwielbiam brzmienie tego klekota) a i bardzo łatwy w naprawie praktycznie brak większego osprzętu silnika. A druga "Teczka" to Multivan w wersji Atlantis oryginał. Pierwszego sprzedałem co prawda zarabiając sporo ale bardzo żałuję tej sprzedaży z biegiem czasu ale główny powód to że był za duży jak dla mnie. Multivana sprzedałem bo przekonałem się że nie można mieć uniwersalnego pojazdu na co dzień i na biwak. Ale czas minął i nadal marzy mi się kolejna T-czwórka ale w tej najstarszej wersji chcę mieć taki trochę wehikuł czasu nie zależy mi na klimie i innych bajerach od tego mam osobówkę a biwakowóz może być nieco mniej komfortowy nie lubię pokonywać dużych odległości na raz. A ważniejsza kwestia to prostota mechaniki. Generalnie potrafię dużo zrobić sam nie będę musiał się prosić dużej ilości ludzi o pomoc a to co nie potrafie to mam przyjaciół wariatów motoryzacyjnych to mi pomogą.
W związku z tym pytanie do szanownego grona co Wy sądzicie o takim projekcie czy ma w ogóle sens a najważniejsze co mnie interesuje czy można zabudować taką przyczepę legalnie by przechodziło to przegląd i by mi policja nie zabierała dowodu za nielegalną przeróbkę.
Kwestie zabudowania tego całego to nie będzie problemu.
Pewnie też powiecie że lepiej blaszaka zabudować? Owszem Jak się kupi dość świeżego to ma to sens ale starszego styranego życiem to się mija z celem.
Wyremontowanie takiej Teczki z ramą będzie dużo łatwiejsze byle rama zdrowa trochę serca dołożyć będzie malina. Przyczepkę tak jak pisałem chcę kupić po remoncie. Taki wstępny budżet to ok 50tys na to by było do przeznacznia. Ale jak się uda mniej to wiadomo lepiej. Podejrzewam że za tą kwotę to można kupić gotowego kampera z podobnego racznika ale tak jak pisałem nie chcę dużej alkowy tylko coś małego.
Choć brałem pod uwagę jeden gotowy pojazd vw t4 karmann karuso
ale to w polsce nie osiągalne i zastanawia mnie stan tych samochodów.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Mazur
weteran Robert

Twój sprzęt: CI Mizar Garage , Ducato 2.8JTD
Pomógł: 10 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Piwa: 93/118 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2024-12-25, 12:26
|
|
|
Może spróbuj nawiązać kontakt z tym człowiekiem :T4 N126N
p.s. wiem że o gustach...
VW-T4-z-przyczepką-Niewiadów-N126-kamper-z-pomysłem.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 16 raz(y) 193,16 KB |
|
_________________ Podróż tysiąca mil zaczyna się od jednego kroku.
'Lao Tzu' |
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|