 |
|
Dynamiczne sprawdzanie i ustawienie początku wtrysku. |
Autor |
Wiadomość |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2020-02-02, 20:24
|
|
|
Hehu napisał/a: | Zgadza się że po ustawieniu kąta czasami trzeba skorygować napięcia paska pompy wtryskowej. |
Nie czasami, a zawsze gdy ruszysz dolną rolkę. Dolna rolka jest po stronie paska ,którą napina obciążenie pompy paliwa. Górna jest pływająca i ona kompensuje luz paska. Ma wskaźnik napięcia bardzo dokładny. Jeśli nie ustawisz jej idealnie, to wyklepie się w niej taki fiutek i wpadnie pod pasek Ewentualne zacznie w późniejszym czasie rozjeżdżać się ustawienie pompy. |
|
|
|
 |
majster85
trochę już popisał
Twój sprzęt: Honda Oddysey, Toyota Fielder, Lt35
Dołączył: 15 Lut 2020 Piwa: 1/1 Skąd: Nowa Zelandia/Polska
|
Wysłany: 2025-01-08, 18:30 Re: Dynamiczne sprawdzanie i ustawienie początku wtrysku.
|
|
|
Hehu napisał/a: | Witam wszystkich posiadaczy Vw zwłaszcza Lt 2.5 tdi od tygodnie jestem posiadaczem Vw Lt 35 2.5 tdi . |
A kolego podzielisz się techniczna strona troszeczkę? Jak to dokładnie sprawdzić? Jaki kabel, soft użyć? |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2025-01-08, 19:50
|
|
|
VCDS, odpowiedni przewód z adapterem do LTeka i można działać |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|