nie zapala silnik |
Autor |
Wiadomość |
prezes1960
zaawansowany

Twój sprzęt: Burstner 580 mobil
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2011 Piwa: 6/1 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-05-02, 15:23 nie zapala silnik
|
|
|
Nabyłem niedawno kampera fiat ducato z zabudowa Burstner i proszę o pomoc bo auto nie chce ze mną gadać ,a ja jestem zielony jeśli chodzi o dostawczaki!.Silnik odpalił po pociągnięciu i to po małym kawałku ,a nie gada ze mną z rozrusznika. Kupiłem nowy akumulator ale był słaby i wolno kręcił po naładowaniu jest cisza ,słychać tylko jakiś przekażnik i lekko przygasają kontrolki!.Pytanie jest taki czy już wyjmować rozrusznik ,czy może coś nie kontaktuje i to by trzeba sprawdzić.
Dodam że auto nie jeżdziło, albo uruchamiane sporadycznie od roku 2007 |
|
|
|
 |
Ducaciak
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 2.3 2010
|
Wysłany: 2011-05-02, 16:26
|
|
|
witam
sprawdź koniecznie rozrusznik
może szczotki może bendinks do wymiany.
jeśli masz diesla to nie radze odpalania na zaciąg!!! pasek przeskoczy i po zabawie!
który rok jaki motor i jaki model tego twojego kamperka? |
_________________ Ducaciak
 |
|
|
|
 |
Glass
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Knaus TRAVELLER 625 TK
|
Wysłany: 2011-05-02, 17:54
|
|
|
Sprawdź klemy ! Może są zanieczyszczone i przez to mają słaby kontakt.
Powodzenia
Glass |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 194/150 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2011-05-02, 20:12
|
|
|
Przede wszystkim sprawdż masę silnika - radzę z autopsji |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
prezes1960
zaawansowany

|
Wysłany: 2011-05-02, 21:11
|
|
|