 |
|
Nordkapp |
Autor |
Wiadomość |
Kamperfan
stary wyga

Twój sprzęt: PILOTE /Ford Transit
Nazwa załogi: Kamperfani (Kamperfanka i Kamperfan)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Piwa: 8/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-05-20, 10:51 Nordkapp
|
|
|
NORDKAPP: WARIANT A -WYPRAWA DOOKOŁA BAŁTYKU
propozycja trasy (program max.)
POLSKA – LITWA – ŁOTWA - ESTONIA
Warszawa - Suwałki....................................................................................294 km 06:13 h
Budzisko (PL/LT)........................................................................................ 314 km 07:34h
Kaunas (Litwa)..............................................................................................390km 09:11 h
Siauliai (Litwa)............................................................................................. 574 km 12:45 h
Riga (Łotwa)............................................................................................... 715 km 15:53 h
Tallinn (Estonia)..........................................................................................1024km 22:09h
Przeprawa promowa Tallinn (EST) – Helsinki (SF)
FINLANDIA - NORWEGIA (dojazd do Nordkapp)
Helsinki/Katajanokan Terminaali (port, promy) - Oulu (Finlandia)..........607 km 09:51 h
Rovaniemi (Finlandia).................................................................................. 830 km 14:30 h
Inari/Ivalo (Finlandia).................................................................................. 1117 km 19:54 h
Utsjoki /Karigasniemi (Finlandia/Norwegia)..................................................1254km 22:11h
Nordkapp (Norwegia) .................................................................................1509 km 26:41h
Razem dojazd: Warszawa - Nordkapp........................................................2533 km 48:50h
NORWEGIA PÓŁNOCNA (powrót)
Nordkapp - Narvik..........................................................................................716 km 13:03h
Fauske /Bodo - prom na Lofoty.......................................................................964 km 17:51h
Trondheim /Sunde – prom na Hitrę..............................................................1616 km 29:38h
Razem NORWEGIA (dojazd do Nordkapp) + PÓŁNOCNA (powrót)...1871 km
Razem trasa: Warszawa - Nordkapp -Trondheim)....................................4149 km 77:53 h
NORWEGIA POŁUDNIOWA
Trondheim - Rindal...................................................................................96 km 01:55 h
c.d. wg przewodnika WOMO - trasy i min. ilość dni (orientacyjnie):
TOUR 15: Rindal – Todal – Innerdal – Trollheim – Tingvoll.......................170 km (3dni)
TOUR 14: Tingvoll – Kristiansund – Kvernes –
- Atlanterhavsveg – Eide – Trollkyrkja – Molde&......................................130 km (2dni)
TOUR 13: Molde – Andalsnes - Trollvegg – Trollstigvei –
- Strodal – Alesund – Hareid…………...........................300 km (3 dni)
TOUR 12: Runde – Gurskoy – Vestkapp – Selje – Maloy..........................220 km (2 dni)
TOUR 11: Refvik – Kannestein - Maloy – Nordfjordeid –
Stryn – Dalsnibba – (Videdal) – Ottadal - Lom..........................................300 km (2 dni)
TOUR 10: Jotunheimen – Skjolden – Nigrdasbreen -
– Gaupne – Solvorn – Kaupanger.............................................................290 km (3 dni)
TOUR 9: Kaupanger – Borgund – Leardal – Aurland – Flam –
- Undredal – Stalheimskleiva – Voss.......................220 km (2 dni)
TOUR 8: Hamlagrovatn – Dale – Bergen – Lysekloster – Osoyro –
- Oystese – Alvik – Hardangervidda – Eidfjord – Kinsarvik – Odda.............370 km (3 dni)
TOUR 7, 6, 5, 4, 3 pominięte – skrót Odda (E134) - Amot (za Vinje)............135 km 02: 25h
Amot (37) – Rjukan................................55 km 00:55 h
TOUR 2: Rjukan – Gaustatoppen – Heddal – Konsberg –
- Drammen – Oslo................200 km (2 dni)
Razem NORWEGIA POŁUDNIOWA (wg WOMO)...................... 2486km (22dni+4:72h)
Uwaga: trasa Amot (37) – Rjukan (część TOUR 3) - Gaustatoppen – Heddal (część TOUR 2) bardzo trudna (należy zapytać w Amot)
i ewentualnie rozważyć skrót (E134): Amot –Sauland –Heddal około 115 km.
Wariant A1(z Oslo bezpośrednio do Helsingborg):
Oslo (E6, E20/6) – Halden (N/S).......................................................................115 km 01:47 h
Göteborg (E20/6)................................................................................................304 km 04:18h
Helsingborg (razem Wariant A1)......................................................................525 km 06:35h
Wariant A2 (z Oslo przez Stockholm do Helsingborg) :
Oslo (E20) - Marker /Ørje (N/S).............................................................................88 km 01:36h
Karlstad...............................................................................................................220 km 03:58h
Örebro.................................................................................................................331km 06:04 h
Stockholm (E4).....................................................................................................523 km 08:29h
Helsingborg (razem Wariant A2).........................................................................1085 km 14:22h
Przeprawa promowa Helsingborg (S) – Helsingör (DK)
Helsingör – Lolland/Rødby (razem DK).......................................................….......195km 02:02h
Przeprawa promowa Rødby (DK) – Puttengarden (D)
Trasa powrotna Niemcy (D) – Polska(PL):
Puttengarden(Fehmarn) - Lübeck…....................................................................94 km 01:13h
Hamburg............................................................................................................165 km 02:14h
Berlin..................................................................................................................451 km 05:20h
Słubice (Świecko)................................................................................................561km 06:42h
Poznań................................................................................................................743 km 09:47h
Warszawa (razem trasa D –PL)...........................................................................1135km 16:23h
ZESTAWIENIE (WARIANT A):
Polska (PL)......................................................314 km
Litwa (LT) - Łotwa (LV) – Estonia (EST)....710 km
Finlandia........................................................1254 km (razem PL+LT+LV+EST...2278 km)
Norwegia (do Oslo).......................................4357 km
z Oslo Wariant A1...........................................115 km (razem N + Wariant A1.....4472 km)
z Oslo Wariant A2.............................................88 km (razem N + Wariant A2.....4445 km)
Szwecja Wariant A1........................................410 km
Szwecja Wariant A2.........................................997 km
Dania (DK)......................................................195 km
Niemcy (D).......................................................561 km
Polska (PL).......................................................574 km (razem DK+D+PL.....1330 km)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGÓŁEM Wariant A1.................................8490 km (22 + 8dni zwiedzania+107:20h jazdy)
OGÓŁEM Wariant A2.................................9050 km (22+10dni zwiedzania+115:07h jazdy) |
_________________ Prawa autorskie zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. z późn. zm. |
Ostatnio zmieniony przez Kamperfan 2008-05-20, 12:26, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
Kamperfan
stary wyga

Twój sprzęt: PILOTE /Ford Transit
Nazwa załogi: Kamperfani (Kamperfanka i Kamperfan)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Piwa: 8/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-05-20, 10:55 Nordkapp: Wariant B
|
|
|
NORDKAP: WARIANT B - WYPRAWA VIA BAŁTYK
propozycja trasy (program max.)
POLSKA - NIEMCY
Warszawa – Słubice (Świecko).......................................................................563km 09:19 h
Rostock (D) Umgehungsstrasse Zum Überseehafen (port, promy).................907km 12:58 h
Przeprawa promowa Rostock (D) - Trelleborg (S)
SZWECJA - FINLANDIA
Trelleborg (S) Scandlines,Travemündeallén (port, promy) – Stockholm……643km 06:48 h
Tornio (S/SF) .................................................................................................1665 km 24:21 h
Rovaniemi (SF).............................................................................................. 1787 km 26:53 h
Inari/Ivalo (SF)………………………………………………………………2074km 32:13 h
Utsjoki/Karigasniemi (SF/N)………........................................................….2211 km 34:36 h
Nordkapp (N) ..........................................................………………….….…2466 km 39:05 h
Razem dojazd: Warszawa - Nordkapp........................................................3373 km 51:38 h
NORWEGIA PÓŁNOCNA (powrót)
Nordkapp - Narvik..........................................................................................716 km 13:03h
Fauske /Bodo - prom na Lofoty.......................................................................964 km 17:51h
Trondheim /Sunde – prom na Hitrę..............................................................1616 km 29:38h
Razem NORWEGIA (dojazd do Nordkapp) + PÓŁNOCNA (powrót)...1871 km
Razem trasa: Warszawa - Nordkapp -Trondheim)....................................4989 km 81:01h
NORWEGIA POŁUDNIOWA
Trondheim - Rindal...........................................................................................96 km 01:55 h
c.d. wg przewodnika WOMO - trasy i min. ilość dni (orientacyjnie):
TOUR 15: Rindal – Todal – Innerdal – Trollheim – Tingvoll.......................170 km (3dni)
TOUR 14: Tingvoll – Kristiansund – Kvernes –
- Atlanterhavsveg – Eide – Trollkyrkja – Molde……………130 km (2dni)
TOUR 13: Molde – Andalsnes - Trollvegg – Trollstigvei –
- Strodal – Alesund – Hareid…………..300 km (3 dni)
TOUR 12: Runde – Gurskoy – Vestkapp – Selje – Maloy.............................220 km (2 dni)
TOUR 11: Refvik – Kannestein - Maloy – Nordfjordeid –
Stryn – Dalsnibba – (Videdal) – Ottadal - Lom...................300 km (2 dni)
TOUR 10: Jotunheimen – Skjolden – Nigrdasbreen -
– Gaupne – Solvorn – Kaupanger.................290 km (3 dni)
TOUR 9: Kaupanger – Borgund – Leardal – Aurland – Flam –
- Undredal – Stalheimskleiva – Voss..................220 km (2 dni)
TOUR 8: Hamlagrovatn – Dale – Bergen – Lysekloster – Osoyro –
- Oystese – Alvik – Hardangervidda – Eidfjord – Kinsarvik – Odda...........370 km (3 dni)
TOUR 7, 6, 5, 4, 3 pominięte – skrót Odda (E134) - Amot (za Vinje).............135 km 02,25h
Amot (37) – Rjukan................................55 km 00:92h
TOUR 2: Rjukan – Gaustatoppen – Heddal – Konsberg –
- Drammen – Oslo................200 km (2 dni)
Razem NORWEGIA POŁUDNIOWA (wg WOMO)...................... 2486km (22dni+4:43h)
Uwaga: trasa Amot (37) – Rjukan (część TOUR 3) - Gaustatoppen – Heddal (część TOUR 2) bardzo trudna (należy zapytać w Amot) i ewentualnie rozważyć skrót (E134): Amot –Sauland –Heddal około 115 km.
Oslo (E6, E20/6) – Halden (N/S).......................................................................115 km 01:47 h
Göteborg (E20/6)................................................................................................304 km 04:18h
Helsingborg (razem wg Wariantu A1)..............................................................525 km 06:35h
Przeprawa promowa Helsingborg (S) – Helsingör (DK)
Helsingör – Lolland/Rødby (razem DK)....................................................... 195km 02:02h
Przeprawa promowa Rødby (DK) – Puttengarden (D)
Trasa powrotna Niemcy (D) – Polska(PL):
Puttengarden(Fehmarn) - Lübeck…................................................................94 km 01:13h
Hamburg............................................................................................................165 km 02:14h
Berlin..................................................................................................................451 km 05:20h
Słubice (Świecko)...............................................................................................561km 06:42h
Poznań................................................................................................................743 km 09:47h
Warszawa (razem trasa D –PL)......................................................................1135km 16:23h
ZESTAWIENIE (WARIANT B):
Polska (PL)......................................................563 km
Niemcy (D).......................................................344 km
Szwecja (S).....................................................1665 km
Finlandia (SF)..................................................546 km (razem PL+ D + S + SF......3118 km)
Norwegia (N)..................................................4472 km
Szwecja (S)........................................................410km
Dania (DK).......................................................195 km
Niemcy (D).......................................................561 km
Polska (PL).......................................................574 km (razem DK+D+PL.............1330 km)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGÓŁEM Wariant B...................................9330km (22 + 8dni zwiedzania+110:04 h jazdy)
Wyprawa na Nordkapp via Bałtyk może być realizowana w innych wariantach przeprawy promowej do Szwecji, np. ze Swinoujścia do Ystad, z Gdyni do Karlskrone, z Gdańska do Nynäshamm, itd. Kolejnym wariantem może być trasa z przeprawą promową z Danii bezpośrednio do Norwegii, np. Hirtshalas – Kristiandsand lub do Larvik pod Oslo. |
_________________ Prawa autorskie zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. z późn. zm. |
|
|
|
 |
Kamperfan
stary wyga

Twój sprzęt: PILOTE /Ford Transit
Nazwa załogi: Kamperfani (Kamperfanka i Kamperfan)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Piwa: 8/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-05-20, 10:57 Porównanie wybranych wariantów
|
|
|
PORÓWNANIE WARIANTÓW: Wariant A1------------Wariant A2--------------Wariant B
WARIANT A1 ......................... 8490 km.................. - 560 km .................... - 840 km
WARIANT A2.......................... 9050 km.................. +560 km .................... - 280 km
WARIANT B............................ 9330 km.................. +840 km .................... +280 km
„+ „ trasa dłuższa o....... km
„ – „ trasa krótsza o ...... km
WARIANT A1 trasa krótsza o 560 km od wariantu A2 i o 840 km od wariantu B
WARIANT A2 trasa dłuższa o 560 km od wariantu A1 i krótsza o 840 km od wariantu B
WARIANT B trasa dłuższa o 840 km od wariantu A1 i dłuższa o 280 km od wariantu A2 |
_________________ Prawa autorskie zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. z późn. zm. |
|
|
|
 |
Bartek-Ayer
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Pilote G740 r.prod 2013
Nazwa załogi: Slice of Life
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Gru 2007 Piwa: 1/1 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: 2008-05-20, 13:02
|
|
|
Witam,
dziękuję za propozycję tras. Może skorzystam.
Startuję 14 lipca promem do Karsklony i potem planuję jeżdzić około 2,5-3 tygodnia po Szwecji i Norwegii zahaczając o Lofoty ale pomijając Oslo.
Chcę "szybko" pojechać na Nordkapp, czyli około 5 dni, aby załapać się jeszcze na białe noce, i potem wolniej spaść z powrotem na dół Norwegii
Planuję powrót przez most w Malmo, aby nie musieć się spieszyć na żaden prom, ale słyszałem, że promy między Szwecją a Niemcami nie wymagają rezerwacji więc może wrócimy promem.
Pozdrawiam
Bartek-Ayer |
|
|
|
 |
Jacek M
weteran

Twój sprzęt: Dethleffs na J5 2,5D '89 - ciągle jeździ :)
Dołączył: 20 Sty 2007 Piwa: 15/46 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2008-05-22, 22:55
|
|
|
Witaj Kamperfanie!
Moją opinię znasz: zdecydowanie wariant "za kosą" czyli przeciwnie do ruchu wskazówek zegara sprawdziłem i będę go bronił jak niepodległości!
Wariant przez Pribałtykę jest bardzo sympatyczny, daje jakie-takie liźnięcie tych krajów i pozwala się nimi "skaleczyć" - trenowałem, polecam, jadę w tym roku
Przez wschodnią Szwecję jest chyba ciut bliżej, mniej męcząco i na pewno szybciej (prom + autostrada + szybkie drogi), ale pytanie, czy musicie się spieszyć?
Oczywiscie ten wariant moze byc lepszy jak ktos nie musi testować Pribałtyki bo albo już był albo i tak pojedzie:) albo go nie interesuje (?)
Oprotestowałbym zwiedzanie Norwegii Południowej za jednym zamachem - moim zdaniem północna jest tak piekana, że spokojnie na powrót z Nordkapp można planować 50 km dziennie - kazdy fiord to nowe odkrycie, jak ktoś ma chęć na wycieczki w góry, to ...
No i Lofoty - byłem 3 dni, a uważam, że tydzień to minimum - wszedzie tam można wleźć i objechac rowerem, no i ryby biorą podobno na pusty haczyk.
Dostanie się do Trondheim wzdłuż wybrzeża z kilkudziesięcioma promami - to tez robi swoje...
No i jakbym mial więcej czasu to podjechałbym do granicy Norwegii z Rosją. A może tam łatwiej jakoś przekroczyć granicę, to i do Zapolarnego podjechałbym...
Zresztą tam jeszcze wrócę.
Pozdrawiam i udanej wyprawy!
Jacek M |
_________________ "Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę.
Bierzesz sobie winko, siadasz nad Wisłą, rozpinasz kołnierzyk.
Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę"
M. Piwowski vel A. Krost |
|
|
|
 |
wbobowski
Kombatant moder

Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter I-645 DB Ducato 2,5TDI
Nazwa załogi: Bobosie
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Piwa: 354/135 Skąd: Lublin - Dąbrowica
|
Wysłany: 2008-05-23, 00:50
|
|
|
Jacek M napisał/a: | ...No i Lofoty - byłem 3 dni, a uważam, że tydzień to minimum - wszedzie tam można wleźć i objechac rowerem, no i ryby biorą podobno na pusty haczyk... |
Nie tylko na Lofotach. Na wyspie Runde (płd-zach Norwegii) w ciągu godziny kilka osób złowiło ok. 35 kg makreli na puste haczyki, zaczepione do krótkiej linki z uchwytem. I od razu na patelnię - pycha. A na Lofotatch polecam wycieczkę statkiem na żerowiska kaszalotów. Zobaczyć je może prawie każda wycieczka. Jak zobaczą z daleka namierzają GPS-em i po pół godzinie można podziwiać te olbrzymie stfory z bliska. Byliśmy tam autokarem, ale napewno wrócimy kamperem.
Pozdrawiamy |
_________________ Włodek i Ela
Nasze kamperki
 |
|
|
|
 |
Kamperfan
stary wyga

Twój sprzęt: PILOTE /Ford Transit
Nazwa załogi: Kamperfani (Kamperfanka i Kamperfan)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Piwa: 8/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-05-23, 23:05 Nordkapp - bajery, rowery...
|
|
|
Jacek M napisał/a: |
....Oprotestowałbym zwiedzanie Norwegii Południowej za jednym zamachem - moim zdaniem północna jest tak piękna, że spokojnie na powrót z Nordkapp można planować 50 km dziennie - kazdy fiord to nowe odkrycie, jak ktoś ma chęć na wycieczki w góry, to ...
No i Lofoty - byłem 3 dni, a uważam, że tydzień to minimum - wszedzie tam można wleźć i objechac rowerem... |
Dzięki Jacku za uwagi . Przedstawiłem warianty trasy (które rozważaliśmy z Januszem z Suwałk) do ewentualnego wykorzystania przez inne załogi zainteresowane wyprawą na Nordkapp. Jak zaznaczyłem, jest to "program maximum" (może być realizowany częściowo - według uznania i możliwości załóg) - ile z tego uda się zrealizować zależy od kasy, a przede wszystkim od czasu jakim dysponujemy. My wybraliśmy wariant "A" i możemy przeznaczyć na wyprawę 4 do 5 tygodni, ale preferujemy luz programowy i wszystko będziemy regulować na bieżąco - zależnie od warunków podróży, pogody, etc. Być może "odpuścimy" Norwegię południową bo zafascynują nas, np. Lofoty. A propos: czy warto zabrać rowery? Spotkałem się z opinią, że nie za bardzo są przydatne a "przedłużają" kamper - może to nas drogo kosztować w przeprawach promowych . |
_________________ Prawa autorskie zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. z późn. zm. |
|
|
|
 |
eeik
Kombatant "Mała Karawana"

Twój sprzęt: Dethleffs
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 22 Lut 2007 Piwa: 13/7 Skąd: Śląsk-Wodzisław Śl.
|
Wysłany: 2008-05-26, 11:28
|
|
|
Witoldzie - ja jak najbardziej polecam zabranie rowerów.
Fakt nam jeden raz zdarzyło się , że nam uwzględnił rowery w długości i skasował jako pow. 6 m, ale w pzostałych przypadkach mówiliśmy , że do 6 m i nikt nie powiedział słowa.
A mielismy tych przepraw że hoho.
Wszystko od człowieka zależy.
I tutaj napiszę dlaczego warto zabrac rowery.
Otóż najbardziej "poszkodowanym" jest kierowca, który prowadząc auto nie ma możliwości podziwiania uroków natury, a jest co podziwiać.
Ja się pilnowałam aby mi sie podczas jazdy nie wyrywały słowa :
"popatrz jak pieknie !, zobacz to!!"
Mając do dyspozycji rowery, zostawiamy chałupke i jedziemy wzdłuż fiordu wszyscy.
No chyba , że planuje się typową objazdówkę , że nie będzie czasu wsiąść na rower,
ale ja nie praktykuje takiego urlopu.
Ja potrzebuję odpocząć dzień albo dwa w jednym miejscu.
Wprawdzie jazda rowerem też mnie nie kręci ( bo ze sportu jak wszystkim wiadomo najlepiej mi wychodzi kawa na leżaku) ale tam akurat robiłam trasy 15-to km i powiem jedno - warto było.
No na koniec zniżę się do ujawnienia takiej żywej , czystej w swojej postaci zazdrości (nie mylić z zazdraszczaniem) , że Wy już za niedługo, juz za chwileczkę.
Pomimo tego niskiego uczucia, życzę wszystkim załogom wybierającym się do Norwegii - pięknej pogody - bo wtedy następuje pełnia doznań.
No i będę oczekiwac relacji oczywiście |
_________________ Ewa
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
papamila
Kombatant

Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 121/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2008-05-26, 12:35
|
|
|
eeik napisał/a: | życzę wszystkim załogom wybierającym się do Norwegii - pięknej pogody |
w imienniu wszystkich wyjeżdzajacych
Przepieknie dziękujemy |
|
|
|
 |
Jacek M
weteran

Twój sprzęt: Dethleffs na J5 2,5D '89 - ciągle jeździ :)
Dołączył: 20 Sty 2007 Piwa: 15/46 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2008-05-26, 16:14
|
|
|
eeik napisał/a: | Witoldzie - ja jak najbardziej polecam zabranie rowerów.
Fakt nam jeden raz zdarzyło się , że nam uwzględnił rowery w długości i skasował jako pow. 6 m, ale w pzostałych przypadkach mówiliśmy , że do 6 m i nikt nie powiedział słowa.
|
eeik słusznie prawi. Moje autko ma 5,60m bez rowerów i 6,35 z. Norwegowie nigdy nawet nie pytali, tylko kasowali wg stawki do 6m. Korzystaliśmy z promów kilka razy w obrębie zblizonym do Lofotów. Zapoznany kolega powiedział, że biorą pod uwagę nominalną długość kampera, a nie z rowerami, ale nie wiem czy to zasada, czy dobre obyczaje
Pozdrawiam wszystkich jadących i jednego jestem pewien: do zobaczenia na północy w nastepnych latach.
Ewa, zgadzasz się, że to nieulaczalne?
Aha i kupcie sobie przewodnik po fiordach wydawnictwa Tramp - jak zdążyli dodrukować, w zeszłym roku nie dla wszystkich starczyło...
Jacek M |
_________________ "Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę.
Bierzesz sobie winko, siadasz nad Wisłą, rozpinasz kołnierzyk.
Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę"
M. Piwowski vel A. Krost |
|
|
|
 |
antwad
stary wyga
Twój sprzęt: Dethleffs Advantage T5801
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sty 2007 Piwa: 17/68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-05-26, 16:41
|
|
|
Jacek M napisał/a: | Aha i kupcie sobie przewodnik po fiordach wydawnictwa Tramp - jak zdążyli dodrukować, w zeszłym roku nie dla wszystkich starczyło... |
Niestety nie dodrukowali i jakoś tak niesporo im to idzie. Niby, że reklam mało, sponsorów nie ma...
Szkoda, bo podobno przewodnik jest dobry. |
|
|
|
 |
Jacek M
weteran

Twój sprzęt: Dethleffs na J5 2,5D '89 - ciągle jeździ :)
Dołączył: 20 Sty 2007 Piwa: 15/46 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2008-05-26, 16:56
|
|
|
wiem kto ma |
_________________ "Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę.
Bierzesz sobie winko, siadasz nad Wisłą, rozpinasz kołnierzyk.
Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę"
M. Piwowski vel A. Krost |
|
|
|
 |
antwad
stary wyga
Twój sprzęt: Dethleffs Advantage T5801
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Sty 2007 Piwa: 17/68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-05-26, 17:46
|
|
|
Ja chyba też.
Jacku, czy obaj myślimy o takim lekko wybrakowanym, ale w pełni użytecznym egzemplarzu? |
|
|
|
 |
eeik
Kombatant "Mała Karawana"

Twój sprzęt: Dethleffs
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 22 Lut 2007 Piwa: 13/7 Skąd: Śląsk-Wodzisław Śl.
|
Wysłany: 2008-05-26, 20:04
|
|
|
Cytat: | Jacku, czy obaj myślimy o takim lekko wybrakowanym, ale w pełni użytecznym egzemplarzu? |
Wiecie co, ja tez wiem kto ma, ale nikt nie pytał o możliwość pożyczenia to się nie pchałam.
Ale tam sa tylko fiordy , nie ma pn Norwegii.
Ale naprawde bardzo fajny, dużo z niego korzystaliśmy.
Niekiedy przesadzony, ale bardzo rzetelny.
Jacku masz rację, tam się wraca )) |
_________________ Ewa
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
Jacek M
weteran

Twój sprzęt: Dethleffs na J5 2,5D '89 - ciągle jeździ :)
Dołączył: 20 Sty 2007 Piwa: 15/46 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2008-05-26, 21:46
|
|
|
Ewa, a może by go tak zeskanować? Może nawet za zgodą i wiedzą Wydawcy - wiem, kto zna
I zapożyczając Twoją terminologię: zazdroszczę i zazdraszczam
Ja w tym roku niestety na tak daleka północ się nie wypuszczę. Póki co w ogóle nie wiem co z urlopem, ale jak wyjdzie, to planuję Białoruś i Pribałtykę - podroż sentymentalna w poszukiwaniu korzeni. Tak się składa, że oboje z Anią mamy tam do pozałatwiania sprawy własnej ewolucji. Co z tego wyjdzie - nie wiem. Na Białorusi kamperem chyba nikt nie był. Jak wyjazd dojdzie do skutku to cos skrobnę.
Kłaniawszy się będąc
Jacek M |
_________________ "Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę.
Bierzesz sobie winko, siadasz nad Wisłą, rozpinasz kołnierzyk.
Najlepsze są amerykańskie koszule w kratę"
M. Piwowski vel A. Krost |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|