LT 28 |
Autor |
Wiadomość |
booros
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009 Piwa: 1/4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-26, 08:53 LT 28
|
|
|
Czy orientuje sie ktos z drogich forumowiczow jaki jest wymiar paska klinowego do alternatora w LT 28 . Silnik 2.0 BENZYNA.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
booros
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009 Piwa: 1/4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-26, 10:02
|
|
|
tak wyglada moj silnik - Dwa zdjecia z gory i jedno od spododu
67207673.jpg
|
|
Plik ściągnięto 206 raz(y) 50,47 KB |
84225544.jpg
|
|
Plik ściągnięto 195 raz(y) 77,26 KB |
89678008.jpg
|
|
Plik ściągnięto 206 raz(y) 37,19 KB |
|
|
|
|
|
StasioiJola
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2009-03-26, 10:27
|
|
|
Na PW podałem Tobie rozmiar paska jeśli silnik masz orginalny z tego roku co podałeś. Na zdjęciach nie bardzo widoczny pasek-widzę tam jakiś szeroki, wygląda mi na wieloklinowy które wystepowały w nowszych silnikach.!! Stasio. |
_________________
|
|
|
|
|
48a-ELANKO
weteran dawniej: 48a-ELANKO
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2007 Piwa: 125/78
|
Wysłany: 2009-03-26, 10:29
|
|
|
booros, zauważyłeś jak trudne do obejrzenia sa zamieszczone przez Ciebie zdjęcia?
Są za duże! Wejdź, proszę do Dowland (strona główna forum), ściągnij program do zmniejszania zdjęć i wtedy wszystko będzie OK. W razie kłopotów napisz na PW...
Masz na to 60 minut czasu, w którym możesz zmienić swój post. |
_________________ Ela i Andrzej
|
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2009-03-26, 11:01
|
|
|
dokladnie..fotki masakra...
co do paska...
przedewszytskim, odnosnie naszej wczorajszej rozmowy tel. masz silnik ORYGINALNY od tego modelu..tak jak mowilem..na pokrywie zaworow..sa ''zeberka''
co do dlugosci paska..po prostu zdejmij go../i tak muissz to zrobic, aby go wymienic../ podjedz na stacje benz. lub pierwszego lepszego sklepu MOTO i w/g starego..dobiora Ci nowy..
swoja droga..jak obrocisz silnikiem..to na pasku, poinien byc podany rozmiar /szer x dlug./
np.9,5x1000 to przyklad..wiec..nie sugeruj .sie tym ;-)/
w tych silnikach byly 3 dlugosci paskow..w zaleznosci od rodzaju alternatora../roznej srednicy kola pasowe/
masz normlany pasek..nie wielorowkowy.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 412/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2009-03-26, 11:16
|
|
|
Fotki poprawiłem. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
booros
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009 Piwa: 1/4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-26, 14:14
|
|
|
sorki za wielkosc zdjec - dzieki za poprawienie
pasek klinowy goodyeara - na nim takie parametry:
1100 674
wracam sie grzebac |
|
|
|
|
babula
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: ogonek E-nka
Dołączył: 24 Lut 2009 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2009-03-26, 18:25
|
|
|
Witam,jeżeli jakieś pytania w sprawie aut,silników i innych problemów związanych z toczeniem się kamperów to zapraszamy na forum samochodowe dotyczące aut dostawczych-busów
http://www.bus-maniac.pl
http://www.bus-forum.pl
koledzy na Tych forach bardzo chetnie pomogą każdemu nowemu ,nawet bez zbytnich zgryżliwosci.Pozdrawiam |
|
|
|
|
booros
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009 Piwa: 1/4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-26, 19:13
|
|
|
ok. dodane do ulubionych.
Przechwycam ten watek - bede tutaj opisywal co dzieje sie z moim kamperem , niedlugo wkleje jakies zdjecia na obecna chwile - stan surowy
|
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-03-27, 13:47
|
|
|
Witam choć sam mam VW LT to nie mogę pomóc mam silnik Dizla i nic o nim nie wiem, szukam książki serwisowej ale albo jej nie ma albo chcą za nią prawie 100 zł ( normalnie kosztuje koło 13 zł )
ale pozdrawiam użutkownika VW LT |
_________________
|
|
|
|
|
booros
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009 Piwa: 1/4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-27, 17:33
|
|
|
nabylem wczoraj prostowniczek:
z allegro - odbior osobisty w Warszawie - koszt 78zl.
Super naladowal aku. Dzis samochod zawarczal praktycznie od razu i az milo sie zrobilo.
Pasek naciagnalem wczoraj - dzisiaj na jezdzie probnej nie piszczal - troche gume bylo czuc - ale moze mi sie wydawalo (jechalem z otwartym wlotem do silnika)
Zaznaczam z mechaniki jestem kompletnym laikiem i dzisiaj bylem z siebie niezmiernie dumny! ))
Narazie to tyle.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Pawcio
Kombatant
Twój sprzęt: Pojazd obozowy Wacek McLouis I
Nazwa załogi: PabemanaTeam
Pomógł: 12 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Piwa: 141/471 Skąd: z Nienacka
|
Wysłany: 2009-03-27, 20:39
|
|
|
booros napisał/a: | Zaznaczam z mechaniki jestem kompletnym laikiem i dzisiaj bylem z siebie niezmiernie dumny! )) |
My też ! |
|
|
|
|
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-03-29, 18:01
|
|
|
Jak ci sie sprawuje ten benzyniak,ja tez posiadam lt28 benzynka 2.0 /lpg ,na goreczki to to nie jest dobry silnik-słabo sobie radzie niestety,pali mi 14-16l gazu ,zmienilem w tamtym roku na jesini glowice i wsadziłem od posche 924 2.0(silnik ten sam co w vw tylko na wtrysku mechanicznym i ma 125KM,glowica ma wieksze zawory ssace),wten sposob dodałem mu pare KM,osprzet został ten sam-kolektor i gaznik.zobaczymy jak bedzie sobie radził w tym sezonie,w sezonie 2008 na sarym silniku przejechałem 8000tys w trasach. Lt28 to maszyna mocna i sprawna konstukcyjnie,jak na swoje lata niezawodna w porownaniu z niektorymi markami,proste i toporne zawsze lepsze od delikatnego. |
|
|
|
|
booros
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009 Piwa: 1/4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-29, 20:08
|
|
|
silnik chyba w porzadku -scorpion byl u mnie w sobote (dzieki!) powiedzial, ze chodzi ladnie - spalanie nie testowalem jeszcze. Generalnie doszlismy do wniosku, ze trzeba mu zrobic kiedys jakis konkretny przeglad - wymienic podstawowe rzeczy - filtry,olej, posprawdzac ogolnie podwozie - dopiero wtedy mozna sie skupic na budzie....ogolnie moje dotychczasowe wrazenia na temat mojego lt28 - chodzi jak muł - wolny ale ciagnie do przodu. gasnie mi na gazie- nie wyregulowany - trzeba poswiecic mu sporo uwagi w najblizszej lub nieco dalszej przyszlosci. (alternator!)
pozdrawiam |
|
|
|
|
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
|
|
|
|
|