Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
LT 28
Autor Wiadomość
booros 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009
Piwa: 1/4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-26, 08:53   LT 28

Czy orientuje sie ktos z drogich forumowiczow jaki jest wymiar paska klinowego do alternatora w LT 28 . Silnik 2.0 BENZYNA.

Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
booros 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009
Piwa: 1/4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-26, 10:02   

tak wyglada moj silnik - Dwa zdjecia z gory i jedno od spododu

67207673.jpg
Plik ściągnięto 206 raz(y) 50,47 KB

84225544.jpg
Plik ściągnięto 195 raz(y) 77,26 KB

89678008.jpg
Plik ściągnięto 206 raz(y) 37,19 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
StasioiJola 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Piwa: 81/283
Skąd: Gąbin
Wysłany: 2009-03-26, 10:27   

Na PW podałem Tobie rozmiar paska jeśli silnik masz orginalny z tego roku co podałeś. Na zdjęciach nie bardzo widoczny pasek-widzę tam jakiś szeroki, wygląda mi na wieloklinowy które wystepowały w nowszych silnikach.!! Stasio.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
48a-ELANKO 
weteran
dawniej: 48a-ELANKO


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2007
Piwa: 125/78
Wysłany: 2009-03-26, 10:29   

booros, zauważyłeś jak trudne do obejrzenia sa zamieszczone przez Ciebie zdjęcia?
Są za duże! Wejdź, proszę do Dowland (strona główna forum), ściągnij program do zmniejszania zdjęć i wtedy wszystko będzie OK. W razie kłopotów napisz na PW...
Masz na to 60 minut czasu, w którym możesz zmienić swój post. :spoko
_________________
Ela i Andrzej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2009-03-26, 11:01   

dokladnie..fotki masakra... :-/

co do paska...
przedewszytskim, odnosnie naszej wczorajszej rozmowy tel. masz silnik ORYGINALNY od tego modelu..tak jak mowilem..na pokrywie zaworow..sa ''zeberka'' :)

co do dlugosci paska..po prostu zdejmij go../i tak muissz to zrobic, aby go wymienic../ podjedz na stacje benz. lub pierwszego lepszego sklepu MOTO i w/g starego..dobiora Ci nowy..
swoja droga..jak obrocisz silnikiem..to na pasku, poinien byc podany rozmiar /szer x dlug./
np.9,5x1000 to przyklad..wiec..nie sugeruj .sie tym ;-)/

w tych silnikach byly 3 dlugosci paskow..w zaleznosci od rodzaju alternatora../roznej srednicy kola pasowe/
masz normlany pasek..nie wielorowkowy..
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 412/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2009-03-26, 11:16   

Fotki poprawiłem.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
booros 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009
Piwa: 1/4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-26, 14:14   

sorki za wielkosc zdjec :oops: :? - dzieki za poprawienie

pasek klinowy goodyeara - na nim takie parametry:

1100 674

wracam sie grzebac
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
babula 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: ogonek E-nka
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-03-26, 18:25   

Witam,jeżeli jakieś pytania w sprawie aut,silników i innych problemów związanych z toczeniem się kamperów to zapraszamy na forum samochodowe dotyczące aut dostawczych-busów
http://www.bus-maniac.pl
http://www.bus-forum.pl

koledzy na Tych forach bardzo chetnie pomogą każdemu nowemu ,nawet bez zbytnich zgryżliwosci.Pozdrawiam :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
booros 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009
Piwa: 1/4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-26, 19:13   

ok. dodane do ulubionych.

Przechwycam ten watek - bede tutaj opisywal co dzieje sie z moim kamperem , niedlugo wkleje jakies zdjecia na obecna chwile - stan surowy ;)

:szeroki_usmiech
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-27, 13:47   

Witam choć sam mam VW LT to nie mogę pomóc mam silnik Dizla i nic o nim nie wiem, szukam książki serwisowej ale albo jej nie ma albo chcą za nią prawie 100 zł ( normalnie kosztuje koło 13 zł )
ale pozdrawiam użutkownika VW LT :spoko
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
booros 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009
Piwa: 1/4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-27, 17:33   

nabylem wczoraj prostowniczek:


z allegro - odbior osobisty w Warszawie - koszt 78zl.
Super naladowal aku. Dzis samochod zawarczal praktycznie od razu i az milo sie zrobilo.
Pasek naciagnalem wczoraj - dzisiaj na jezdzie probnej nie piszczal - troche gume bylo czuc - ale moze mi sie wydawalo (jechalem z otwartym wlotem do silnika)

Zaznaczam z mechaniki jestem kompletnym laikiem i dzisiaj bylem z siebie niezmiernie dumny! :) )) :szeroki_usmiech

Narazie to tyle.

Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pawcio 
Kombatant


Twój sprzęt: Pojazd obozowy Wacek McLouis I
Nazwa załogi: PabemanaTeam
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Piwa: 141/471
Skąd: z Nienacka
Wysłany: 2009-03-27, 20:39   

booros napisał/a:
Zaznaczam z mechaniki jestem kompletnym laikiem i dzisiaj bylem z siebie niezmiernie dumny! ))


My też ! :ok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-03-29, 18:01   

Jak ci sie sprawuje ten benzyniak,ja tez posiadam lt28 benzynka 2.0 /lpg ,na goreczki to to nie jest dobry silnik-słabo sobie radzie niestety,pali mi 14-16l gazu ,zmienilem w tamtym roku na jesini glowice i wsadziłem od posche 924 2.0(silnik ten sam co w vw tylko na wtrysku mechanicznym i ma 125KM,glowica ma wieksze zawory ssace),wten sposob dodałem mu pare KM,osprzet został ten sam-kolektor i gaznik.zobaczymy jak bedzie sobie radził w tym sezonie,w sezonie 2008 na sarym silniku przejechałem 8000tys w trasach. Lt28 to maszyna mocna i sprawna konstukcyjnie,jak na swoje lata niezawodna w porownaniu z niektorymi markami,proste i toporne zawsze lepsze od delikatnego.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
booros 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: LT 28 C , 2.0 benzyna +LPG
Dołączył: 17 Mar 2009
Piwa: 1/4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-29, 20:08   

silnik chyba w porzadku -scorpion byl u mnie w sobote (dzieki!) powiedzial, ze chodzi ladnie - spalanie nie testowalem jeszcze. Generalnie doszlismy do wniosku, ze trzeba mu zrobic kiedys jakis konkretny przeglad - wymienic podstawowe rzeczy - filtry,olej, posprawdzac ogolnie podwozie - dopiero wtedy mozna sie skupic na budzie....ogolnie moje dotychczasowe wrazenia na temat mojego lt28 - chodzi jak muł - wolny ale ciagnie do przodu. gasnie mi na gazie- nie wyregulowany - trzeba poswiecic mu sporo uwagi w najblizszej lub nieco dalszej przyszlosci. (alternator!)
pozdrawiam :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-03-29, 20:13   

jak co to moge pomoc przy regulacjach gazu itp,przerobilem juz to wszystko u siebie
http://www.camperteam.pl/...opic.php?t=2776
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***