Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebny schemat elektryczny J5
Autor Wiadomość
krynia i stan 
weteran


Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008
Piwa: 3/6
Skąd: okolice Szczecina
Wysłany: 2010-05-04, 10:07   Potrzebny schemat elektryczny J5

W drodze z warkotu zgasł mi silnik, najpierw "przetrzepałem" elektrykę w poszukiwaniu przepalonych bezpieczników i uszkodzonych przekaźników, okazało się że nie działa zawór elektromagnetyczny odcinający paliwo na pompie wtryskowej. Wyjąłem z niego iglicę (czy tam jest jakaś sprężyna bo nie zauważyłem a wszystko mi się wysypało) i pojechaliśmy dalej. Po chwili zauważyliśmy że nie ma świateł drogowych, mijania i pozycji (pełen komplet), przejrzałem jeszcze raz wszystko czego dotykałem i nic nie znalazłem, pojechaliśmy dalej bez świateł (migacze, cofania i hamowania działały i działają) modląc się żeby zdążyć przed zmrokiem.
Potrzebuje schemat elektryczny żeby znaleźć co jest wspólne dla tych wszystkich elementów.
Zaraz idę sprawdzić czy prąd dochodzi do zaworu elektromagnetycznego bo nie wiem czy światła zgasły w skutek mojej "naprawy" czy też razem z silnikiem.
_________________
jak coś wymyślę to tu napiszę .....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krynia i stan 
weteran


Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008
Piwa: 3/6
Skąd: okolice Szczecina
Wysłany: 2010-05-04, 10:58   

Prąd do zaworu nie dociera, więc to chyba nie ja zepsułem elektrykę, chyba światła padły razem z tym zaworem. Może ktoś z Was wie co jest wspólne dla tych wszystkich elementów ?
_________________
jak coś wymyślę to tu napiszę .....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krynia i stan 
weteran


Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008
Piwa: 3/6
Skąd: okolice Szczecina
Wysłany: 2010-05-04, 11:03   

Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 11:00     
Gino ma i pewnie da


No Gino nie daj się prosić :szeroki_usmiech
_________________
jak coś wymyślę to tu napiszę .....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pirat666 
weteran


Twój sprzęt: Ducato 1.9D Dethleffs
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Piwa: 9/17
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2010-05-04, 11:09   

Ja również poproszę jakiś schemat bo nam w drodze powrotnej padły tylko światła postojowe ( stopy, kierunkowskazy i przednie na szczęście działały), a że za chwilę robiło się ciemno rozkręciłem tylne lampy wsadziłem czołówki i do domu dojechałem ale muszę coś z tym zrobić.
(myślę, że to wilgoć coś namieszała :( )
Przepala się bezpiecznik od tych świateł przy próbie ich uruchomieniu :gwm
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pirat666 
weteran


Twój sprzęt: Ducato 1.9D Dethleffs
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Piwa: 9/17
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2010-05-04, 11:14   

http://www.camperteam.pl/...ghlight=schemat

Tam Gino umieścił schemat - nie wiem czy pomoże - spróbuję go wykorzystać ;)
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krynia i stan 
weteran


Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008
Piwa: 3/6
Skąd: okolice Szczecina
Wysłany: 2010-05-04, 11:35   

Potwierdziły się moje obawy, zawór jest sprawny, to prąd do niego nie dociera, i teraz zagwozdka, co powoduje brak prądu w zaworze i światłach jednocześnie ? :shock:
_________________
jak coś wymyślę to tu napiszę .....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krynia i stan 
weteran


Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008
Piwa: 3/6
Skąd: okolice Szczecina
Wysłany: 2010-05-04, 11:49   

Prośba do Gino, jeśli możesz to wyślij mi na majla ( stangrom@wp.pl ) te fotki niezmniejszone, po zmniejszeniu do publikacji na forum są one bardzo słabo czytelne. :proszeB
_________________
jak coś wymyślę to tu napiszę .....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-05-04, 12:24   

poszlo :ok

:spoko
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
kaimar 
weteran
kaimar


Twój sprzęt: MOBILVETTA LAIKA CARADO RT GiottiLine
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Piwa: 89/3
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2010-05-04, 12:38   

krynia i stan napisał/a:
teraz zagwozdka, co powoduje brak prądu w zaworze i światłach jednocześnie ?


Obstawiam kostkę w stacyjce.
_________________
www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2010-05-04, 12:42   

kaimar dobrze pisze...
jedno i drugie dostaje prad ''po stacyjce'' ...wiec...tu trzeba szukac
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pirat666 
weteran


Twój sprzęt: Ducato 1.9D Dethleffs
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Piwa: 9/17
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2010-05-04, 12:57   

A gdzie taką kostkę mogę dostać ? bo w ciemno bym ją raczej nabył i założył - w lanosie miałem podobną przypadłość kilka miesięcy temu
a google nie chce mi odpowiedzieć na moje pytanie he he
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
StasioiJola 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Piwa: 81/283
Skąd: Gąbin
Wysłany: 2010-05-04, 13:04   

I tu jest mały problem- bo wystepuje cała stacyjka a z niej wychodzą tylko kable z normalną kostką złączeniową.Z tego co mi wiadome to element załaczający jest w obudowie stacyjki, Nowa stacyjka to koszt około 150 -160 zł. :spoko Stasio.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pirat666 
weteran


Twój sprzęt: Ducato 1.9D Dethleffs
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Piwa: 9/17
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2010-05-04, 13:06   

StasioiJola napisał/a:
to koszt około 150 -160 zł.
...ups :gwm

można ten mechanizm stamtąd wydłubać czy trzeba całą stacyjkę wymieniać ?
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaimar 
weteran
kaimar


Twój sprzęt: MOBILVETTA LAIKA CARADO RT GiottiLine
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Piwa: 89/3
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 2010-05-04, 13:52   

A kostka stacyjki nie jest identyczna konstrukcyjnie z kostką stosowaną w polskich fiatach i polonezie?
_________________
www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2010-05-04, 14:02   

kaimar napisał/a:
A kostka stacyjki nie jest identyczna konstrukcyjnie z kostką stosowaną w polskich fiatach i polonezie?


Wygląda bardzo podobnie ..... więc powinno się udać ją podmienić .... ;)
Ale najpierw proponuję posprawdzać tablicę bezpieczników i przekaźniki ......... co tam się dzieje po przekręceniu zapłonu ..... dostęp jest prostszy .... kontrolka w rękę i naprzód ;)
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***