Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2009-01-24, 20:21
- ile może wynieśc remont kampera ?
Autor Wiadomość
zgred79 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Toyota Hi-ace "eraz" 85r.
Wysłany: 2007-08-16, 19:59   - ile może wynieśc remont kampera ?

Witam, jestem tu nowy i raczej zielony w te klocki,
okazjonalnie kupiłem kampera na Toyocie Hiace ( 1985r ) w zasadzie cały do remontu.

Znalazłem mechanika, który podjął się pobawić z tym jeśli chodzi o jego stan techniczny, jest to silnik prawie 2,5 litra benzyniak z gazem, zwykły gaźnikowiec.
Ile to mnie wyniesie to wyniesie, bądź co bądź nie ma co oszczędzać na własnym zdrowiu psychicznym więc jak jest samochód to niech jeździ dobrze.

moje pytanie na tym forum bardziej odnosi się znowu co do kampinga,
jest to typ alkowa, na moje oko trzeba by było chyba odremontować stelaż i uszczelnić go, dodatkowo nie ma tam ubikacji ani prysznica a to by mi się przydało, nie ma naczyń na wodę ani fekalia, a dodatkowo wywalić z stamtąd by się przydało grzejnik - bo ktoś to chyba sobie na sklepik przerabiał w owym czasie, któryś szyberdach też jest zdezelowany.

:-> i to jest moje pytanie ile może kosztować doprowadzenie tego do ładu? nawet za pomocą używanych części, akcesorii itd, byle by tylko obniżyć koszta.
Postaw piwo autorowi tego posta

Paweł P. 
Kombatant

Twój sprzęt: Jeep Grand Cherokee
Piwa: 1/2
Wysłany: 2007-08-16, 20:12   

Z tego co napisałeś: DUŻOOOOOO!!! Powklejaj jakieś fotki :)

kaimar 
weteran
kaimar

Twój sprzęt: MOBILVETTA LAIKA CARADO RT GiottiLine
Nazwa załogi: MTM Campery
Piwa: 89/3
Wysłany: 2007-08-16, 20:40   

Paweł P. napisał/a:
Z tego co napisałeś: DUŻOOOOOO!!!

Pawle jesteś bardzo delikatny. Ja bym powiedział że BAAAAAARDZO DUŻOOOOOO.

zgred79 
początkujący forumowicz

Wysłany: 2007-08-16, 20:45