dzwigienki zaworów |
Autor |
Wiadomość |
Donat
weteran

Twój sprzęt: Peugeot J5 i Citroen Jumper
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2010 Piwa: 71/57 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-07-21, 21:16
|
|
|
Sprawdź długość zaworów, w Twoim przypadku padały wydechy, a są to 9mm zawory które trudno dostać może ktoś coś pokombinował właśnie z nimi?
Niżej masz schemat ustawienia rozrządu tak na wszelki wypadek :-) |
_________________ Donat - Radom
Mój poprzedni sprzęt:
 |
|
|
|
 |
Donat
weteran

Twój sprzęt: Peugeot J5 i Citroen Jumper
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2010 Piwa: 71/57 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-07-21, 21:39
|
|
|
A tu masz jeszcze wymiar max na ile mogą wystawać tłoki z bloku. |
_________________ Donat - Radom
Mój poprzedni sprzęt:
 |
Ostatnio zmieniony przez Donat 2011-07-21, 21:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-07-21, 21:40
|
|
|
głowicę mam już w aucie ale nie dokręcałem
na upartego mógłbym wyjąc zawór wydechowy i zmierzyc ale nie mam czym
czy jakoś w prosty sposób pokonam spręzynę aby wyjąc zawór i pózniej go włożyc w odpowiedni sposób chodzi mi o te kliny mocujące od góry zawór z podkładką
generalnie zawory wpuszczone głębiej chyba o 0,4 mm
czy jest sens wogóle sprawdzac jutro zobaczę na starej głowicy jak zdjąc sprężynę i zabezpieczenia zaworu jak pójdzie łatwo to wyjmę na nowej z czystej ciekawości bo błąd gdzieś musi byc
a może da się to jakośc zmierzyc bez wyjmowania zaworu z głowicy -raczej nie |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-07-21, 21:47
|
|
|
Donat napisał/a: | A tu masz jeszcze wymiar max na ile mogą wystawać tłoki z bloku. |
nie mam takiego miernika jak na zdjęciu aby zmierzyc ale mam podobny na kształt suwmiarki ale z taką podstawą co przykłada się do powierzchni mierzonej a ramię przykłada do tłoka i wszystko jest ok w porównaniu ze starym silnikiem
jutro obadam jeszcze zawory wydechowe
jak nie będzie pada bo auto na dworze pod chmurką a teraz pada |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-07-21, 21:59
|
|
|
Donat napisał/a: | Sprawdź długość zaworów, w Twoim przypadku padały wydechy, a są to 9mm zawory które trudno dostać może ktoś coś pokombinował właśnie z nimi?
Niżej masz schemat ustawienia rozrządu tak na wszelki wypadek :-) |
ten rysunek to po nocach mi się będzie chyba snił
poznałem 3 metody ustawienia i każda dobra jeszcze powinło byc między B i A 35 podziałek rowków paska rozrządu u mnie pasek nowy miał 1 kreskę podają że powinły byc 2 ale to bez znaczenia bo 35 jest 35
dobra metoda przy znalezieniu punktu odniesienia przy zerwanym pasku została zaprezentowana mi przez naszego kolegę łatwe i proste bez kombinacji i rozkręcania czegokolwiek to z tym klinem i wycięciem to 2i 3 tłok wgórze
i też za pierweszym razem pasowało u mnie a więdz o żadnym błędzie w rozrządzie mowy mie ma |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-07-22, 18:12
|
|
|
silnik w aucie poskładany jutro odpalenie i dociągnięcie głowicy
c |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2011-07-25, 16:38
|
|
|
i co z silniczkiem.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-07-25, 19:15
|
|
|
dziś jadę kierunek Hel zobaczę co będzie po drodze |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-07-28, 18:08
|
|
|
udało się 900 km za nami i myslę że będzie ok
po przelożeniu wtrysków ze starego silnika który miał nowe końcówki wtrysków i zrobieniu głowicy mogę stwierdzic że spalanie spadło zdecydowanie na kożyśc palił 12 l/ on na 100 km teraz miesci się w 10 l
normalnie szok |
|
|
|
 |
martini44
Kombatant

Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Piwa: 72/171 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2011-07-28, 20:01
|
|
|
|
_________________ możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|