Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
dzwigienki zaworów
Autor Wiadomość
Donat 
weteran


Twój sprzęt: Peugeot J5 i Citroen Jumper
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Piwa: 71/57
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-07-21, 21:16   

Sprawdź długość zaworów, w Twoim przypadku padały wydechy, a są to 9mm zawory które trudno dostać może ktoś coś pokombinował właśnie z nimi?
Niżej masz schemat ustawienia rozrządu tak na wszelki wypadek :-)
_________________
Donat - Radom
Mój poprzedni sprzęt:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Donat 
weteran


Twój sprzęt: Peugeot J5 i Citroen Jumper
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Piwa: 71/57
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-07-21, 21:39   

A tu masz jeszcze wymiar max na ile mogą wystawać tłoki z bloku.
_________________
Donat - Radom
Mój poprzedni sprzęt:
Ostatnio zmieniony przez Donat 2011-07-21, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2011-07-21, 21:40   

głowicę mam już w aucie ale nie dokręcałem
na upartego mógłbym wyjąc zawór wydechowy i zmierzyc ale nie mam czym
czy jakoś w prosty sposób pokonam spręzynę aby wyjąc zawór i pózniej go włożyc w odpowiedni sposób chodzi mi o te kliny mocujące od góry zawór z podkładką
generalnie zawory wpuszczone głębiej chyba o 0,4 mm
czy jest sens wogóle sprawdzac jutro zobaczę na starej głowicy jak zdjąc sprężynę i zabezpieczenia zaworu jak pójdzie łatwo to wyjmę na nowej z czystej ciekawości bo błąd gdzieś musi byc
a może da się to jakośc zmierzyc bez wyjmowania zaworu z głowicy -raczej nie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2011-07-21, 21:47   

Donat napisał/a:
A tu masz jeszcze wymiar max na ile mogą wystawać tłoki z bloku.

nie mam takiego miernika jak na zdjęciu aby zmierzyc ale mam podobny na kształt suwmiarki ale z taką podstawą co przykłada się do powierzchni mierzonej a ramię przykłada do tłoka i wszystko jest ok w porównaniu ze starym silnikiem
jutro obadam jeszcze zawory wydechowe
jak nie będzie pada bo auto na dworze pod chmurką a teraz pada
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2011-07-21, 21:59   

Donat napisał/a:
Sprawdź długość zaworów, w Twoim przypadku padały wydechy, a są to 9mm zawory które trudno dostać może ktoś coś pokombinował właśnie z nimi?
Niżej masz schemat ustawienia rozrządu tak na wszelki wypadek :-)


ten rysunek to po nocach mi się będzie chyba snił
poznałem 3 metody ustawienia i każda dobra jeszcze powinło byc między B i A 35 podziałek rowków paska rozrządu u mnie pasek nowy miał 1 kreskę podają że powinły byc 2 ale to bez znaczenia bo 35 jest 35
dobra metoda przy znalezieniu punktu odniesienia przy zerwanym pasku została zaprezentowana mi przez naszego kolegę łatwe i proste bez kombinacji i rozkręcania czegokolwiek to z tym klinem i wycięciem to 2i 3 tłok wgórze
i też za pierweszym razem pasowało u mnie a więdz o żadnym błędzie w rozrządzie mowy mie ma
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2011-07-22, 18:12   

silnik w aucie poskładany jutro odpalenie i dociągnięcie głowicy
c
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2011-07-25, 16:38   

i co z silniczkiem.. :?:
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2011-07-25, 19:15   

dziś jadę kierunek Hel zobaczę co będzie po drodze
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2011-07-28, 18:08   

udało się 900 km za nami i myslę że będzie ok
po przelożeniu wtrysków ze starego silnika który miał nowe końcówki wtrysków i zrobieniu głowicy mogę stwierdzic że spalanie spadło zdecydowanie na kożyśc palił 12 l/ on na 100 km teraz miesci się w 10 l
normalnie szok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
martini44 
Kombatant


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 72/171
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2011-07-28, 20:01   

:bigok :bigok
_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***