Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2009-01-19, 11:42
kody??? Fiat Dukato TDI
Autor Wiadomość
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 420/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2007-04-03, 22:20   

Cały kabel z końcówkami ten co prowadzi od akumulatora z przodu maluszka do rozrusznika z tyłu maluszka. Potrzebne dwie sztuki.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eeik 
Kombatant
"Mała Karawana"


Twój sprzęt: Dethleffs
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 22 Lut 2007
Piwa: 13/7
Skąd: Śląsk-Wodzisław Śl.
Wysłany: 2007-04-03, 22:23   

A teraz rozumiem :)
:ok
_________________
Ewa

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2007-04-04, 20:32   

czy te nowe kampery nie mają drugiego akumulatora?

może wystarczyo zamienić

u mnie są wielkością takie same.

i napewno ten od zabudowy nie rozładował się.
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eeik 
Kombatant
"Mała Karawana"


Twój sprzęt: Dethleffs
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 22 Lut 2007
Piwa: 13/7
Skąd: Śląsk-Wodzisław Śl.
Wysłany: 2007-04-04, 20:38   

No mają :)
ale nam się nie chciało przekładać :)
_________________
Ewa

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
eler1 
Kombatant


Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Sty 2007
Piwa: 52/129
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2007-04-05, 07:46   

EwaMarek napisał/a:
czy te nowe kampery nie mają drugiego akumulatora?

może wystarczyo zamienić

u mnie są wielkością takie same.

i napewno ten od zabudowy nie rozładował się.

Druga strona medalu że te nowe kampery mają drugu akumulator żelowy a nie kwasowy jak to było na początku lat 90-tych :bajer
_________________
Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT :)

Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eeik 
Kombatant
"Mała Karawana"


Twój sprzęt: Dethleffs
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 22 Lut 2007
Piwa: 13/7
Skąd: Śląsk-Wodzisław Śl.
Wysłany: 2007-04-05, 08:49   

Eler1 tak ?? :-)
a to nie wiedziałam, musimy chyba sprawdzić

bo jak widać zielone jesteśmy w temacie :gwm
_________________
Ewa

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jerzy 
weteran

Twój sprzęt: Adria Sun Living
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2007
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 2007-04-13, 16:49   

eeik napisał/a:
gdzie się wpisuje ten kod ?????????????


Zjawisko świecącej się na tablicy przyrządów „kłódki”a wraz z nim brak możliwości uruchomienia silnika może pojawić się czasowo, lub na stałe. Przyczyny bywają różne, niekoniecznie wynikające z błędu użytkownika. Może to być np. spadek napięcia w instalacji, próba nieautoryzowanego uruchomienia pojazdu, wystąpienie silnego, zewnętrznego pola magnetycznego itp. W zależności od marki pojazdu, zamiast „kłódki” może zaświecić inny odpowiedni piktogram.
Jeżeli próby uruchomienia silnika są bezskuteczne, może to oznaczać „rozjechanie się” programu immobilisera z kodem kluczyka. Do zaprogramowania kluczyka potrzebne są właśnie kody bezpieczeństwa. W nowszych rozwiązaniach konieczna jest również wymiana jednorazowego transpondera immobilisera ukrytego w gripie kluczyka

Posiadanie fabrycznych kodów bezpieczeństwa jest niezbędne również przy dorabianiu (frezowaniu) i programowaniu każdego dodatkowego kluczyka.
Kody otrzymuje się przy zakupie nowego auta i trzyma w domu „pod poduszką”. Przy kupnie pojazdu używanego, kodów tych należy się bezwzględnie od sprzedającego domagać. Jeśli ich nie ma, to w głowie nabywcy powinna się zapalić czerwona dioda!

Producenci niemieccy kod bezpieczeństwa umieszczają na przywieszce dołączonej do kluczyków. Jest on ukryty pod tzw. zdrapką. Dopóki zdrapka jest nienaruszona mamy pewność, że nikt kodu nie odczytywał w celu dorobienia kolejnego, może „lewego” kluczyka.

W przypadku zagubienia kodu, autoryzowane serwisy mogą ale nie muszą, na podstawie okazanych dokumentów zakupu pojazdu „ściągnąć” kody z centrali. Niestety, jest to procedura dość skomplikowana - m in. często, na wniosek centrali sprawdzane są policyjne bazy danych o pojazdach skradzionych w całej Unii Europejskiej. Zdarza się, że w przypadku jakichkolwiek podejrzeń co do rzetelności danych zawartych w dokumentach - serwis takiej akcji w ogóle nie podejmuje. W tym przypadku, wyjściem jest zakupienie nowych kluczyków (z kodami) wraz z kompletem bębenków zamków i stacyjki, zamontowanie tego wszystkiego i zaprogramowanie transponderów kluczyków do immobilisera w sterowniku silnika. Reszta, czyli koszty - jest milczeniem.

Powyższe uwagi dotyczą większości marek europejskich.

Pozdrawiam, Jerzy
Ostatnio zmieniony przez Jerzy 2007-04-14, 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eeik 
Kombatant
"Mała Karawana"


Twój sprzęt: Dethleffs
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 22 Lut 2007
Piwa: 13/7
Skąd: Śląsk-Wodzisław Śl.
Wysłany: 2007-04-13, 22:54   

KERC pięknie i dogłębnie.

Tak jak piszesz mamy ten kod, bo sprzedawca gadał i gadał o tym kodzie, a my nie mieliśmy zielonego pojęcia z czym sie to je.

I z dorabianiem kluczyka też masz rację :) , bo dorabialiśmy do naszej osobówki.
Ściągneli historię auta od momentu wyjścia z fabryki - ot jakie mądre to.
Jak się wszystko zgadza dorabiają kluczyk.
_________________
Ewa

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***