Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o opinie na temat ogłoszeń
Autor Wiadomość
voice 
weteran
Nie licz dni, spraw by to dni się liczyły


Twój sprzęt: Pilote G650 Essentiel
Nazwa załogi: Voice_Band
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Gru 2012
Piwa: 21/21
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2023-03-03, 15:16   

LukF napisał/a:
[
wtryskiwacze :roll:


Z posiadanych prze ze mnie informacji, po wymianie wtrysków potrzebna modyfikacja mapy BSI komputera ponieważ to winna mapa pouszkadzała wtryski.
znam dwa przypadki wymiany wtrysków i po wgraniu nowej mapy jak palcem odjął, auto żwawsze mniejsze spalanie i pod 4 lat już jest spokój.
_________________
Wczoraj to historia, jutro to tajemnica, a dzisiaj to dar, datego mówi się o tym the present. – Alan Alexander Milne
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
blue60 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Roller Team Zefiro Plus 284TL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2011
Piwa: 6/9
Skąd: pl
Wysłany: 2023-03-03, 21:29   

LukF napisał/a:
rigg napisał/a:
Jak dla mnie to ford. Nie dlatego, że ford, a dlatego, że:


wtryskiwacze :roll:



A w fiacie to wtryskiwacze niby się nie zacierają?
Robimy tego mnóstwo.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LukF 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO MALIBU I 440 QB
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Sty 2017
Piwa: 550/428
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2023-03-03, 22:46   

blue60 napisał/a:
LukF napisał/a:
rigg napisał/a:
Jak dla mnie to ford. Nie dlatego, że ford, a dlatego, że:


wtryskiwacze :roll:



A w fiacie to wtryskiwacze niby się nie zacierają?
Robimy tego mnóstwo.


Oczywiście, w dwóch poprzednich kamperach Ducato wymieniałem po jednym wtryskiwaczu.
Na alledrogo oryginał kosztował okło 600zł, wymiana banalna we własnym zakresie, nawet można się obejść bez programowania.
Różnica jakby zasadnicza :bajer
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cyryl 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato Rimor
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Paź 2009
Piwa: 328/21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2023-03-04, 09:10   

Banan napisał/a:
...
Cyryl napisał/a:
na wyposażeniu jest tachograf

Krzysiu, myślę, że to zwykły błąd w opisie - kopiuj-wklej komuś nie wyszło :haha:
Bo jakie przewozy zarobkowe można robić kamperem... przychodzi mi tylko jedno do głowy :diabelski_usmiech
Ale warto jednak dowiedzieć się, czy to błąd, czy fakt.
:spoko


dla mnie dziwna zbieżność obu rzeczy.

można np. wykorzystywać kampera do produkcji filmu przewozu aktorów/statystów do zdjęć plenerowych oraz służyć jako garderoba i jeżeli jest pracownik jest zatrudniony na stanowisku kierowcy, a DMC pojazdu przekracza 3,5t, to podlega Ustawie o Transporcie Drogowym, a czas pracy kierowcy musi być rejestrowany i archiwizowany według rozporządzenia 561/2006.

jeżdżąc na zawody siatkówki oldbojów zawsze mam komplet, bo są chętni do jazdy w ludzkich warunkach, picia z kieliszków, sięganie do lodówki po zakąski i jak trzeba korzystania z toalety między postojami.
zwykle robię ściepę na paliwo, ale gdyby zarejestrował się jako firma, kamper miałby ponad 3,5t DMC, wystawiałbym kolegom faktury za przejazd, to również byłby to zarobkowy przewóz osób.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
markoni7 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Dethleffs 7055DBL
Nazwa załogi: Marki
Dołączył: 17 Cze 2020
Piwa: 3/7
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2023-03-04, 15:23   

Z tego co wiem serwisy Forda informują klientów, że problem z wtryskami spowodowany jest niesystematyczną eksploatacją dotyczy to głównie kamperów, które jeżdżą dwa tygodnie a potem kamper stoi kilka miesięcy. Problem trysków dotyczy w mniejszym lub większym stopniu wszystkich diesli (paliwa z domieszkami bio powodują większą absorpcje wilgoci, następstwem jest korozja końcówki wtrysku. Może się okazać że problem i tak będzie cyklicznie powracał. Warto jest stosować co jakiś czas dodatek do paliwa oczyszczający wtryski. kiedyś te fordowskie wtryski kosztowały w ASO poniżej 700zł teraz ok 1200zł.
Co do integry z ogłoszenia to faktycznie w opisie jest pomyłka nie posiada tachografu, ale i tak jadę oglądać półintegrę.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Komplecik 
Kombatant

Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Cze 2011
Piwa: 366/745
Skąd: Kraków
Wysłany: 2023-03-04, 18:56   

markoni7 napisał/a:
Z tego co wiem serwisy Forda informują klientów, że problem z wtryskami spowodowany jest niesystematyczną eksploatacją dotyczy to głównie kamperów, które jeżdżą dwa tygodnie a potem kamper stoi kilka miesięcy. Problem trysków dotyczy w mniejszym lub większym stopniu wszystkich diesli (paliwa z domieszkami bio powodują większą absorpcje wilgoci, następstwem jest korozja końcówki wtrysku. Może się okazać że problem i tak będzie cyklicznie powracał. Warto jest stosować co jakiś czas dodatek do paliwa oczyszczający wtryski. kiedyś te fordowskie wtryski kosztowały w ASO poniżej 700zł teraz ok 1200zł.
.

Padające wtryskiwacze jest to poważny problem w fordzie nie bardzo wiadomo czy jest na to jakaś rada jedne szybciej inne później, wadą są w nich nie same końcówki tylko przegrzewające się cewki, jest to wada konstrukcyjna wtryskiwacza niby poprawiona, ciekawe ilu jest na forum kolegów którzy wymieniali 2 raz wymienione na gwarancji wtryskiwacze, padają od 1000km do kilkudziesięciu tysięcy lekki strach fordem jeździć zobaczymy jak to u mnie będzie wymieniłem przy przebiegu 30000km
_________________
komplet
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
joko 
Kombatant


Twój sprzęt: Rapido i96M
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Cze 2013
Piwa: 546/45
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2023-03-04, 22:52   

markoni7 napisał/a:
Z tego co wiem serwisy Forda informują klientów, że problem z wtryskami spowodowany jest niesystematyczną eksploatacją dotyczy to głównie kamperów, które jeżdżą dwa tygodnie a potem kamper stoi kilka miesięcy..........


A to dobre jest :szeroki_usmiech
To by nawet miało jakiś sens , gdyby nie to , że podobne przypadki mają klienci , którzy jeżdżą nawet 3, albo 4 tygodnie ....... a nawet ci co jeżdżą na okrągło :-P

Jak kiedyś w jednym samochodzie po 2 tysiącach km zaczęły mi bić tarcze hamulcowe, to serwis miał podobne poczucie humoru bo stwierdził , że winny jestem ja, gdyż musiałem użyć hamulca w czasie deszczu :bigok ....... zabiłem ich śmiechem :haha:

Od tamtego incydentu nie używam hamulcy w czasie deszczu ........ no i kurna , działa :-P

Idąc tym tropem może sposobem na problemy z wtryskami w Fordzie było by ....... nie używanie Forda :mrgreen:
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
voice 
weteran
Nie licz dni, spraw by to dni się liczyły


Twój sprzęt: Pilote G650 Essentiel
Nazwa załogi: Voice_Band
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Gru 2012
Piwa: 21/21
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2023-03-04, 23:05   

Panowie powiedzmy sobie szczerze, im jest coś nowszego to fajnie wygląda design Rewelacja, ale mechanicznie im nowszy tym gorszy. Księgowi trzymają łapę na wszystkim, a producent byle wytrzymało gwarancje, a potem to..... już sami wiecie.
LEPIEJ TO JUŻ BYŁO :-/
_________________
Wczoraj to historia, jutro to tajemnica, a dzisiaj to dar, datego mówi się o tym the present. – Alan Alexander Milne
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Komplecik 
Kombatant

Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Cze 2011
Piwa: 366/745
Skąd: Kraków
Wysłany: 2023-03-05, 07:36   

joko napisał/a:

Idąc tym tropem może sposobem na problemy z wtryskami w Fordzie było by ....... nie używanie Forda :mrgreen:

zdaje się że ford zostanie coś ala,, królową lawet,,
Kilka firm w przeszłości miało wpadki silnikowe
np. Renault Laguna 1.9 tdci
Volkswagen Passat 2.0 tdi z lat 2005 do 2008 pompowtryskiwacze
i wiele innych
Takie buble dobrze zniechęciły ludzi na długie lata, a poprawiony towar w następnym modelu można było kupić za przysłowiowe grosze bo pokutowała przez długi czas opinia bubla, Lagunę to trzeba było zlikwidować, mimo świetnego 2.0 tdci nie była w stanie się podnieść.
joko, trzeba będzie pomyśleć o zmianie, :mrgreen: myślę

eh większość sprzętów ma jakieś kwiatki

Może poprosic youtuberów tak pięknie istniejący w necie by pokazali oblicze Forda
_________________
komplet
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Komplecik 
Kombatant

Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Cze 2011
Piwa: 366/745
Skąd: Kraków
Wysłany: 2023-03-05, 07:56   

voice napisał/a:
Panowie powiedzmy sobie szczerze,

Mówiąc szczerze :szeroki_usmiech czy Twojemu koledze nie zostało kilku ogniw lifepo4 w obrzydliwe niskiej cenie?

To tak z innej beczki :)
_________________
komplet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 246/618
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2023-03-05, 11:37   

Jak to było ? w Fordach kamperach lecą wtryski, bo w firmach produkujących kampery podwozie Forda jest odpalane co jakiś czas i przestawiane na inne stanowisko montażu :bajer :haha:
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andrzej 73 
Kombatant
lawendowy


Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Piwa: 342/86
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2023-03-05, 11:43   

Panowie tu nie chodzi o same wtryski. Fiat ma lepszą ramę i układ jezdny od Forda. Małe lekkie zabudowy to jeszcze można zakceptowac na bazie Forda lecz cięższe wyłącznie na Fiacie.
Może wypowie się ktoś kto ma doświadczenie w transporcie na budach jak sprawuje się Ford w porównaniu do Fiata. Z tego co mi wiadome to te pierwsze mocno przegrywają. :spoko
_________________
Polub nas na facebooku https://www.facebook.com/MebleRenee
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Komplecik 
Kombatant

Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Cze 2011
Piwa: 366/745
Skąd: Kraków
Wysłany: 2023-03-05, 14:17   

Andrzej 73 napisał/a:
Panowie tu nie chodzi o same wtryski. Fiat ma lepszą ramę i układ jezdny od Forda. Małe lekkie zabudowy to jeszcze można zakceptowac na bazie Forda lecz cięższe wyłącznie na Fiacie.

Chodzi wyłącznie o wtryski, fordzik pięknie jedzie jest cichy bardzo oszczędny , mam to i to Fiata i Forda, komfort prowadzenia tagzwanego bujania można zniwelować tylko ramą alko, ona może być stosowana w każdej marce, usztywnianie ram resorowanych poduszkami pneumatycznymi to połowiczny sukces, no ale jak kto woli, kampery na ramach alko to tak grubo powyżej 500 tyś zł
_________________
komplet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
blue60 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Roller Team Zefiro Plus 284TL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2011
Piwa: 6/9
Skąd: pl
Wysłany: 2023-03-05, 18:11   

Komfort jazdy.
W fiacie jak w ciężarówce, w fordzie jak w osobowym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
markoni7 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Dethleffs 7055DBL
Nazwa załogi: Marki
Dołączył: 17 Cze 2020
Piwa: 3/7
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2023-03-06, 09:48   

Witam,
No i stało się Horon jest u mnie!
Mam jeszcze rok gwarancji na mechanikę i assistance europa a to dobry argument.
Narzekać można oczywiście na wszystkie samochody, kilkoma juz jeździłem i muszę powiedzieć, żę obiektywnie ford faktycznie jeździ dużo przyjemniej niż fiat, co do oszczędności to ford przy 120km/h na autostradzie zuzywa prawie 12l/100km więc nie tak mało, ale jest cicho i przyjemnie, poduchy na tyle podpompowane na 3 bary usztywniają dośc znacząco więc bujania nie odczułem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***