 |
|
|
Mitsubishi L300 - spalanie. |
| Autor |
Wiadomość |
dziadek
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
|
Wysłany: 2012-01-30, 17:04
|
|
|
Zastanawiam sie nad LPG do mego L300 .... koszt 1200 zł
Może ktoś ma w swoim L300 LPG i powie ile mu bierze gazu ?
Bo mi Pb teraz pali ~ 10-11 l/100 więc gdyby gazu brał ~14 L to by sie opłacało bo za dużo km w roku nie robię |
|
|
|
 |
Andi466
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2008 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2012-01-31, 17:15
|
|
|
Witaj . Mój L 300 bierze 12 do 14 l LPG w zależności od teranu na którym sie poruszam oraz od wiatru.
Jak jechałem nad morze z przyczepą z motorem obliczyłem spalanie średnie które wyszło 15 l LPG pogoda była bezwietrzna.
Prędkość podróżna około 80 km/h. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mikesopot
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: mitsubishi l 300
Nazwa załogi: trzy diamenty
Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2012-05-30, 20:54
|
|
|
| Siemka Koledzy posiadam Miśka l300 z 87 roku 2.5 diesel.Ogólnie ceny paliwa szybują więc jeżeli chcemy troszkę zaoszczędzić na paliwie musimy jezdzić odrobinkę wolniej.Opory powietrza przy tak dużej budzie są znaczne jeżeli jedziemy np. pod wiatr np o sile tylko 40 km/h z prędkością faktycznie ponad dzwiękowom dla naszych kamperków 110km/h. To niech ktoś wyobrazi sobie ,że stoi w takim "Huraganie" i pomyśli jak wielka siła działa hamująco na nasz domek. Rozumiem rutyniarzy latających kamperem na działkę i z powrotem ale jadąc w świat chyba wiele rzeczy nie zauważamy i znowu tracimy.No i oczywiście droga hamowania plus takie małe gratisy jak masa załadowanego l300 ,wilgotna nawierzchnia made in POLAND i nasze wspaniałe laczki 185/80R14.Pozdro dla wszystkich Hołowczyców. |
|
|
|
 |
bartek
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: ducato hobby 550 ak
Dołączył: 03 Lip 2012 Skąd: mielec
|
Wysłany: 2012-07-04, 08:46
|
|
|
| Mój mitsubishi l300 ma diesla 2,3 i predkości o jakich piszecie czyli 110km/h jest nieosiągalna. Raz jechałem 110km/h ale był całkowicie pusty. Załadowany maksymalnie na piętnasto dniowy wyjazd osiągał 90 km/h. Tak załadowany przy utrzymywaniu prędkosci 70-75 spalał 9-9,5 l. Jadąc pod wiatr autostradą i starając się utrzymać prędkość taką aby mnie nie zozjechaly TIR-y spalił 14 l ! Jadąc spokojnie bocznymi drogami z ładunkiem na 3 dniowy wypadzik spalił 7,8 !!!. Jak widać rozpiętość jest znaczna ale warto pamiętać że ten silnik mino że mały ma charakterystykę jak silnik ciężarówki. Więc wkręcanie go na obroty to tylko większy hałas i rachunek na stacji benzynowej. |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|