LT 35 hamulce_czy można polepszyć ? |
Autor |
Wiadomość |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 228/1192 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-06, 13:32
|
|
|
No nie ma chyba ze zmienisz mocowanie zaciskow do zwrotnic na inny rozstaw srob i zastosujesz inne zaciski to wtedy wieksze tarcze mozesz zastosowac a tak do seryjnych zaciskow to nie |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
darboch
Kombatant KMW_SILESIA
Twój sprzęt: Rimor Super Brig 648
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Piwa: 68/48 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2012-01-06, 13:34
|
|
|
Ja pytałem w komplecie z wiekszymi zaciskami i podobno nie ma do lt |
|
|
|
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 228/1192 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-06, 13:37
|
|
|
Nie ma bo to wiaze sie z innym rozstawem srob mocowania w zwrotnicy.Nikt tego jeszcze nie wymyslil do samochodow dostawczych bo jest to bardziej niz nie oplacalne.Mozna hamowanie polepszyc poprzez dobre tarcze i klocki oraz sprawdzenie i wymiane nadszarpietych zebem czasu przewodow hamulcowych wszystkich miedzianych i elastycznych i wymianie uszczelek w pompie oraz czasem mozna ustawic wieksa sile w serwie ale tez tylko w bardzo malym zakresie pracy |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
maszakow
Kombatant JAFO? No way ...
Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Piwa: 78/63 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-01-06, 16:43
|
|
|
Co do LT pisałem o tym w innym wątku o tuningu ... powtórzę krótko. Co do tylnych hamulców w LT stosowane były 2 rodzaje zacisków, oraz DWIE wielkości tarcz - 258 oraz 272mm.
Jeśli więc masz ten większy rozmiar u siebie to fabrycznie juz nic nie zmienisz, pozostają faktycznie wspomniane wyżej akcje dotyczące dobrych części, serwisu no i względnie akcje wybitnie tuningowe. |
_________________ Pozdrawiam, maszakow
|
|
|
|
|
darboch
Kombatant KMW_SILESIA
Twój sprzęt: Rimor Super Brig 648
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Piwa: 68/48 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2012-01-06, 16:48
|
|
|
Trzeba chyba będzie pójść w kierunku który sugeruje STRUSIEC I Scorpion a więc lepsze tarcze i klocki. |
|
|
|
|
pawel-m
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: laika ecovip
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2008 Piwa: 5/1 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-01-06, 17:16
|
|
|
na hamulcach nie wolno oszczedzac ale chyba nie kombinowac za duzo a kupic najlepszy zestaw przewidziany do danego modelu ,sprawdzic mechanike hydraulike .tak mysle bo gdyby niedaj boze jakis crash (bywa roznie)a sie okaze ze nie oryginal to moga byc klopoty w pl to moze nie ale gdzie indziej np.w giermanii,to co potem? |
_________________ pawel |
|
|
|
|
maszakow
Kombatant JAFO? No way ...
Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Piwa: 78/63 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-01-06, 20:28
|
|
|
Darboch....NAJPIERW zacznij od przeglądu. Nie ma sensu wywalać kasy na nowe klocki i tarcze jeśłi np tłoczek się zapiekł i nie dociska równo klocka. lub zacisk przekrzywiony albo coś ... i jest ograniczona powierzchnia kontaktu klocka z tarczą. albo nie masz ciśnienia na zacisku bo ci gdzieś płyn ucieka.
Daj wóz na warsztat, Niech rozbiorą przesmarują odświeżą złożą - i sprawdź czy jest różnica. DOPIERO POTEM nowe wsady. W LT full wymiana na tylnej osi to jest impreza od 500 PLN w górę (z robocizną), jeśli coś się dzieje złego w układzie - to tak jak byś utopił tą kasę w ... kasecie |
_________________ Pozdrawiam, maszakow
|
|
|
|
|
STRUSIEC
trochę już popisał Strusiec
Twój sprzęt: KARMAN GIPSY VW T4
Dołączył: 09 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Rzeszów Kraczkowa
|
Wysłany: 2012-01-06, 21:41
|
|
|
maszakow napisał/a: | Darboch....NAJPIERW zacznij od przeglądu. Nie ma sensu wywalać kasy na nowe klocki i tarcze jeśłi np tłoczek się zapiekł i nie dociska równo klocka. lub zacisk przekrzywiony albo coś ... i jest ograniczona powierzchnia kontaktu klocka z tarczą. albo nie masz ciśnienia na zacisku bo ci gdzieś płyn ucieka.
Daj wóz na warsztat, Niech rozbiorą przesmarują odświeżą złożą - i sprawdź czy jest różnica. DOPIERO POTEM nowe wsady. W LT full wymiana na tylnej osi to jest impreza od 500 PLN w górę (z robocizną), jeśli coś się dzieje złego w układzie - to tak jak byś utopił tą kasę w ... kasecie |
Święte słowa kolego. |
|
|
|
|
darboch
Kombatant KMW_SILESIA
Twój sprzęt: Rimor Super Brig 648
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Piwa: 68/48 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2012-01-08, 13:37
|
|
|
Panowie...my tu dyskutujemy nad możliwościami...ja nie zamierzam już jutro zamawiać innych tarcz i klocków Na wiosnę sprawdzę jaki jest ich stan...układ raczej jest szczelny bo płyn na tym samym poziomie a przy tłoczkach sucho. |
|
|
|
|
aroo59
zaawansowany 602517332
Twój sprzęt: Peugeot J5 Eura Mobil
Nazwa załogi: aroo & doris
Dołączył: 13 Kwi 2009 Piwa: 2/4 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: 2012-01-08, 21:21
|
|
|
|
_________________ Pozdrawiam Arkadiusz.
www.ardox.pl
-------------------------------------------------------
Życie jest jak płatek śniegu ... piękne ale krótko trwa. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|