Przesunięty przez: gino 2010-05-27, 10:50 |
J5 2,5 TURBO wypalona uszczelka pod głowicą - show ! |
Autor |
Wiadomość |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2010-05-27, 17:11
|
|
|
bonusik napisał/a: | najwyżej oklepać gościa.. |
Nie nie na to jest paragraf ....
Bierz zwłoki na lawetę ..... zatrzymaj się przed jego brama i "oflaguj" sie ...."to samochód naprawiany w tym warsztacie pół roku temu za duze pieniadze " .... parasol gril okulary pare dni i odda ci kasę .... |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 |
|
|
|
 |
bonusik
weteran

Twój sprzęt: Hobby 600...w marzeniach..:))
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Piwa: 10/15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-05-27, 17:13
|
|
|
roger napisał/a: | parasol gril okulary |
|
_________________ Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym. |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-05-27, 18:17
|
|
|
a moze maly zlocik... |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
AUTOJUR
Kombatant

Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2010-05-28, 20:08
|
|
|
KOGUT z takimi dziurami zakładasz |
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-05-28, 23:50
|
|
|
Sam będziesz składał ?
Własnie dzisiaj dostałem książkę do naszych autek pt. Sam naprawiam itd..
Jeśli coś potrzebujesz to zrobię skan i Ci podeślę. |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
 |
tolo61
Kombatant DUDI

Twój sprzęt: Blaszak Ducato Jeszcze blaszak...kiedy???
Nazwa załogi: DUDI
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Maj 2009 Piwa: 102/26 Skąd: Poznan
|
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-05-29, 00:07
|
|
|
Książkę kupiłem nówkę na allegro (ale sprzedawca jest księgarnia), kosztowała mnie 67pln. Jeśli jesteś zainteresowany to dam Ci namiary na sprzedawcę.
Co do skanu to myślałem raczej o jakiś konkretnych stronach, rozdziałach a nie całej książce (wiesz ile to siedzenia przy skanerze lub aparacie ) , no i na pewno coś takiego p prostu dostaniesz , nawet do głowy nie przyszło mi sprzedawać |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-05-29, 00:21
|
|
|
Może i masz rację , ale zajżałem i dokręcanie głowicy jest rozpisane, łącznie z momentami, etapami i kolejnością, ale napraszać się nie będę |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-05-29, 09:00
|
|
|
Rozpisane są trzy silniki wysokoprężne do naszych aut, i w żadnej rozpisce nie ma nic żeby dokręcać po 1000 km a w jednym przypadku jest wręcz wspomniane kategorycznie żeby tego nie robić . |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-05-29, 12:13
|
|
|
Jak chcesz to zrobię skan tych stron i wyśle ci majlem, tylko podaj mi pełny nr kat. silnika
bo cześć 25/661 to mają dwa i żebym Ci nie wysłał nie tego |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 194/151 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2010-05-29, 12:36
|
|
|
krynia i stan napisał/a: | http://www.allegro.pl/item1025340658_fiat_ducato_peugeot_boxer_citron_jumper.html
To jest link do aukcji, jest zakończona, ale można się zapytać czy maja jeszcze na stanie |
Mam tą książkę od trzech lat i rzeczywiście to .............. gównolit
Zbyt ogólna , przy bliższym zapoznaniu brak szczegółów bardzo istotnych przy samodzielnym remoncie.
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
krynia i stan
weteran

Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-05-29, 14:44
|
|
|
OK |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 194/151 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2010-05-29, 14:58
|
|
|
KOGUT napisał/a: | MILUŚ napisał/a: | gównolit |
bo to są takie bylejakie wydawnictwa dla majsterkowiczów, czasami zastanawiam się po co takie coś drukować ? To coś powinno się nazywać nie "sam naprawiam " ale made in china naprawa "
mam jedną serwisową prawdziwą do R5 ... to jest kniga ale ...takich aut już ni ma ...
za scan na tą chwilkę dziękuję |
Miałem przed laty wspaniałą książkę dotyczącą naprawy samochodu - były w niej nawet rozpisane wymiary montazowe ,rozstaw otworów czy średnice gwintów kazdej dupereli .
Była to książka ...... z TRABANTA ...... mydelniczki
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2010-05-29, 15:25
|
|
|
piszecie a żadnych konkretów nie widzę proszę oto momenty dokręcania długości srub i kolejnośc dokręcania
uszczelka napisem l25 do góry silnik td chyba ma inną uszczelkę niż zwykły d
sruby do wymiany |
|
|
|
 |
|