nie zapala silnik |
Autor |
Wiadomość |
zbychu91
zaawansowany w imię złotego,euro i dolara

Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2008 Piwa: 5/29 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2011-05-07, 08:46
|
|
|
6 sekund to naprawdę dużo czasu na uruchomienie,ale spotkałem już magików ,którzy nie tylko szczotki ale i tulejki potrafili wytopić! |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 194/150 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2011-05-07, 12:45
|
|
|
prezes1960 napisał/a: | airgaston, może wydać się to śmieszne,ale nie wiem gdzie się uruchamia to ssanie?.Czy po odpaleniu na wolnych obrotach powinna się trząść cała zabudowa? ,a może nie jestem przyzwyczajony do takiej pracy ?,po dodaniu ciut gazu już jest ciszej i równiej! |
Ssanie masz po lewej stronie kierownicy pod.......... pokrętłem regulacji wysokości świateł
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
airgaston
weteran

Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Piwa: 13/18 Skąd: stolica i okolica
|
Wysłany: 2011-05-07, 15:28
|
|
|
Starsze modele miały takie cięgno poniżej regulacji świateł. Ale ta linka jest połączona z pedałem gazu. Wyciągnięcie jej powoduje lekkie wciśnięcie pedału gazu. Nic więcej. W nowszych modelach czasami tej linki już nie było. Jak uruchamiasz z lekko wciśniętym gazem to tak samo działa. Mój też przez chwilę trzesie sie jak by miał się rozpaść. Troszkę gazu przez chwilę i już jest dobrze, równo pracuje a po chwili jak się rozgrzeje to nawet nie dymi. Za to mercedes odpala bez problemu, bez dymienia, dygotek i cichutko |
_________________ pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
 |
|
|
|
 |
airgaston
weteran

Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Piwa: 13/18 Skąd: stolica i okolica
|
Wysłany: 2011-05-07, 15:35
|
|
|
Co do regulacji świateł ja mam ręczną na motylku. Mam dwa położenia. Góra dół. Żaden diagnosta nigdy się do tego nie dotykał. Mam dobrze ustawione światła i mam spokój. Jak jestem załadowany to podnoszę sobie światła. Raz w życiu to zrobiłem. Dukato ma dobre lampy i snop światła ładnie się rozkłada. Nie ma potrzeby kręcić |
_________________ pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
 |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 194/150 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2011-05-07, 22:16
|
|
|
airgaston napisał/a: | Co do regulacji świateł ja mam ręczną na motylku. Mam dwa położenia. Góra dół. Żaden diagnosta nigdy się do tego nie dotykał. Mam dobrze ustawione światła i mam spokój. Jak jestem załadowany to podnoszę sobie światła. Raz w życiu to zrobiłem. Dukato ma dobre lampy i snop światła ładnie się rozkłada. Nie ma potrzeby kręcić |
Dokładnie tak .............. na przeglądzie diagnosta nie sprawdzał czy regulacja góra - dół jest tylko czy są dobrze ustawione światła , dlatego powyżej napisałem ,że ten gadżet w postaci hydraulicznej regulacji świateł jest mi zbędny
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
prezes1960
zaawansowany

Twój sprzęt: Burstner 580 mobil
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2011 Piwa: 6/1 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-05-08, 08:25
|
|
|
airgaston, u mnie nie ma żadnego cięgna pod regulacją swiateł,wszystko jest zaślepione.Mam pytanie na inny temat ale zadam go tu.Jak się uruchamia pneumatyczne zawieszenie,to znaczy czy przy pracującym silniku ?.Czy przełącznik przy schodku może być od tego zawieszenia(przewody od wyłącznika biegną z całą wiązką do przodu auta) |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-08, 10:38
|
|
|
prezes1960 napisał/a: | airgaston, u mnie nie ma żadnego cięgna pod regulacją swiateł,wszystko jest zaślepione.Mam pytanie na inny temat ale zadam go tu.Jak się uruchamia pneumatyczne zawieszenie,to znaczy czy przy pracującym silniku ?.Czy przełącznik przy schodku może być od tego zawieszenia(przewody od wyłącznika biegną z całą wiązką do przodu auta) |
A to zależy. Jak skomplikowany jest układ, czy jest regulacja ciśnienia, czy jest sprężarka, czy je poziomowanie itp. U mnie jest jedynie "wentyl" do pompowania wkręcony w tylną ściankę przy prawym fotelu. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
lepciak
weteran
Twój sprzęt: FIAT Ducato 2,5TD Burstner
Nazwa załogi: lepciaki
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Piwa: 61/39 Skąd: Gdańsk-Oliwa
|
Wysłany: 2011-05-08, 10:41
|
|
|
prezes1960 Cytat: | Czy przełącznik przy schodku może być od tego zawieszenia |
Z pewnoscią nie. |
_________________ lepciak
''A najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy przeważnie nic nie mają do powiedzenia''
 |
|
|
|
 |
prezes1960
zaawansowany

Twój sprzęt: Burstner 580 mobil
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2011 Piwa: 6/1 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-05-08, 21:52
|
|
|
dziwaczek, Nie wiem jakie jest to układ wiem tylko że wpisane jest to w "brif" że może pracować do 6 atmosfer ,tak to zrozumiałem z niemieckiego!.Niestety nie wiem jak to się obsługuje.
P.S.
dziwaczek,
na zdjęciu u kolegi widzę podobny kamper do mojego czyż by był to Burstner?.Wygląda tak samo jak mój!(tylko z tej strony jak na zdjęciu,bo drugi profil to u mnie trochę gorzej wygląda! ) |
|
|
|
 |
prezes1960
zaawansowany

Twój sprzęt: Burstner 580 mobil
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2011 Piwa: 6/1 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-05-08, 21:53
|
|
|
lepciak, Do czego może służyć przełącznik przy schodku? |
|
|
|
 |
prezes1960
zaawansowany

Twój sprzęt: Burstner 580 mobil
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2011 Piwa: 6/1 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-09-11, 20:01
|
|
|
Witam ponownie!
Chciałbym zapytać ponownie o motor ,a raczej co może być przyczyną złego odpalania rozgrzanego silnika?.Za każdym razem muszę czekać kiedy zgaśnie kontrolka świec ,wtedy zapala prawie natychmiast.Bez podgrzana nie udaje się odpalić (może dlatego że krótko kręcę rozrusznikiem ?).Czy może być to objaw związany z końcem wtrysków?.Przejechałem prawie 2000km i motor pracuje dobrze i nie bierze oleju ale okopcił listwę plastikową u dołu zabudowy mam przejechane 240 tyś.Ogólnie jestem zadowolony z jazdy bo jest dobrze tylko to zapalanie na ciepło!.W czasie jazdy nie widać żeby kopcił,kopci tylko przy pierwszym odpaleni!.W trasie spalił około 10 l ,a jechałem nawet 90km/h (do 100 w porywach!)
P.S
Jeżeli to wtryski to czy któryś z kolegów wymieniał/regenerował wtryski?.Czy wystarczy wymienić same rozpylacze(końcówki)? |
|
|
|
 |
Grzegorz565
weteran
Twój sprzęt: Fiat Dukato
Dołączył: 07 Gru 2010 Otrzymał 30 piw(a) Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2011-09-12, 07:28
|
|
|
masz dobry motor i niczego nie szukaj,nie wiem jaki Masz silnik,starsze modele silników tak mają ,że trzeba zawsze podgrzewać nawet gdy są ciepłe |
_________________ Rokers |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-09-12, 08:18
|
|
|
Grzegorz565 napisał/a: | :spoko masz dobry motor i niczego nie szukaj,nie wiem jaki Masz silnik,starsze modele silników tak mają ,że trzeba zawsze podgrzewać nawet gdy są ciepłe |
Dokładnie - nie kombinuj z silniczkiem. Jak chodzi to nie ruszać a bedzie służył jeszcze wiele lat. Kopcić musi i tak ma to oznaka zdrowia. Jak jade i cisnę gaz to wszyscy za mną wiedza że bedzie górka i kamper idzie na pełnych obrotach.
ps. Jak działa jak opisałes to silnik jest super. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
prezes1960
zaawansowany

Twój sprzęt: Burstner 580 mobil
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2011 Piwa: 6/1 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-09-12, 09:00
|
|
|
Grzegorz565, dziwaczek, dzięki za pocieszenie bo naprawdę jestem zadowolony z jazdy!.Nie myślałem że rozgrzane auto trzeba podgrzać?!.Na co dzień jeżdżę dieslem nowszej generacji ,zdecydowanie nowszej i dlatego patrzę na spaliny i na odpalanie!.Kiedyś już pisałem że od 25lat jeżdżę mercedesem z automatem dlatego jazda kamperem jest dla mnie wielką przygodą!a zarazem jeszcze wciąż tajemnicą. |
|
|
|
 |
bogdanpiotr
zaawansowany
Twój sprzęt: Fiat Talento EURA MOBIL
Dołączył: 19 Maj 2010 Postawił 10 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-07, 21:19 Fiat
|
|
|
Mój dymił przy odpalaniu, szczególnie przy temperaturach poniżej 10 stopni. Wymieniłem świece żarowe i jest ok.
Mam pytanie związane z jazdą. Jaką maksymalną prędkość można osiągać Fiatem Talento 1,9D z 1993 roku bez przykrych konsekwencji dla silnika i jaką prędkościom najlepiej się poruszać?. |
|
|
|
 |
|