Wiem, że to tylko artykuł ale takie publikacje pomagają zwrócić uwagę na pewne rzeczy i odnieść się subiektywnie., oraz ocenić po swojemu.
Zawsze, będziemy mueli lekko inne zdanie...
Twój sprzęt: DajLaika Kreos 5010 Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Piwa: 172/171 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-20, 21:15
Tak, czytałem. Ten artykuł jest jednak z 2013 roku i w międzyczasie trochę się zmieniło.
Czytam, oglądam testy porównawcze na YT, pytam tutaj.
Wiem, że zmieniając emela na pikapa, nie polepszę samopoczucia swego kręgosłupa, ale - z uwagi na prowadzoną działalność - już dawno winienem to zrobić.
Kolejność wyboru zrobiłem na podstawie wielu godzin analiz.
Większość (tych wiodących) producentów oferuje bardzo podobne wymiary paki, ładowność.
Siłą rzeczy muszą decydować cena, walory zewnętrzne i wypas w środku.
Amaroka skreśliłem praktycznie od razu, nigdy nie miałem żadnego VW i wciąż nie chcę.
Najpierw myślałem tylko i wyłącznie o Navarze, ale przejażdżkę tym autem zostawiam sobie na koniec.
A więc - coraz bliżej święta.
Aha, i jeszcze jedna sprawa. U Bońkowskiego dowiedziałem się o dość ciekawej formie finansowania Toyoty - Smartplan:
https://www.toyotabank.pl...yota/szczegoly/
Symulacja zakupu Hiluxa była raczej ciekawsza niż w leasingu, ale na razie się nie zagłębiałem.
Twój sprzęt: DajLaika Kreos 5010 Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Piwa: 172/171 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-23, 15:11
W dniu dzisiejszym zaliczyłem przejazdy dwoma autami i tym samym zakończyłem jazdy testowe.
Najsampierw przejechałem się Navarą, wersja TEKNA z auto, oczywiście, matem. Dieslowski silnik o pojemności 2298cm3 wytwarza 190KM.
Bezkluczykowo odpaliłem czarnego "Pickupa roku 2016" i wyruszyłem w kilkunastokilometrowy test.
Już od pierwszych taktów przyjemnie zaskoczył mnie dźwięk silnika, który cicho, ale bardzo chętnie zabrał się do roboty. Zmiana głośności następowała podczas
kopa w pedał gazu, ale nie aż tak wyraźnie, jak we fordzie, gdzie auto potrafiło naśladować byka na rykowisku.
Przejazd przez nierówności na jakiejś podrzędnej drodze okazał się być aż nieprawdopodobnie spokojny, a to przecież auto na ramie.
Dziurawe polne drogi nie wpłynęły na jakiekolwiek dźwięki wydobywane przez plastiki w kabinie, czy w ogóle.
Nic nie trzeszczało, nic się nie działo. Nudy jak w "Życiu na gorąco".
Przejazd dwupasmówką był przyjemnością, choć ja bez kozery dołożyłbym tak ze 40 koników.
Kokpit ładniejszy od Hiluxa, świetną sprawą jest 360-stopniowa kamera. Na obraz składają się w sumie 4 kamery: tylna przy zamku, przednia pod znaczkiem Nissana i po 1 w lusterkach zewnętrznych. Jednakowoż powiększyłbym ekran, bo latka mijają...
Miejsca dla pasażerów z tyłu jest absolutnie wystarczająco, prawie nie ma tunelu pod nogami środkowego pasażera, co też polepsza komfort.
Siedzenia skórzane, ale to nie to. Jakieś dziwne i w tym przypadku stawiam na tapicerkę.
Po skończonej jeździe wypełniłem formularz odnośnie wrażeń, doprecyzowałem oczekiwania co do wyposażenia i dodatkowych akcesoriów, a także ustaliłem warunki leasingu.
Następnie (od razu "na świeżo") pojechałem przejechać się ...
Twój sprzęt: DajLaika Kreos 5010 Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Piwa: 172/171 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-24, 22:46
Nim przejdę z dalszą relacją z testowania pikapów zaproponuję kilku najwytrwalszym z Was coś, co serdecznie uwielbiam oglądać.
Ale wcześniej dwa zdania wstępu.
Kiedyś jeździłem na Jeeparty w klasie turistic, ale to były takie turistiki, że po nich zawsze coś z karoserii trzeba było "uzupełnić".
Tylko kto jedzie prawie nowym Grand Cherokee 5.7 HEMI na rajdy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum