Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
LT 28
Autor Wiadomość
prezesuu 
weteran
102 dni to nie zbyt wiele


Twój sprzęt: chwilowo bezdomny
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Piwa: 22/13
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2009-04-28, 17:12   

Rockers, filtr paliwa jest zapakowany parafiną i jak się rozgrzeje to trochę puszcza. Jak zimny wystarcza paliwa na rozruch, ale na normalne przyspieszanie jest go za mało.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-28, 19:49   

zaraz zajmę się tym filtrem jak tylko znajdę chwilę czasumam nadzieję że przed wekendem bo chce pojechać na ryby ;) , sprawdzę też ten drugi element czy nie skropliło się w nim za dużo wody ?!?! ciekawe urządzenie pierwsze słyszę o czymś takim w samochodzie :wyszczerzony: mam nadzieję że dzięki airgastonowi szybko je znajdę :ok
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
zbychu91 
zaawansowany
w imię złotego,euro i dolara


Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2008
Piwa: 5/29
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2009-04-29, 06:08   

Powinny byc dwa filtry,jeden na ramie za przednim lewym kolem,drugi po lewej stronie silnika.Oba chyba identyczne.Sprawdz też przewody paliwowe ,elastyczne(ja wymieniałem).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-29, 11:09   

kupiłem dziś dwa filtry wymienię oby dwa zobaczymy czy pomoże ;) , jeden przy kole wymieni się bez problemu, drugi niby widać idealnie dostęp jest dość ograniczony ciekawe jak długo będę się z tym bawił, to śmieszne wielka klapa silnik na wierzchu a do wielu rzeczy jest dość ciasne dojście a ja mam gruuube łapy :szeroki_usmiech
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-29, 19:36   

wymieniłem nawet nie było tak źle, trzeba było mieć tylko dłuuugie klucze ;) w sobotę próba jazdy zobaczymy, dziś nie chciałem nigdzie jechać bo mógłbym mieć potem zajęte swoje miejsce postojowe :diabelski_usmiech
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-29, 21:32   

czy napewno oba filtry u Was są takie same ?? teraz się zastanawiam gdyż u mnie choć zewnętrznie wygladały tak samo, to były trochę inne :roll: ten przy silniku wyglądał jak normalny filtr choć z dołu ma koreczek, ten przy kole był jak by w środku pusty bez filtra a zamiast koreczka jak ten wyżej miał śrubkę ( która pewnie miała tą samą rolę co koreczek :wyszczerzony: ) ale w środku nie widziałem filtra i teraz się głowię czy dobrze zrobiłem zakładając dwa filtry > w książce nic na ten temat nie pisze jest tylko rysunek z opisem filtr paliwa i osadnik wody, rzadnych oznaczeń czy dokładniejszego opisu normalnie do bani podstawowy element do wymiany i brak konkretnej informacji.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
zbychu91 
zaawansowany
w imię złotego,euro i dolara


Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2008
Piwa: 5/29
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2009-04-30, 05:23   

Dobrze zrobiłeś,oba filtry są identycze choć ten przy kole może mieć odrobine rzadszy wkład
(jako wstepny),a śrubka na górze pomaga w odpowietrzeniu.
Przed założeniem proponuje nowe zalac paliwem znacznie łatwiej odpowietrzysz układ.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-05-05, 10:41   

mam jeszcze jedno pytanko techniczne > w przekładni kierowniczej jest śruba regulacyjna > czy ona służy do likwidacji luzu na kierownicy czy czegoś innego, bo mam dość duży luz i nie wiem czy ruszać tę śrubę czy kupić jakąś inną przekładnię bez luzu ??
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-05-05, 12:24   

tak,tym sie kasuje luz
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-05-05, 13:46   

super za info w takim razie jak tylko przyjdę do domciu ( dziś dopiero po 18,30 ) wpełzam pod samochód ;) ostatnio wymieniając filtry zauwazyłem że się tam mieszcze bez podnoszenia samochodu ;) super
PS. jeszcze go nie podnosiłem a mam jakąś dziwną składaną rurę z lewarkiem i jeszcze nie wiem czym to się je :haha: :haha:
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-05-05, 16:05   

tylko nie kasuj calkowicie luzu,deczko musi zostac.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-05-05, 16:09   

tak tak wiem kiedyś uczyli na prawku że na trzy palce z tego co wiem w LT lepiej zostawić nawet na 4 palce ;)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
zbychu91 
zaawansowany
w imię złotego,euro i dolara


Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2008
Piwa: 5/29
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2009-05-06, 20:58   

Regulacje przekładni zostaw dla jakiegoś fachowca,podkręcisz za mocno i może zacisnąć na zakręcie...........
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 412/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2009-05-06, 22:29   

zbychu91 napisał/a:
może zacisnąć na zakręcie

Nie chcę się mądrzyć ale luz w przekładni najmniejszy jest na środku dozwolonego ruchu.
Z tego powodu bardzo ważne jest ustawienie przekładni na wprost przy ustawianiu geometrii zawieszenia. W żadnym wypadku nie powinno się ustawiać kierownicy do jazdy na wprost przez przekładanie jej na wielowypuście. W miarę odchylania kierownicy od jazdy na wprost luz w układzie kierowniczym(w przekładni) wzrasta i raczej nie może spowodować zablokowania. Rzeczywiście jednak niefachowa regulacja może doprowadzić do uszkodzenia przekładni.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
zbychu91 
zaawansowany
w imię złotego,euro i dolara


Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2008
Piwa: 5/29
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2009-05-07, 06:17   

Masz całkowitą racje,tylko regulowany w niewłaściwym miejscu może spowodować niezauważalne od razu uszkodzenie (łożyska czy ślimaka),slimak czy ślimacznica najcześciej
ulegają uszkodzeniu wlaśnie w pozycji do jazdy na wprost.(i własnie w tej pozycji może najczęściej nie przeskoczyć).Myśle że warto kolegom podpowiadać nie każdy z nas jest przecież mechanikiem.(choć tyle mogę)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***