LT 28 |
Autor |
Wiadomość |
prezesuu
weteran 102 dni to nie zbyt wiele
Twój sprzęt: chwilowo bezdomny
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Piwa: 22/13 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 2009-04-28, 17:12
|
|
|
Rockers, filtr paliwa jest zapakowany parafiną i jak się rozgrzeje to trochę puszcza. Jak zimny wystarcza paliwa na rozruch, ale na normalne przyspieszanie jest go za mało. |
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-04-28, 19:49
|
|
|
zaraz zajmę się tym filtrem jak tylko znajdę chwilę czasumam nadzieję że przed wekendem bo chce pojechać na ryby , sprawdzę też ten drugi element czy nie skropliło się w nim za dużo wody ?!?! ciekawe urządzenie pierwsze słyszę o czymś takim w samochodzie mam nadzieję że dzięki airgastonowi szybko je znajdę |
_________________
|
|
|
|
|
zbychu91
zaawansowany w imię złotego,euro i dolara
Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2008 Piwa: 5/29 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2009-04-29, 06:08
|
|
|
Powinny byc dwa filtry,jeden na ramie za przednim lewym kolem,drugi po lewej stronie silnika.Oba chyba identyczne.Sprawdz też przewody paliwowe ,elastyczne(ja wymieniałem). |
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-04-29, 11:09
|
|
|
kupiłem dziś dwa filtry wymienię oby dwa zobaczymy czy pomoże , jeden przy kole wymieni się bez problemu, drugi niby widać idealnie dostęp jest dość ograniczony ciekawe jak długo będę się z tym bawił, to śmieszne wielka klapa silnik na wierzchu a do wielu rzeczy jest dość ciasne dojście a ja mam gruuube łapy |
_________________
|
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-04-29, 19:36
|
|
|
wymieniłem nawet nie było tak źle, trzeba było mieć tylko dłuuugie klucze w sobotę próba jazdy zobaczymy, dziś nie chciałem nigdzie jechać bo mógłbym mieć potem zajęte swoje miejsce postojowe |
_________________
|
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-04-29, 21:32
|
|
|
czy napewno oba filtry u Was są takie same ?? teraz się zastanawiam gdyż u mnie choć zewnętrznie wygladały tak samo, to były trochę inne ten przy silniku wyglądał jak normalny filtr choć z dołu ma koreczek, ten przy kole był jak by w środku pusty bez filtra a zamiast koreczka jak ten wyżej miał śrubkę ( która pewnie miała tą samą rolę co koreczek ) ale w środku nie widziałem filtra i teraz się głowię czy dobrze zrobiłem zakładając dwa filtry > w książce nic na ten temat nie pisze jest tylko rysunek z opisem filtr paliwa i osadnik wody, rzadnych oznaczeń czy dokładniejszego opisu normalnie do bani podstawowy element do wymiany i brak konkretnej informacji. |
_________________
|
|
|
|
|
zbychu91
zaawansowany w imię złotego,euro i dolara
Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2008 Piwa: 5/29 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2009-04-30, 05:23
|
|
|
Dobrze zrobiłeś,oba filtry są identycze choć ten przy kole może mieć odrobine rzadszy wkład
(jako wstepny),a śrubka na górze pomaga w odpowietrzeniu.
Przed założeniem proponuje nowe zalac paliwem znacznie łatwiej odpowietrzysz układ. |
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-05-05, 10:41
|
|
|
mam jeszcze jedno pytanko techniczne > w przekładni kierowniczej jest śruba regulacyjna > czy ona służy do likwidacji luzu na kierownicy czy czegoś innego, bo mam dość duży luz i nie wiem czy ruszać tę śrubę czy kupić jakąś inną przekładnię bez luzu ?? |
_________________
|
|
|
|
|
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-05-05, 12:24
|
|
|
tak,tym sie kasuje luz |
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-05-05, 13:46
|
|
|
super za info w takim razie jak tylko przyjdę do domciu ( dziś dopiero po 18,30 ) wpełzam pod samochód ostatnio wymieniając filtry zauwazyłem że się tam mieszcze bez podnoszenia samochodu super
PS. jeszcze go nie podnosiłem a mam jakąś dziwną składaną rurę z lewarkiem i jeszcze nie wiem czym to się je |
_________________
|
|
|
|
|
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-05-05, 16:05
|
|
|
tylko nie kasuj calkowicie luzu,deczko musi zostac. |
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-05-05, 16:09
|
|
|
tak tak wiem kiedyś uczyli na prawku że na trzy palce z tego co wiem w LT lepiej zostawić nawet na 4 palce |
_________________
|
|
|
|
|
zbychu91
zaawansowany w imię złotego,euro i dolara
Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2008 Piwa: 5/29 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2009-05-06, 20:58
|
|
|
Regulacje przekładni zostaw dla jakiegoś fachowca,podkręcisz za mocno i może zacisnąć na zakręcie........... |
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 412/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2009-05-06, 22:29
|
|
|
zbychu91 napisał/a: | może zacisnąć na zakręcie |
Nie chcę się mądrzyć ale luz w przekładni najmniejszy jest na środku dozwolonego ruchu.
Z tego powodu bardzo ważne jest ustawienie przekładni na wprost przy ustawianiu geometrii zawieszenia. W żadnym wypadku nie powinno się ustawiać kierownicy do jazdy na wprost przez przekładanie jej na wielowypuście. W miarę odchylania kierownicy od jazdy na wprost luz w układzie kierowniczym(w przekładni) wzrasta i raczej nie może spowodować zablokowania. Rzeczywiście jednak niefachowa regulacja może doprowadzić do uszkodzenia przekładni. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
zbychu91
zaawansowany w imię złotego,euro i dolara
Twój sprzęt: fiat ducato hobby 600
Nazwa załogi: zbyszki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2008 Piwa: 5/29 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2009-05-07, 06:17
|
|
|
Masz całkowitą racje,tylko regulowany w niewłaściwym miejscu może spowodować niezauważalne od razu uszkodzenie (łożyska czy ślimaka),slimak czy ślimacznica najcześciej
ulegają uszkodzeniu wlaśnie w pozycji do jazdy na wprost.(i własnie w tej pozycji może najczęściej nie przeskoczyć).Myśle że warto kolegom podpowiadać nie każdy z nas jest przecież mechanikiem.(choć tyle mogę) |
|
|
|
|
|