Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
wspomaganie kierownicy w peugot 2,5 d
Autor Wiadomość
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2011-05-21, 21:58   wspomaganie kierownicy w peugot 2,5 d

gdzie na silniku jest przymocowana orginalna pompa wspomagania w takim silniku i z którego koła pasowego przekazywany jest napęd na tą pompę ktoś może ma fotkę
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
GREGORY 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: PEUGEOT J5 RAPIDO
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WLKP
Wysłany: 2011-05-23, 22:17   

wspomaganie w peugeocie j5 masz z lewej strony silnika i napezdane jest z koła pasowego które montujesz do walu. Tylko musisz uważac przy zakupie układu wspomagania żeby nic nie brakowalo bo pózniej bedziesz miał problem. Ja kompletne wspomaganie zakupiłem od handlarza z szamocina który ogłasza sie na allegro i temat ma opanowany do perfekcji. Wszystko uszykował co do śrubki i przeprowadził mi instruktaż montażu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2011-05-23, 22:26   

mam obecnie wspomaganie na pompie elektrycznej cały układdzialał ok ale coś ostatnio z pompą dzieje się nie tak
mówiąc lewa myslisz jak siedzisz w samochodzie czy jak stoisz w kierunku auta
kolo pasowe na takiej nakrętce mocowanej do wału i na kilka srub a pompa do silnika jak siedzisz w aucie to po prawej stronie od rozrządu
może masz jakieś foto
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
GREGORY 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: PEUGEOT J5 RAPIDO
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WLKP
Wysłany: 2011-05-24, 07:21   

no to jak masz elektryczne wspomaganie to nie wiem czy jest sens pakowac sie w mechaniczne. ale jakby co to podaje ci link do faceta od którego kupiłem cały układ i doradził mi jak to wszystko zgrac zeby bylo dobrze http://moto.allegro.pl/li...?us_id=3712754. Na allegro ma nick sznapszu. Wydaje mi sie ze pompe mam zamontowaną z lewej strony silnika jak siedzisz w aucie. Moze uda mi sie jakies fotki zrobic to podesle.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-09-16, 10:44   

Troszkę nie w temacie,ale może ktoś wie gdzie w okolicy Poznania dobrze regenerują przekładnie kierownicy.Dzisiaj zauważyłem mocny wyciek :gwm ,można kupić używaną,ale nie wiem czy warto.Moja padła najprawdopodobniej ze starości ,93 rocznik,młodszej nie kupię,a na regeneracje chyba dostane gwarancje.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2012-09-16, 11:17   

W Gdańsku taka zabawa kosztuje od 600 - 800 zł , oczywiście bez wyciagnięcia i zamontowania .... firma Nagengast ...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-09-16, 11:40   

Do gdańska nie pojadę,troszkę za daleko.Montaż zostawiam sobie,ale mam pytanie czy podczas demontażu nie natrafię na jakąś przeszkodę typu podniesienie silnika lub podobne niespodzianki.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2012-09-16, 12:12   

trzeba odkręcić rure do zbiornika paliwa ,odkręcić śrubę mocującą tylny wspornik silnika potem koło w prawo i w lewo i wyjmiesz od spodu samochodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MOPAR 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Matrix
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 4/3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-09-17, 21:22   

Ja swoją regenerowałem na Bukowskiejlink koszt 2 lata temu 500zl i działa bez zarzutu więc polecam.
_________________
OFF ROAD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-09-19, 18:22   

MOPAR napisał/a:
Ja swoją regenerowałem na Bukowskiejlink koszt 2 lata temu 500zl i działa bez zarzutu więc polecam.

też tam dałem,cena się nie zmieniła
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Marek_Kacz 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Poczciwy, "pełnoletni" J5 Pilote
Nazwa załogi: Latający Potwór
Dołączył: 13 Paź 2012
Skąd: Olecko
Wysłany: 2013-01-12, 17:14   

Zanabyłem komplet wspomagania.
Jest to:
Maglownica.
2 Przewody metalowe (jeden z końcówką giętką)
Pompa wspomagania z mocowaniem.
Zbiorniczek oleju.
Kółko pasowe na wał korbowy.

Czy to juz wszystko czy też jest jeszcze coś co powinienem mieć lub wiedzieć by całość zafunkcjonowała?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 179/131
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2013-01-12, 18:03   

Marek_Kacz napisał/a:
Zanabyłem komplet wspomagania.
Jest to:
Maglownica.
2 Przewody metalowe (jeden z końcówką giętką)
Pompa wspomagania z mocowaniem.
Zbiorniczek oleju.
Kółko pasowe na wał korbowy.

Czy to juz wszystko czy też jest jeszcze coś co powinienem mieć lub wiedzieć by całość zafunkcjonowała?


..................olej
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 212/477
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-01-12, 18:04   

Marek_Kacz napisał/a:
Czy to juz wszystko czy też jest jeszcze coś co powinienem mieć lub wiedzieć by całość zafunkcjonowała?

Pasek klinowy
_________________
Nie chcem, ale muszem :-{
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2013-01-12, 18:25   

trochę różnych śrub ....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OMEGA 
weteran

Twój sprzęt: LMC -- FORD
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Piwa: 40/52
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2013-01-12, 18:43   

fachowca co to razem skręci .
:bigok
_________________
Marian

za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***