Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
podpory elektryczne z lewarka trapezowego
Autor Wiadomość
łoś 
Kombatant
szary stary łoś

Twój sprzęt: złom hymer eriba 544 87'
Nazwa załogi: łoś
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Gru 2009
Piwa: 79/24
Wysłany: 2012-10-31, 07:31   

159,99 - masa 4,0kg -1500kg
299,00 - masa 1,6kg -2000kg
448,99 - masa ???kg -2000kg
Niby takie same ale...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2012-10-31, 07:48   

SlawekEwa napisał/a:
łoś napisał/a:

159,99
299,00
448,99

Pierwszy ma udzwig 1.5 tony, następne po 2 t
dokladnie tak...dlatego nie wrzucalem go z tym pierwszym. :spoko

łoś napisał/a:
448,99 - masa ???kg -2000kg

masa 1,6 kg
przeciez jest w ogloszeniu allegro :spoko

poza tym, to jest ten sam produkt co w sklepie JULA ..nawet fotki w allegro wykorzystali te same..
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-10-31, 11:04   

janusz napisał/a:
To są normalne silniczki od wycieraczek Poloneza.


Czyli ta przekładnia do redukcji obrotów jest wraz z silniczkiem ? a ja myślałem że to specjalnie dorabiali do obrotnic tym bardziej że jest tam licznik obrotów do pozycjonera.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 411/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2012-10-31, 14:12   

To co ja zastosowałem w podporach to silnik z przekładnią od Poloneza. Bardzo podobne silniczki tylko mniejsze zastosowałem do obracania foteli, pochodziły chyba z Fiesty. Co ciekawe są lewe i prawe. Generalnie to bardzo dużo aut ma tego typu napędy do wycieraczek, można dobrać takie by miały odpowiednią wielkość i kąt pomiędzy osią przekładni a osią silnika. Innym ustrojstwem nadającym się do napędu rożnych rzeczy jest wkrętarka akumulatorowa. Jest niewielka i ma wbudowaną przekładnię planetarną. Bez problemu zmienia się kierunek obrotów. Ma jeszcze sprzęgło przeciążeniowe regulowane. Jeszcze fajne przekładnie są w fotelach sterowanych elektrycznie ale już o tym pisałem. Do zamontowania lekkich przedmiotów jak kamera cofania nadają się słowniczki z lusterek elektrycznych albo siłowników od reflektorów. Trochę samochodów ma też elektrycznie sterowane klapy od wentylacji, tam też są fajne napędy. Vitara ma taki i jest super bo ma w sobie prostą telekronikę sterującą z zabezpieczeniami. Po drobnej przeróbce polegającej na urwaniu ogranicznika obrotów może kręcić się w koło. Bardzo sympatyczny napęd do zaworu spustu szarej wody. Nieoceniony jest jeszcze napęd od podnoszenia szyb. Taki uniwersalny może napędzać coś gdzie nie ma miejsca na silnik. Silnik z przekładnią połączony jest z elementem który napędza przy pomocy giętkiego połączenia. Można silnik zamontować jakieś 0,5 metra od elementu napędzanego.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
koko 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Piwa: 70/31
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-10-31, 20:06   

Firmy na zachodzie wybierają sobie firmę i nic od nich nie kupisz tak zrobili z firmy MP
hydrauliks dlatego moje kontakty z Elkampem ale cena powala
_________________
KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-10-31, 22:57   

dobrze mieć taką wiedzę na temat silniczków , chyba za niedługo nawiędzę jakąś giełdę samochodową aby im się przyjrzeć z bliska. Przyda się jakiś silniczek na rezerwę do obrotnicy a i spust szarej wody może w końcu skonstruuję.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
koko 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Piwa: 70/31
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-11-01, 15:34   

Profesjonalnie to wygląda tak

PICT0022.jpg
Plik ściągnięto 4481 raz(y) 56,07 KB

PICT0021.jpg
Plik ściągnięto 4481 raz(y) 70,34 KB

PICT0019.jpg
Plik ściągnięto 4481 raz(y) 51,42 KB

_________________
KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mikesz 
zaawansowany


Twój sprzęt: KNAUS BoxStar 600
Nazwa załogi: a Mi i Go.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Piwa: 13/54
Skąd: Warszawa Praga.poł
Wysłany: 2012-11-01, 17:43   

Do takich silników elektrycznych nie trzeba dawać zabezpieczeń w postaci wyłączników krańcowych ani bezpieczników topikowych ani żadnych klinów scinających się,tylko wystarczy dać trochę elektroniki z zabezpieczeniem prądowym tak jak w elektrycznych szybach ,dla elektronika to nie problem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
koko 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Piwa: 70/31
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-11-03, 19:04   

Zakupiłem czekam na dostawę i pomajstrujemy
_________________
KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MAWI 
Kombatant


Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Piwa: 99/17
Skąd: Kutno
Wysłany: 2012-11-04, 11:45   

Gratuluje. :spoko Konrad jaki zestaw wybrałeś.A tak swoją drogą trzeba było kupić auto z więcej niż jedną ośką z tyłu ,nie miał byś problemu z bujaniem na postoju :lol: :lol: :lol:
_________________
Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
koko 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Piwa: 70/31
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-11-05, 16:40   

Dostałem maila że dostanę w ciągu 21 dni
_________________
KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MAWI 
Kombatant


Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Piwa: 99/17
Skąd: Kutno
Wysłany: 2018-10-07, 20:27   

Odgrzewam kotleta. Czy posiada ktoś z szanownych kolegów jakąś nową wiedzę w tym temacie. Może ktoś coś kombinował z wydumek?? Każdy głos się liczy .
_________________
Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 477/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2018-10-07, 20:49   

Mam takie z Juli z pilotami i kablami. Przerobione by sterować kablem odłączanym. Dałem gniazda na kablu i wtyczki, trochę roboty było. Stosowałem na przód zamiast klinów.
Zostają same podpory a kable chowamy. By nikt nie podpier....
Nawet gniazdo 12v zrobiłem pod maską i przykleiełm poziomiczkę.
W tym nie wożę, bo przymierzam się do systemu...

Używam w zimie i do zmian opon. Fanatykowi opierdzielę komplet za trzy stówy plus koszty wysyłki


Edit... POSZŁO a właściwie to pójdzie :mrgreen:

601033-wycofany.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 66,91 KB

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MAWI 
Kombatant


Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Piwa: 99/17
Skąd: Kutno
Wysłany: 2018-10-08, 19:30   

System to nie problem . Należy znaleźć siłowniki. Takie na stałe. Nie wyciągalne a sterowanie to pikuś.
Kupic gotowca za kilkanaście tysi ? Można i tak. Ale mi się jeszcze chce gonić tego króliczka. A jak go nie złapę. To pójdę na maca po burgera :spoko
_________________
Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 477/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2018-10-08, 19:33   

Ja myślałem w chwili szaleństwa, żeby te trapezowe podczepić w jakiś osłonach.
Problem z przodem. :dupa była i jest zadarta, teraz lekko mniej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***