podpory elektryczne z lewarka trapezowego |
Autor |
Wiadomość |
łoś
Kombatant szary stary łoś
Twój sprzęt: złom hymer eriba 544 87'
Nazwa załogi: łoś
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2009 Piwa: 79/24
|
Wysłany: 2012-10-31, 07:31
|
|
|
159,99 - masa 4,0kg -1500kg
299,00 - masa 1,6kg -2000kg
448,99 - masa ???kg -2000kg
Niby takie same ale... |
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2012-10-31, 07:48
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: | łoś napisał/a: |
159,99
299,00
448,99 |
Pierwszy ma udzwig 1.5 tony, następne po 2 t | dokladnie tak...dlatego nie wrzucalem go z tym pierwszym.
łoś napisał/a: | 448,99 - masa ???kg -2000kg |
masa 1,6 kg
przeciez jest w ogloszeniu allegro
poza tym, to jest ten sam produkt co w sklepie JULA ..nawet fotki w allegro wykorzystali te same.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-31, 11:04
|
|
|
janusz napisał/a: | To są normalne silniczki od wycieraczek Poloneza. |
Czyli ta przekładnia do redukcji obrotów jest wraz z silniczkiem ? a ja myślałem że to specjalnie dorabiali do obrotnic tym bardziej że jest tam licznik obrotów do pozycjonera. |
_________________
|
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 411/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2012-10-31, 14:12
|
|
|
To co ja zastosowałem w podporach to silnik z przekładnią od Poloneza. Bardzo podobne silniczki tylko mniejsze zastosowałem do obracania foteli, pochodziły chyba z Fiesty. Co ciekawe są lewe i prawe. Generalnie to bardzo dużo aut ma tego typu napędy do wycieraczek, można dobrać takie by miały odpowiednią wielkość i kąt pomiędzy osią przekładni a osią silnika. Innym ustrojstwem nadającym się do napędu rożnych rzeczy jest wkrętarka akumulatorowa. Jest niewielka i ma wbudowaną przekładnię planetarną. Bez problemu zmienia się kierunek obrotów. Ma jeszcze sprzęgło przeciążeniowe regulowane. Jeszcze fajne przekładnie są w fotelach sterowanych elektrycznie ale już o tym pisałem. Do zamontowania lekkich przedmiotów jak kamera cofania nadają się słowniczki z lusterek elektrycznych albo siłowników od reflektorów. Trochę samochodów ma też elektrycznie sterowane klapy od wentylacji, tam też są fajne napędy. Vitara ma taki i jest super bo ma w sobie prostą telekronikę sterującą z zabezpieczeniami. Po drobnej przeróbce polegającej na urwaniu ogranicznika obrotów może kręcić się w koło. Bardzo sympatyczny napęd do zaworu spustu szarej wody. Nieoceniony jest jeszcze napęd od podnoszenia szyb. Taki uniwersalny może napędzać coś gdzie nie ma miejsca na silnik. Silnik z przekładnią połączony jest z elementem który napędza przy pomocy giętkiego połączenia. Można silnik zamontować jakieś 0,5 metra od elementu napędzanego. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
koko
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Piwa: 70/31 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-10-31, 20:06
|
|
|
Firmy na zachodzie wybierają sobie firmę i nic od nich nie kupisz tak zrobili z firmy MP
hydrauliks dlatego moje kontakty z Elkampem ale cena powala |
_________________ KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po |
|
|
|
|
Rockers
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-31, 22:57
|
|
|
dobrze mieć taką wiedzę na temat silniczków , chyba za niedługo nawiędzę jakąś giełdę samochodową aby im się przyjrzeć z bliska. Przyda się jakiś silniczek na rezerwę do obrotnicy a i spust szarej wody może w końcu skonstruuję. |
_________________
|
|
|
|
|
koko
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Piwa: 70/31 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-11-01, 15:34
|
|
|
Profesjonalnie to wygląda tak
PICT0022.jpg
|
|
Plik ściągnięto 4481 raz(y) 56,07 KB |
PICT0021.jpg
|
|
Plik ściągnięto 4481 raz(y) 70,34 KB |
PICT0019.jpg
|
|
Plik ściągnięto 4481 raz(y) 51,42 KB |
|
_________________ KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po |
|
|
|
|
Mikesz
zaawansowany
Twój sprzęt: KNAUS BoxStar 600
Nazwa załogi: a Mi i Go.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Piwa: 13/54 Skąd: Warszawa Praga.poł
|
Wysłany: 2012-11-01, 17:43
|
|
|
Do takich silników elektrycznych nie trzeba dawać zabezpieczeń w postaci wyłączników krańcowych ani bezpieczników topikowych ani żadnych klinów scinających się,tylko wystarczy dać trochę elektroniki z zabezpieczeniem prądowym tak jak w elektrycznych szybach ,dla elektronika to nie problem. |
|
|
|
|
koko
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Piwa: 70/31 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-11-03, 19:04
|
|
|
Zakupiłem czekam na dostawę i pomajstrujemy |
_________________ KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po |
|
|
|
|
MAWI
Kombatant
Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Piwa: 99/17 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2012-11-04, 11:45
|
|
|
Gratuluje. Konrad jaki zestaw wybrałeś.A tak swoją drogą trzeba było kupić auto z więcej niż jedną ośką z tyłu ,nie miał byś problemu z bujaniem na postoju |
_________________ Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK |
|
|
|
|
koko
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Piwa: 70/31 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-11-05, 16:40
|
|
|
Dostałem maila że dostanę w ciągu 21 dni |
_________________ KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po |
|
|
|
|
MAWI
Kombatant
Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Piwa: 99/17 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2018-10-07, 20:27
|
|
|
Odgrzewam kotleta. Czy posiada ktoś z szanownych kolegów jakąś nową wiedzę w tym temacie. Może ktoś coś kombinował z wydumek?? Każdy głos się liczy . |
_________________ Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2018-10-07, 20:49
|
|
|
Mam takie z Juli z pilotami i kablami. Przerobione by sterować kablem odłączanym. Dałem gniazda na kablu i wtyczki, trochę roboty było. Stosowałem na przód zamiast klinów.
Zostają same podpory a kable chowamy. By nikt nie podpier....
Nawet gniazdo 12v zrobiłem pod maską i przykleiełm poziomiczkę.
W tym nie wożę, bo przymierzam się do systemu...
Używam w zimie i do zmian opon. Fanatykowi opierdzielę komplet za trzy stówy plus koszty wysyłki
Edit... POSZŁO a właściwie to pójdzie
601033-wycofany.jpg
|
|
Plik ściągnięto 22 raz(y) 66,91 KB |
|
|
|
|
|
|
MAWI
Kombatant
Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Piwa: 99/17 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2018-10-08, 19:30
|
|
|
System to nie problem . Należy znaleźć siłowniki. Takie na stałe. Nie wyciągalne a sterowanie to pikuś.
Kupic gotowca za kilkanaście tysi ? Można i tak. Ale mi się jeszcze chce gonić tego króliczka. A jak go nie złapę. To pójdę na maca po burgera |
_________________ Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2018-10-08, 19:33
|
|
|
Ja myślałem w chwili szaleństwa, żeby te trapezowe podczepić w jakiś osłonach.
Problem z przodem. była i jest zadarta, teraz lekko mniej |
|
|
|
|
|