Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
1992 J5, 2,5TD - Pompa wtryskowa
Autor Wiadomość
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 266/397
Skąd: Gubin
Wysłany: 2013-01-01, 18:12   1992 J5, 2,5TD - Pompa wtryskowa

Witajcie noworocznie.
Ma ktoś z kolegów zdjęcie pompy wtryskowej?
Jest tam taki siłowniczek z membranką, która prawdopodobnie jest nieszczelna i paliwo przedostaje się do wężyka. Chciałbym to wkrótce naprawić, oczekuję ew. porad od Was.
.
Edit:
Znalazłem w necie fotkę.
A więc chodzi mi o zaznaczony króciec, w nim zamiast podciśnienia z kolektora, pojawia się paliwo z pompy. Czy ktoś próbował to już naprawić?
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 266/397
Skąd: Gubin
Wysłany: 2013-01-24, 10:47   

Koledzy, napiszcie cuś... noooo...
.
W tym elemencie z zaznaczonym króćcem, prawdopodobnie jest jakaś membranka , ona ze starości przecieka stąd pojawia się tam paliwo.
Chciałbym ten element wymienić lub naprawić.
Czy ktoś się tym już zajmował lub jak to to cuś się nazywa bym mógł po prostu szukać nowego/używanego sprawnego.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MECENAS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 534/711
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2013-01-24, 16:57   

Wojtek ...sprawa jest prosta ...ale sam tego nie zrobisz ... pompe trzeba wyjąć i dostarczyć do firmy , która zajmuje się pompami wtryskowymi ...na moim terenie jest taka w Gdyni ... tam też robiłem swoją pompę i wszystkie tam robię bo ludzie kumaci i znają sie na rzeczy... o 2o10 zapłaciłem za taką usługę chyba 2oo zł ale mogę się trochę mylić ... wiem , że można do nich wysłać pompę kurierem a oni odeślą .

namiar na nich : http://www.cylex.pl/firmy...h-10701806.html zadzwoń i zapytaj.

To jest układ odpowiadający za sterowanie turbem , dokładnie to zwiększenie dawki na wyższych obrotach zależnie od wartości podciśnienia , które steruje zwiększeniem tej dawki w pompie ... Jak to zaślepisz to silnik bedzie dalej działał ale już nie będzie miał odpowiedniej mocy , chodzi o to , że jak turbo zaczyna wdmuchiwać więcej powietrza to i silnik potrzebuje więcej paliwa , którego nie dostanie jak membrana jest uszkodzona ...

poszukam rysunku z tym czyms ....

pozdrówki
_________________
MAPA DARMOWYCH MIEJSCÓWEK KAMPEROWYCH W Polsce ... podziel się swoimi wiadomościami :)
https://polskicaravaning.pl/miejscowki

lepciak , Komplet , Krimar , ty wiesz , głup... jesteś :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 266/397
Skąd: Gubin
Wysłany: 2013-01-24, 20:25   

Dzięki Adam.
Teraz kumam zależności i wcześniejsze moje niedogłówkowanie z tymi przewodami
(jest też gdzieś tutaj w Peugeot)
.
czyli jakbym "gumową" rękę tam wepchał to tego siłowniczka nie wykręcę w żaden sposób?
Do tego demontaż pompy jest konieczny?
.
Rysunek dużo by tu pomógł, będę wdzięczny.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MECENAS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 534/711
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2013-01-24, 20:34   

nie odkręcisz tego tak by to złożyć ... nie dobierzesz części potrzebnych do naprawy tego ...uwierz proszę , ja też sporo potrafię zrobić ale przy tym poddaję się z braku fizycznych możliwości poprawnej naprawy .... no tak bywa ;) szukałem rysunku ale chyba amba ...może na kompie w pracy ale to jutro :roll:
_________________
MAPA DARMOWYCH MIEJSCÓWEK KAMPEROWYCH W Polsce ... podziel się swoimi wiadomościami :)
https://polskicaravaning.pl/miejscowki

lepciak , Komplet , Krimar , ty wiesz , głup... jesteś :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 266/397
Skąd: Gubin
Wysłany: 2013-01-24, 21:05   

Ok, w takim razie temat regeneracji we własnym zakresie odpada.
.
Mam tu na miejscu całą pompę w podobnej cenie
http://allegro.pl/peugeot...2903415534.html
ale nasuwa się pytanie, jak długo tam ów element będzie sprawny.
Ryzyko prawda.
Muszę zastanowić się.
Poszperam też w necie za rysunkiem, może cuś znajdę :)
.
Edit: To jest tylko D więc buuuu ;)
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2013-01-27, 10:58   

jak byś chciał pompę do 2,5 d to mogę ci sprzedać takową nawet za 250zł moja ma jakieś 10000 km przebiegu po regeneracji wymieniałem cały silnik w kamperze i pompa mi została ze starego silnika na zaś kampera sprzedałem a pompa została moja jest kompletna z rurkami i tą linka co wkręcasz w blok silnika

ale jest jedno ale z tego co wiem to 2,5 td ma inną pompę muszę sprawdzić
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MECENAS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 534/711
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2013-01-27, 11:38   

Jak Socale zatka sobie te rurki od turbo w pompie to będzie miał identycznie jak z pompą do diesla wolnossącego... :spoko
_________________
MAPA DARMOWYCH MIEJSCÓWEK KAMPEROWYCH W Polsce ... podziel się swoimi wiadomościami :)
https://polskicaravaning.pl/miejscowki

lepciak , Komplet , Krimar , ty wiesz , głup... jesteś :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2013-01-27, 16:35   

tak to dwie różne pompy więdz pozostaje regeneracja
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 266/397
Skąd: Gubin
Wysłany: 2013-01-27, 22:20   

Dzięki za dobre chęci Koledzy.
Wiem teraz co i jak, w ostateczności zaślepię.
Jak gdzieś znajdę od TD w fajnej cenie jak np IAAN'a to kupię całą.
Wymienię i wówczas poćwiczę na swojej próbę naprawy nieszczelności.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mikesz 
zaawansowany


Twój sprzęt: Westfalia
Nazwa załogi: mikesze
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Piwa: 12/38
Skąd: Warszawa Praga.poł
Wysłany: 2013-01-28, 08:22   

W moim silniku (VW 1,6 TD)to się nazywa puszka LDA,jak zaślepisz to będzie ci brakowało mocy w silniku, w związku z tym podjazdy na piątce pod górkę będą uciążliwe,czy da się to zdjąć z pompy?,ja już takie coś przerabiałem,ale u mnie dostęp do tego jest dużo lepszy,wstukaj nr.pompy w google,może znajdzie się jakiś opis,rysunek.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 266/397
Skąd: Gubin
Wysłany: 2013-01-28, 21:57   

Mikesz napisał/a:
W moim silniku (VW 1,6 TD)to się nazywa puszka LDA
(...)
wstukaj nr.pompy w google,może znajdzie się jakiś opis,rysunek.

No to teraz będę tropił wiedzę. Dziękuję :)
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mikesz 
zaawansowany


Twój sprzęt: Westfalia
Nazwa załogi: mikesze
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Piwa: 12/38
Skąd: Warszawa Praga.poł
Wysłany: 2013-01-29, 13:06   

Zobacz jeszcze na forum Fiata dukato może coś na ten temat już było

http://fiat.auto.com.pl/forum/viewforum.php?f=3091
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 266/397
Skąd: Gubin
Wysłany: 2013-01-31, 15:09   

No i coś ruszyło chyba.
Zanim jednak dokonam zakupu, to chciałbym się upewnić, może ktoś z Kolegów miał z tym do czynienia?
Zerknijcie, skoro dostępne są membrany, uszczelki, to element musi być rozbieralny i naprawialny.
Sprzedający twierdzi że ten zestaw pasuje mimo że o J5 nie wspomina.
http://allegro.pl/booster...2957484220.html
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
marekD 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Peugeot J5 Autostar/Multivan T4
Dołączył: 28 Sie 2010
Otrzymał 1 piw(a)
Wysłany: 2013-01-31, 16:56   

Sprawdź może tu http://www.dieselcentrum.pl/ będą mieli taniej takie zestawy.Zamawiałem u nich części do pompy boscha ale pewnie do lukasa też mają..Zadzwoń pod numer 22 425 18 14 i podaj numer pompy,wysyłka 22 zł kurierem za pobraniem :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***