Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z URUCHOMIENIEM J5 2,5D
Autor Wiadomość
wojtek0 
zaawansowany


Twój sprzęt: AUTOSTAR
Nazwa załogi: Wojtki
Dołączył: 19 Paź 2010
Piwa: 15/13
Skąd: łódź
Wysłany: 2013-03-28, 18:52   PROBLEM Z URUCHOMIENIEM J5 2,5D

Witam,liczę na Waszą niezastąpioną pomoc :lol:
Problemik z uruchomieniem pojawił się już na zlocie w Istebnej (do tej pory odpalał od pierwszego razu przy -15, podczas ferii) ,no ale w końcu w nocy było -20 c :lol: ,spiąłem dwa aku razem i samochodzik jakoś odpalił ,kilka dni temu chciałem go uruchomić i niestety znowu problem ,pomyślałem że zamarzło paliwo kupiłem benzynę dolałem do ropy i poczekałem do dziś ,temp. w dzien na plusie, niestety nie dal rady ,kręci ma ochotę zapalić ale nic ,sprawdziłem paliwo rozpiąłem przewody i na moje oko ropa jest ok,poczytałem trochę tu na forum i tak sobie myślę że świece albo przekaźnik od świec ,czas świecenia kontrolki świec jest około 30 sekund-trochę długo ,moje pytania
przy ilu padniętych świecach powinien zapalić ,jak jest na lekkim plusie ,(kiedyś w T4 miałem padnięte 3 i zimą przy minusie zapałał)
jak rozróżnić czy padły świece czy ten przekaźnik -nie wiem czy tak się nazywa ta puszeczka pod maską :lol:

pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
makdrajwer 
weteran
Artur,Ola,Zosia,Zuzia


Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Piwa: 50/75
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-03-28, 18:54   

Wykręć i sprawdź świece. Dostęp masz idealny, zrobisz to za 10 minut i będziesz wiedział coś więcej.
_________________
keep calm and dance
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 125/163
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-03-28, 18:55   

Czy tam w 2.5D nie ma jednej plomieniówki?
_________________
Nie miałem, nie mam i nie będę miał FORDA !!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
makdrajwer 
weteran
Artur,Ola,Zosia,Zuzia


Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Piwa: 50/75
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-03-28, 18:59   

Ja mam płomienówke w 2,5 TD a w 2,5 D miałem zwykłe swiece.
_________________
keep calm and dance
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
KMW;CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 102/75
Skąd: Gliwice - przelotem
Wysłany: 2013-03-28, 20:15   

A sprawdziłeś zawór STOP ?
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maniek68 
trochę już popisał


Twój sprzęt: PEUGEOT J5 90r 2.5D
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 2/1
Skąd: Włocławek&Ateny
Wysłany: 2013-03-28, 20:29   

Sprawdz mase. Polacz kabel od aku - do przekaznika :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl szczegóły
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 147/762
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-28, 20:36   

Jezeli masz swiece na kazdym cylindrze to przy przekazniku powinien byc dosc spory bezpiecznk topikowy taki metalowy 80A,tak jak napisal makdrajwer po wykreceniu swiec sprawdz kazda amperomiezem.Jezeli chodz jedna jest padnieta to i tak wymien wszystkie. Cena jednej swiecy Bosch nr.katallogowy 0 250 201 039 cena 50 zl sterownik swiec Bosch 0 281 003 005 cena 391,05 zl
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl szczegóły
bikers 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Fiat Ducato 2,5D Dethleffs 91r.
Dołączył: 17 Maj 2012
Piwa: 2/1
Skąd: ZIELONKA
Wysłany: 2013-03-28, 20:44   

Zacznij od sprawdzenia pradu na swiecach czy dochodzi . jeśli jest sprawdz świece powinna byc jednakowa oporność.
Jeśli wszystko jest OK podłącz paliwo z pominięciem filtra ,butelka z przewodem bezpośrednio do pompy wtryskowej .
Jak i to nie pomoże to masz problem
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl szczegóły
wojtek0 
zaawansowany


Twój sprzęt: AUTOSTAR
Nazwa załogi: Wojtki
Dołączył: 19 Paź 2010
Piwa: 15/13
Skąd: łódź
Wysłany: 2013-03-28, 20:47   

MILUS napisał/a:
A sprawdziłeś zawór STOP ?


może głupio zapytam ale co to za zawór ?

sterownik świec slychać ze coś w nim cyka ,jak podgrzewam świece to on robi się ciepły, znaczy że działa ?
jutro będę badał dalej ,dzięki za szybkie odpowiedzi :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 147/762
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-28, 20:50   

Wojtku jakby co to dzwon pomoge w zakupie w IC Łódz siec i wewntualnie sterownika po tanszej cenie. :spoko :spoko :spoko
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
wojtek0 
zaawansowany


Twój sprzęt: AUTOSTAR
Nazwa załogi: Wojtki
Dołączył: 19 Paź 2010
Piwa: 15/13
Skąd: łódź
Wysłany: 2013-03-28, 20:53   

a może jeszcze jedno ,gdy poczekam do końca grzania świec i próbuje odpalić to ma ochotę zapalić ,natomiast bez podgrzewania takiej ochoty już nie ma,może to wskazywać na świece ?
ile musiało by być padniętych żeby nie chciał zapalić ?
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 147/762
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-28, 20:55   

Mysle ze moze grzac jedna lub dwie swiece i to nie na cylindrach sasiadujacych np. 1 i 3 lub 2 i 4 albo jeszcze 1 i 4 :spoko :spoko :spoko
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Ostatnio zmieniony przez Skorpion 2013-03-28, 20:57, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
wojtek0 
zaawansowany


Twój sprzęt: AUTOSTAR
Nazwa załogi: Wojtki
Dołączył: 19 Paź 2010
Piwa: 15/13
Skąd: łódź
Wysłany: 2013-03-28, 20:57   

Skorpion napisał/a:
Wojtku jakby co to dzwon pomoge w zakupie w IC Łódz siec i wewntualnie sterownika po tanszej cenie. :spoko :spoko :spoko


jutro wyjmę świece i sprawdzę je ,jak coś to sie na pewno odezwę ,dzięki :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bikers 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Fiat Ducato 2,5D Dethleffs 91r.
Dołączył: 17 Maj 2012
Piwa: 2/1
Skąd: ZIELONKA
Wysłany: 2013-03-28, 21:03   

Podłącz bezposrednio do pompy bańkę z paliwem .

Sprawdzisz czy przyczyla jest z powodu paliwa
Lub zastosuj samostart
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MILUŚ 
Kombatant
KMW;CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 102/75
Skąd: Gliwice - przelotem
Wysłany: 2013-03-28, 21:34   

wojtek0 napisał/a:


może głupio zapytam ale co to za zawór ?


To wcale nie głupie pytanie :mrgreen:
Jest to elektromagnetyczny zawór zatrzymywania silnika wysokoprężnego .Normalnie po przekręceniu stacyjki masz na nim "+" i zawór jest OTWARTY czyli przepuszcza Ci paliwo do pompy wtryskowej .Do zaworu dochodzi jeden przewód + .Minusem jest obudowa zaworu .
Kiedyś w róznych moich samochodach miałem przypadki ,ze ten kabelek się przetarł i ........ :gwm

:spoko
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***