Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana silnika
Autor Wiadomość
samotny wilk 
weteran
W podróży jesteśmy zawsze.


Nazwa załogi: Wędrowniczek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2013
Piwa: 70/62
Skąd: Stolica
Wysłany: 2014-01-04, 12:51   

Andrzej5707, IAAN, IAAN,

A gdzie dokonać zamiany silników ? Podaj adresy zakładów, o ile takie znasz.
:spoko
_________________
Andrzej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
samotny wilk 
weteran
W podróży jesteśmy zawsze.


Nazwa załogi: Wędrowniczek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2013
Piwa: 70/62
Skąd: Stolica
Wysłany: 2014-01-04, 13:00   

eMKa, dzięki za ofertę sprzedaży samego silnika. Ale mnie chodzi o cały komplet tj. motor + skrzynia biegów + osprzęt.
:lol:
_________________
Andrzej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
JaroW 
stary wyga
JaroW


Twój sprzęt: FIAT Ducato CI Riviera 500
Nazwa załogi: JaroW+BaWa
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Piwa: 22/17
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2014-01-04, 13:19   

Andrzej5707 napisał/a:
Masz całkowitą rację "JaroW".
Mnie rzeczyeiście chodzi o DUCATO I do 1994 r. Chcę zakupić używany silnik o pojemności 2.5 TD i mocy 95 kM.
Sporo o nim czytałem. Wszystkie opinie o tym motorku są pozytywne.
Ale widzę na Allegro, że nie obędzie się bez zakupu całego starego autka. W ten sposób pozyskam tez pozostały osprzęt np. skrzynię biegów, elementy zawieszenia itd.

"JaroW" powiedz, gdzie kupić taki ładny motorek, jak ten na zamieszczonym zdjęciu ?
A może znasz namiary na warsztat, który podejmie się takowej zamiany silników ?

W międzyczasie doradzono mi dokładne sprawdzenie obecnego motorka 1,9 D.
Być może po dokładnym sprawdzeniu motorka i jego regulacji odzyska on właściwą moc.
Może trzeba dokładnie sprawdzic: chłodnicę : luzy zaworowe, moment wtrysku itd.

Jest jakiś "dobry" fachowiec od DUCATO I ? Podajcie namiary na Warszawę i okolicę. Jesli będzie gdzieś dalej, to też jestem zdecydowany. Oby pomógł.

Być może zamiana silnika okaże się niepotrzebna ?

:lol:


http://www.gumtree.pl/cp-...awete-550752332

Tylko jedno ale one maja powyżej 300 tyś km
więc trzeba mieć pewnego dawce albo robic od razu mały remoncik.

wiesz co ja ci radzę kupić silnik 1.9 td i zrobić dokładkę do twojego tylko głowica i turbo..
i powinien odzyskać wigor..
co prawda 1.9 td ma 82 konie ale 110 km to jechał bez problemu np mój.
_________________
Nowy CamperoManiak -> to ja.

Nie piszę poprawnie po polsku
.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Forest 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Fiat Ducato swap 2,8idtd, 1996r. Dethleffs
Nazwa załogi: Forest Camp
Dołączył: 06 Lut 2012
Otrzymał 4 piw(a)
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2014-01-04, 17:26   

Nię chcę się mądrzyć ale powinieneś przede wszystkim sprawdzić stan techniczny silnika i auta. Istotnym elementem jest tutaj pompa i wtryski, zresztą już to ktoś doradzał. Ja posiadam silnik 1,9 td (82 KM) i miałem podobne problemy do Twoich. Prędkość max to 100km/h - myślałem że tak ma być ale... Doradzono mi pojechać do pompiarza, który sprawdził pompę, przestawił kąt wtrysku i jest ok. Autko ma klimatyzację i śmiga teraz bez oporu 125km/h, a do setki to przyjemność. Jest zdecydowanie ciszej. Koszt pełnej regeneracji to ok 800zł.
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
samotny wilk 
weteran
W podróży jesteśmy zawsze.


Nazwa załogi: Wędrowniczek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2013
Piwa: 70/62
Skąd: Stolica
Wysłany: 2014-01-04, 17:45   

"forest07" dobrze gadasz.
Też tak uważam, najpierw muszę sprawdzić i to dobrze stan technicznu silnika. Już sporo naczytałem się, że wiodącę w tym temacie mogą być pompa i wtryski.
Może Ty "forest07" wskażesz mi adres dobrego pompiarza ?
:shock:
_________________
Andrzej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Forest 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Fiat Ducato swap 2,8idtd, 1996r. Dethleffs
Nazwa załogi: Forest Camp
Dołączył: 06 Lut 2012
Otrzymał 4 piw(a)
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2014-01-04, 20:25   

W Warszawie to nie wiem, ale dopytaj w serwisach, wbrew pozorom jest to dość powszechna usługa. Ja naprawiałem u gościa ( okolice Krosna) który zajmuje się serwisowaniem pomp Bocha i z tego żyje. Po drogach jeździ masę aut wyposażonych w podobne urządzenia. Pompa w dieslu to kluczowa sprawa. Popytaj najlepiej właścicieli - użytkowników starszych aut dostawczych, najlepiej ducato, jumper czy boxer. Te modele miały takie same silniki. Jeżeli istotnie Twoje autko ma przejechane zaledwie 105 tys., to nie szukaj kosztów. Gwarantuję, że problem leży ww elementach, a po naprawie auto nabierze wigoru :lol:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
JaroW 
stary wyga
JaroW


Twój sprzęt: FIAT Ducato CI Riviera 500
Nazwa załogi: JaroW+BaWa
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Piwa: 22/17
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2014-01-04, 22:24   

Panowie ale jest jedno ale nasz kolega ma tylko 1.9 Deee
Więc dużo nie nawojuje
"z pustego i Salomon nie naleje.."
Zwykłe D nie jeździ tylko się toczy.. :spoko
_________________
Nowy CamperoManiak -> to ja.

Nie piszę poprawnie po polsku
.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***