Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego tak trudno o automat i 4x4 w camperze.
Autor Wiadomość
Łukasz80
początkujący forumowicz

Dołączył: 20 Maj 2014
Wysłany: 2014-06-04, 23:26   Dlaczego tak trudno o automat i 4x4 w camperze.

Witam serdecznie jeszcze raz. Odkąd jestem an tym forum wertuje Wasze forum w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie jakie zaraz zadam. Pytanie może głupie , ale ja w sprawach camperów jestem 100% laikiem .Wiec proszę potraktować temat poważne bo , jaj sobie nie robię.


Zanim zacznę pytać o zakup danego campera ( a mam kilka na oku) chciałbym o coś zapytać.Po gruntownym przeanalizowaniu potrzeb i wymagań.Oraz przeszukaniu ogłoszeń w Polsce i w Europie doszedłem do wniosku ,że praktycznie nie występują campery z napędem 4x4 lub automatyczną skrzynią biegów. A już obydwa wymagania w jednym aucie to jak trafić 6 w totolotka. I zaczęło mnie to zastanawiać ,że może ja o czymś nie wiem i nie jest to mnie potrzebne. Ale na prosty rozum camper jest dosyć ciężkim autem. Więc ciężko nim się jeździ po mieście czy po górskich , wąskich drogach .To wszystko ułatwiał by automat , zamiast non stop ,,wachlować" można by było odpocząć i rozkoszować się jazda bo po to się przecież kupuje campery.
Co do napędu to niektórzy twierdzą ,że jeżdżą na narty np. w alpy caperem a ja się pytam jak oni tym podjeżdżają skoro nie wszystkie stoki są aż tka super ekstra odśnieżone.Jeszcze raz proszę nie traktujcie mnie jak wariata lub trolla tylko proszę o konkretne , merytoryczne odpowiedzi gdzie ja popełniam błąd w moim rozumowaniu?
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 477/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2014-06-04, 23:37   

Automaty są i na ogól bez problemu . Oczywiście w silnikach pow 2,3 litra.