Wymiana skrzyni na szybsza. |
Autor |
Wiadomość |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 212/479 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-08-20, 23:02
|
|
|
janus napisał/a: | E, no nie żartuj |
Zamontuj dwie nawigacje i porównaj wyniki |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2014-08-20, 23:14
|
|
|
Sławku, ale tu mowa nie o różnicy rzędu 1-2km/h lecz o porównaniu jak auto na obecnej skrzyni śmiga względem prawdziwszych wskazań z navi właśnie, gdzie spodziewam się odchyleń co najmniej pozwalających domniemać że skrzynia jest wolna i wysokoobrotowa.
Chodzi o jakiś punkt odniesienia. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 212/479 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-08-21, 06:50
|
|
|
Socale napisał/a: | Chodzi o jakiś punkt odniesienia.
_________________ |
Do testu skrzyni spoko, do testowania mierników szybkości - nie polecam tak jak i wideorejestratorów z zapisem szybkości |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2014-08-21, 10:31
|
|
|
Oczywiście masz rację, ale temat dotyczy skrzyni. Zaczekajmy na test porównawczy bo sam jestem ciekaw jakie będą wskazania. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
Tygrysyncro
początkujący forumowicz
Dołączył: 21 Sie 2017 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2017-08-21, 11:07
|
|
|
Witam.
Temat dość stary ale może uda się jeszcze coś komuś podpowiedzieć.
Poszukuje tabeli przełożeń do w/w skrzyć abym mógł dobrać dla siebie odpowiednią.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
VirMan
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Custom na bazie Peugeot J5
Nazwa załogi: CamperDiem
Dołączył: 26 Sie 2017 Piwa: 12/15 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-08-06, 12:36
|
|
|
Przyczepiam się ostatnim rzutem, bo jak nie znajdę czegoś sensownego to przeszczepiam przód z innego auta po ostatnim dzwonku |
_________________ Kamperkuję, podróżuję, zdalnie pracuję, chętnie się spotkam lub przygarnę ciekawą osobę na jakiś wypad |
|
|
|
|
sweetek
doświadczony pisarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Wrz 2016 Otrzymał 11 piw(a)
|
Wysłany: 2019-08-06, 14:57
|
|
|
a co przód auta do skrzyni?
chcesz robić przeszczep przodu z szoferką, silnikiem, zawieszeniem przód...? |
|
|
|
|
VirMan
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Custom na bazie Peugeot J5
Nazwa załogi: CamperDiem
Dołączył: 26 Sie 2017 Piwa: 12/15 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-08-06, 19:32
|
|
|
Pomysł mam żeby z ducato 2/2.5/3 lub podobnego modelu całą szoferkę przeszczepić i przerobić przednie zawieszenie / przedni grill na bardziej terenowy /wzmocniony - większosc konstrukcji spawana w ALU. Ostatni dzwonek przy 10kmh roznicy utwierdził mnie w tym że to zbyt delikatna konstrukcja, do tego głośna i ciężka.
Nowsze szoferki są szersze i bardziej przestronne. Wywalę drzwi od pasażera, przesunę graty pod maską do góry - zwłaszcza chłodnice, zabuduję solidną płytą od dołu, snorkel i wzmocnienia ramy + podniesione przednie zawieszenie ze stabilizatorem.
Powinno być lżej i mocniej, szybciej, ciszej ,bezpieczniej i wygodniej. tylko drożej :D
Silnik być może zostawię a może założę coś z blokiem aluminiowym bo 2.8 itdt do lekkich nie należy. |
_________________ Kamperkuję, podróżuję, zdalnie pracuję, chętnie się spotkam lub przygarnę ciekawą osobę na jakiś wypad |
|
|
|
|
LukF
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO MALIBU I 440 QB
Pomógł: 11 razy Dołączył: 31 Sty 2017 Piwa: 441/325 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2019-08-06, 19:54
|
|
|
Jakiś przegląd to przejdzie
Austriacki policjant nie dostanie zawału podczas kontroli na drodze/wadze/ granicy czy gdzieś |
|
|
|
|
|
VirMan
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Custom na bazie Peugeot J5
Nazwa załogi: CamperDiem
Dołączył: 26 Sie 2017 Piwa: 12/15 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-08-06, 20:02
|
|
|
przegląd będzie normlany rozszerzony, potem do rzeczoznawcy z pzmot że jest poprawne (to na wypadek ubezpieczyciela) - samochód specjalny jest gorsze wydziwiańce jeżdżą mam przegląd i i samochodowe rzeczy to nikt mnie nie zatrzyma bezprawnie - tylko trzeba przepisy znać. Jak zatrzymują to muszą mieć powód i wpisać - nie mogą ot tak sobie. W austrii są służbiści ale swoje przepisy też mają. Na razie mam 2900 na sucho a po przeróbkach myslę zejść 50-100 kg mniej jak silnik wymienię. Jednak Alu jest sporo lżejsze od stali a wytrzymałość lepsza jak dobrze zrobione przykład swój szczęśliwego użytkownika a8 |
_________________ Kamperkuję, podróżuję, zdalnie pracuję, chętnie się spotkam lub przygarnę ciekawą osobę na jakiś wypad |
|
|
|
|
sweetek
doświadczony pisarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Wrz 2016 Otrzymał 11 piw(a)
|
Wysłany: 2019-08-07, 12:22
|
|
|
a nie myślałeś, żeby po prostu budę wsadzić na inne podwozie?
Unimoga może, wtedy masz lepiej i troche szybciej, nie wiem czy lżej.
popatrz na Volvo C303, to benzyna, ale wszystko co od ramy w dół jest mistrzostwem świata.
Sam wkładałeś to 2,8 do starej budy? |
|
|
|
|
|