 |
|
|
Wymiana silnika 1.9td na 2.8jtd |
| Autor |
Wiadomość |
remi
trochę już popisał
Twój sprzęt: Rapido 9090DF
Nazwa załogi: MIR
Dołączył: 13 Lut 2014 Piwa: 3/1 Skąd: klamry
|
Wysłany: 2014-11-23, 11:11 Wymiana silnika 1.9td na 2.8jtd
|
|
|
| Witam kolegów ,jak w temacie zmieniam zimą silnik. Ostatni wyjazd przelał czarę goryczy,1.9td to dobry i prosty silnik lecz gdy na pace połowa dobytku i trochę w górę to ręka zaczyna boleć od machania biegami a wszyscy inni kierowcy zaczynają jechać szybciej ,ciekawe dlaczego.. Kupiłem kompletnego busa 2.8jtd z 2004r . Zostawiłem na placu tylko pustą budę.Jeśli ktoś robił taką przekładkę to chętnie posłucham jakie czekają mnie extra problemy oprócz kręcenia śrub.Moje ducato jest 97r,silnik fiata 82km.Ze swojej strony mogę podpowiedzieć coś o zmianie przodu auta z97 na 2002 w górę. |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 246/618 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2014-11-23, 11:29
|
|
|
| remi napisał/a: | | Jeśli ktoś robił taką przekładkę to chętnie posłucham jakie czekają mnie extra problemy oprócz kręcenia śrub.Moje ducato jest 97r,silnik fiata 82km |
Jeśli masz kompletnego busa to zero problemów z przekładką. Przekładaj wszystko co dotyczy zespołu napędowego łącznie z instalacją elektryczną, przewodami od aku , paliwowymi i zbiornikiem. Ten bus to Dukato 14 czy 18? |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
remi
trochę już popisał
Twój sprzęt: Rapido 9090DF
Nazwa załogi: MIR
Dołączył: 13 Lut 2014 Piwa: 3/1 Skąd: klamry
|
Wysłany: 2014-11-23, 11:48
|
|
|
| Mój to najmniejszy rozstaw kół, a dawca miał chyba średni ale był wygięty jak banan na drzewie,budę zostawiłem to i papierów nie brałem i nie wiem czy to 14 czy 18. Dawca był z abs,wolałbym zostać na starym układzie hamulcowym bez abs, i tu pytanie czy to zagra od strony elektryki |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 39 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 226/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2014-11-23, 12:38
|
|
|
| remi napisał/a: | | Mój to najmniejszy rozstaw kół, a dawca miał chyba średni ale był wygięty jak banan na drzewie,budę zostawiłem to i papierów nie brałem i nie wiem czy to 14 czy 18. Dawca był z abs,wolałbym zostać na starym układzie hamulcowym bez abs, i tu pytanie czy to zagra od strony elektryki |
Da radę bez ABS. Ale jak masz komplet, to zakładaj z ABS. |
|
|
|
 |
remi
trochę już popisał
Twój sprzęt: Rapido 9090DF
Nazwa załogi: MIR
Dołączył: 13 Lut 2014 Piwa: 3/1 Skąd: klamry
|
Wysłany: 2014-11-23, 14:28
|
|
|
| Z abs niestety rurki się poukręcały przy pompie absu i trzeba by odnowić wszystkie,w moich kołach wszystko nowe żal zmieniać,ale główny problem to że z abs czuję się jak na łyżwach po kwatyrce. Dzięki za informacje. |
|
|
|
 |
kisielak
zaawansowany
Twój sprzęt: bezdomny :(
Dołączył: 27 Lis 2010 Piwa: 12/14 Skąd: Piaseczno k Warszawy
|
Wysłany: 2014-11-23, 14:38
|
|
|
| remi napisał/a: | | ........ że z abs czuję się jak na łyżwach po kwatyrce. Dzięki za informacje. | ja tez nie lubie ABS-u . Może w trasie , za miastem jest OK, ale zimą w mieście z ABS-em - nigdy nie wiem gdzie się zatrzymam. Zwłaszcza gdy jadę w korku, zderzak w zderzak. |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|