 |
|
|
Energoblok Hobby 550 |
| Autor |
Wiadomość |
Suburban
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato Hobby 550
Dołączył: 29 Wrz 2014 Piwa: 1/6 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-06-13, 22:37 Energoblok Hobby 550
|
|
|
Czy ktoś posiadający taki sam energoblok może mi podpowiedzieć czy mój działa prawidłowo?
Jak włączę to najpierw świeci się jedna lampka lewa, jak się aku mieszkalny trochę podładuje to zapala się 2 ga lampka tak jak by od aku rozruchowego. Jak się oba naładują to jedna zaczyna migać ta lewa a ta prawa się świeci. Mam dodany wyłącznik ręczy aku rozruchowego bo byłem w stanie go rozładować lampkami w części mieszkalnej.
Dla mnie to jest nie jasne. Jak miganie znaczy stan naładowany to czemu rozruchowy nie miga nigdy?
No i czemu najpierw ładuje część mieszkalną?
Czy jak on się tak ciągle włącza i wyłącza migając to się od tego ni popsuje? :O
Taki mam sprzęt:
http://tufotki.pl/Em74E
 |
_________________ Brum Brum Brum,
 |
|
|
|
 |
Suburban
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato Hobby 550
Dołączył: 29 Wrz 2014 Piwa: 1/6 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-06-22, 21:49
|
|
|
Ponawiam i dodatkowo mam pytanie o amperomierz który tam jest zamontowany.
Przy uruchomionym silniku wartości z amperomierza są do zrozumienia ale przy ładowaniu z 230V pokazuje on znacznie za mało na moje oko. Nie wiem czy mam cos popieprzone w instalacji. Jak wam to pokazuje ? Przy ilu Voltach odcina wam ładowanie, mi przy 14,2, mierzone miernikiem zewnętrznym. |
_________________ Brum Brum Brum,
 |
| |
|
|
|
 |
Suburban
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato Hobby 550
Dołączył: 29 Wrz 2014 Piwa: 1/6 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-07-21, 23:10
|
|
|
| Dalej zero odzewu ? |
_________________ Brum Brum Brum,
 |
|
|
|
 |
McGali
stary wyga

Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2009 Piwa: 17/9 Skąd: EZG
|
Wysłany: 2016-07-22, 07:01
|
|
|
| Suburban napisał/a: | | Dalej zero odzewu ? |
Kupiłeś campera z bezawaryjną elektryką i Twój jest pierwszym przypadkiem - takie to moje wytłumaczenie na ten odzew. Najważniejsze jest w jakim stanie to ustrojstwo utrzymuje akumulatory (należy co jakiś czas wykonać pomiary). Być może wszystko jest sprawne a wina leży np. w starym akumulatorze. Napięcie alternatora może być wyższe niż zasilacza - stąd różnica prądowa. |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|