Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ford Transit Instalacja 12V 230V dodatkowy akumulator
Autor Wiadomość
pyciu123 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Ford Transit mk6 blacha/campervan
Nazwa załogi: Pynio Fasola
Dołączył: 13 Sty 2015
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Lincolnshire
Wysłany: 2015-01-25, 17:29   

Całe szczęście moja zona nie ma takich potrzeb w trasie :)
toscaner napisał/a:
A jeszcze niektóre kobiety min 2x dziennie zabawy z fryzurą.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pyciu123 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Ford Transit mk6 blacha/campervan
Nazwa załogi: Pynio Fasola
Dołączył: 13 Sty 2015
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Lincolnshire
Wysłany: 2015-01-25, 18:00   

[quote="nikita55"]Ten ..separator.. baterii to chyba jest zwykły przekaźnik 100A. :shock:

This allows your vehicles charging circuit to charge your leisure battery while your engine is running and to isolate both your main starter battery and your leisure battery(s) when your engine is stopped. This will ensure your starter battery does not get drained and you will always be able to start your vehicle.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
nikita55 
stary wyga

Twój sprzęt: Hobby T600 2,5 TDi 115PS
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Sty 2015
Piwa: 28/12
Skąd: Nieokreślone
Wysłany: 2015-01-25, 18:20   

Trochę rozumiem po angielsku ale jak by było po niemiecku lub polsku to :szeroki_usmiech
Ze schematu wynika,że jest to zwykły przekaźnik 100A,który podaje prąd po przekręceniu stacyjki i to rozwiązanie jest dobre , żeby pod niego podłączyć lodówkę na 12v ,która powinna chodzić tylko przy uruchomionym silniku. Jeśli się nie mylę to plus alternatora na stałe jest podłączony do akku rozruchowego i jeżeli ,przekręcisz stacyjkę w poz. 1 ...silnik jeszcze nie chodzi.......to akumulatory się połączą i ..zapalał byś.... tak jak by z dwóch na raz a przeważnie aku zabudowy nie lubi tego :kawka:
_________________
nikita55
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
koder 
Kombatant
(statystycznie)


Twój sprzęt: Szara Furia (Hilux '20 + zabudowa w trakcie)
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 10 Lis 2010
Piwa: 188/87
Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-01-25, 18:37   

Jeżeli chodzi o to urządzenie na fotkach, to jest to prawdopodobnie przekaźnik z układem sprawdzającym napięcie. Jeśli rozruchowym jest powyżej 14V to spina akumulatory. Na akumulatorze więcej niż 14V jest tylko w sytuacji pracującego alternatora (więc i silnika).
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
nikita55 
stary wyga

Twój sprzęt: Hobby T600 2,5 TDi 115PS
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Sty 2015
Piwa: 28/12
Skąd: Nieokreślone
Wysłany: 2015-01-25, 18:46   

Jeśli chodzi o SB(150) to jestem tego pewien............ale kolega ..pycio... miał chyba co innego :szeroki_usmiech
_________________
nikita55
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cebek 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: vw t4 multivan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Wrz 2008
Piwa: 5/5
Skąd: kowary
Wysłany: 2015-01-25, 18:56   

W vw przekaźnik wpina się nie w plus po stacyjce tylko w kontrolkę wzbudzenia alternatora.
To eliminuje problem rozruchu z dwóch akumulatorów
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***