|
|
Proszę o pomoc w identyfikacji zabudowy w LT 28( chęć kupna) |
Autor |
Wiadomość |
BULI144
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: aktualnie brak
Dołączył: 16 Lut 2013 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-02-17, 19:29 Proszę o pomoc w identyfikacji zabudowy w LT 28( chęć kupna)
|
|
|
Witam. Proszę o pomoc koleżanki i kolegów w identyfikacji zabudowy w dwóch LT-kach na OLX. Planujemy zakup LTka i takie dwie opcje rozważamy:
http://olx.pl/oferta/vw-l...html#594e9de9bf
http://olx.pl/oferta/camp...html#f93d2c7fdd
Może ktoś je oglądał i wie coś więcej niż tylko to co wynika z ogłoszeń.
Dowiedziałem się , że przy pierwszym ogłoszeniu ( we Wrocławiu) auto nie ma dodatkowego ogrzewania postojowego, nie wiadomo, czy lodówka działa przy 220 ( przy 12v nie działa). Przebieg silnika to ponoć 360 000 km ( więc do remontu). Natomiast ten drugi ( z Wągrowc)a ma silnik 2.5 disel bez turbiny najechane 250 000- czy były takie jednostki? , ogrzewanie postojowe nie działa- słychać ponoć tylko sam iskrownik przy próbie uruchomienia. Na pytanie jaka to zabudowa handlarz odpowiada "Poly-Filo"- taki napis widnieje z tyłu campera. Ponoć srodkowego siedziska nie można przestawić tak, by było do kierunku jazdy( tak jak w Westfalii. Wiem , że przy takich pojazdach ważniejsza jest zabudowa niż kondycja silnika. Ciekaw jestem Waszych spostrzeżeń i sugestii. Czy ktoś ma dobrego mechanika we Wrocławiu, by sprawdzić LTka pod kątem stanu technicznego?
Pozdrawiam serdecznie Leszek |
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2015-02-17, 20:35
|
|
|
BULI144 napisał/a: | Przebieg silnika to ponoć 360 000 km ( więc do remontu) |
360.000 to ledwo dobrze dotarty..a nie do remontu...
BULI144 napisał/a: | ( przy 12v nie działa). |
jak to sprawdzałeś ? |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
BULI144
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: aktualnie brak
Dołączył: 16 Lut 2013 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-02-17, 21:04
|
|
|
Witam. Ja tego nie stwierdziłem. Sprzedający opisał i potwierdził telefonicznie, że autko bierze olej około 1 litra na 1000 km ( to mogą być uszczelniacze, pierścienie). Ja nie miałem styczności z tą jednostką (może tak mają to bym się cieszył). Kolega ma volvo 245 z tym silnikiem i oleju nie bierze. |
|
|
|
|
BULI144
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: aktualnie brak
Dołączył: 16 Lut 2013 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-02-17, 21:06
|
|
|
Zresztą w przebieg na liczniku nie wierzę. |
|
|
|
|
BULI144
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: aktualnie brak
Dołączył: 16 Lut 2013 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-02-18, 09:39
|
|
|
Post przeniosłem do działu" kupujemy kampera" i skupiam się na tym kamperku z Wrocławia. Pozdrawiam i zamykam tutuj temat. |
|
|
|
|
yaro 65
zaawansowany
Twój sprzęt: Sprinter 212D
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Gru 2013 Piwa: 10/8 Skąd: Chełmek / Kraków
|
Wysłany: 2015-02-18, 10:16
|
|
|
BULI144 napisał/a: | Sprzedający opisał i potwierdził telefonicznie, że autko bierze olej około 1 litra na 1000 km |
Te silniki przy tak znacznym zużyciu oleju klasyfikują się do remontu kapitalnego . |
_________________ Życie zaczyna się po pięćdziesiątce,
czasami po dwóch .
pozdr. Jarek |
|
|
|
|
BULI144
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: aktualnie brak
Dołączył: 16 Lut 2013 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-02-18, 11:44
|
|
|
Też tak uważam, ale myślę, że i tak warto się w niego pakować. Okaże się jak zobaczę go na własne oczy
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|