Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zabudowa CASPER DUCATO 2.3 i JUMPER 3.0
Autor Wiadomość
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2015-07-25, 23:27   

Skwarek napisał/a:

Przecież drzwi mogą być takie jakie są, po co dłuższe.?

o



bo będzie walił głową w ramę ... musi je przedłużyć a jak już zrobi to będzie podobnie jak w moim :)

100_8901.JPG
Plik ściągnięto 13564 raz(y) 112,2 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skwarek 
weteran


Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Piwa: 243/90
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2015-07-25, 23:35   

BIORCA napisał/a:
Skwarek napisał/a:

Przecież drzwi mogą być takie jakie są, po co dłuższe.?

o



bo będzie walił głową w ramę ... musi je przedłużyć a jak już zrobi to będzie podobnie jak w moim :)


Nie pomyślałem o tym bo mam tylko 1,50 cm wzrostu, ale warto to sprawdzić czy tak długie (wysokie) drzwi są naprawdę konieczne. Nikt na baczność przecież nie wchodzi, a i ukłon jest w dobrym guście. :haha:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2015-07-25, 23:41   

...gdyby obniżył podłogę w drzwiach tworząc schodek to też będzie do kitu .... można to przetestować w I rzędzie wchodząc na wprost i wychodząc na wprost ... nie da się nie przyp..... w ramę :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skwarek 
weteran


Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Piwa: 243/90
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2015-07-25, 23:47   

Jutro sprawdzę w mojej fordowskiej doce jak to jest z tymi drzwiami, pewnie są podobne.
Jak inteligentny to przyp....li się ze dwa razy i będzie pamiętał. :gwm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
piotr1 
Kombatant


Twój sprzęt: blaszak ducato w budowie
Nazwa załogi: ewaipiotr
Dołączył: 06 Wrz 2010
Piwa: 17/18
Skąd: gdańsk i okolice
Wysłany: 2015-07-26, 01:12   

:spoko :spoko :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
vIrek 
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 3.0 L3H2 automat
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Piwa: 17/10
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2015-07-26, 07:00   

Skwarek napisał/a:
Jak inteligentny to przyp....li się ze dwa razy i będzie pamiętał.

Można by testować inteligencję znajomych - po ilu przy...leniach pamiętają o niskich drzwiach. :wyszczerzony:
_________________
vIrek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skwarek 
weteran


Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Piwa: 243/90
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2015-07-26, 10:37   

Macie rację z tymi drzwiami, testowałem, trochę za niskie. Wizualnie fajnie wyglądają ale wchodziło by się jak do starej chałupy, mocno pochylonym i z czapką w garści. ;)

Trzeba dorabiać.

Kiedyś blacharz na giętarce do blachy takie poszycie piorunem dorabiał, palcem zaznaczył gdzie jaka fala i pasowało. Czy dzisiaj są tacy blacharze - chyba już tylko w Indiach lub na Kubie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2015-07-26, 11:09   

Skwarek napisał/a:
Czy dzisiaj są tacy blacharze - chyba już tylko w Indiach lub na Kubie.


i w Rumunii też są :haha:

Nokia955346.jpg
Plik ściągnięto 13457 raz(y) 49,87 KB

Nokia955666.jpg
Plik ściągnięto 13457 raz(y) 63,39 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bajaga 
Kombatant

Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Piwa: 108/7
Wysłany: 2015-07-26, 12:14   

wlodo napisał/a:
No własnie,i te resztę należy dorobić :gwm
Myślę,że łatwiejsze,niż robienie tego z dwóch drzwi odsuwanych.
Blacharz tolo61 miał niezłą jazdę,ja moją pokaże po niedzieli,jak mi migomat odpali,bo coś ....


Ja bym się nie bawił w taką przeróbkę. Są różne opinie bo każdy ma swoją która jest przecież jedynie słuszna :wyszczerzony:
To moja jest taka, może coś pomoże:
1. BARDZO mi pasuje to że blaszak ma tak szerokie drzwi. Wygodnie się wchodzi, szybciej przewietrza, łatwo wnosi różne klamoty, zakupy itp, na postoju siedząc pod markizą czy mając na dłuższe postoje przedsionek (mam) to dla mnie także same plusy. Takie wąskie drzwi tylko by mnie wkur...ły :lol:
2. Jedyną wadą drzwi przesuwanych jest to że jak wiadomo trzeba nimi zdrowo walnąć by się zamknęły. Jeżeli dla kogoś to problem spędzający sen z powiek to rozważałbym po prostu napęd elektryczny.
3. Jeżdżąc alkową kiedyś rozmiar drzwi tych standartowych kamperowych mocno mnie irytował, są bezsensownie małe.
_________________
Pozdrawiam,

Bajaga&Instruktori
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2015-07-26, 12:25   

Bajaga napisał/a:

2. Jedyną wadą drzwi przesuwanych jest to że jak wiadomo trzeba nimi zdrowo walnąć by się zamknęły. Jeżeli dla kogoś to problem spędzający sen z powiek to rozważałbym po prostu napęd elektryczny.
.


tydzień temu nad morzem stanął obok jumper z maja 2015 , POSSL ... Niemiec bardzo chętnie demonstrował bajery jakie miał a miał ich ... może jeden :)

Drzwi boczne domykał powoli tak by załapały pierwszy ząbek ... drugi sam się dociągał .... dla niego to było coś kosmicznego :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wlodo 
weteran


Nazwa załogi: wlodo
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Sie 2014
Piwa: 67/68
Skąd: Witaszyce
Wysłany: 2015-08-06, 21:58   

Mimo ,że gorąco okrutne,coś działać trzeba...
Walka o przestrzeń...usuwam co wystaje...
Przetłoczenie na słupku środkowym,15 mm z jednej i z drugiej,niepotrzebne zwęża wnętrze o 30 mm,do wycinki.
Puszka górnej szyny drzwi przesuwnych,wszystkim psuje wygląd zabudowy,mi nie potrzebna,do wycinki.
Dalej walka trwa z drzwiami bocznymi,powoli widzę światełko w tunelu...

IMG_0381.JPG
puszka wycięta
Plik ściągnięto 61 raz(y) 64,2 KB

IMG_0383.JPG
wzmocnienie dachu odtworzone
Plik ściągnięto 40 raz(y) 67,03 KB

IMG_0382.JPG
słupek wyrównany
Plik ściągnięto 57 raz(y) 113,88 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wlodo 
weteran


Nazwa załogi: wlodo
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Sie 2014
Piwa: 67/68
Skąd: Witaszyce
Wysłany: 2015-08-08, 21:42   

Dziś u mnie w cieniu 39st.
Ale powoli coś przybywa...
Drzwi otwierane wstawione..."trochę"roboty z nimi jest...
Zwykły blaszak z odsuwanymi drzwiami ma inne przetłoczenia prawego słupka.
Do drzwi otwieranych nic nie pasuje,jest przetłoczenie kątowe zewnętrzne,a potrzebny łuk wewnętrzny,pół słupka do przeróbki.
Nie ma miejsca na zawiasy i ogranicznik otwarcia,do dorobienia.
Krawędź do uszczelki jest za krótka,do przedłużenia.
Ze słupka lewego od drzwi otwieranych zostają praktycznie ,trzy blaszki,bok prawy front i lewy,reszta do dorobienia.
Drzwi są za krótkie,do przedłużenia.
Brakujące blachy nadwozia wokół drzwi,do dorobienia.
Brakujący kawałek progu i wewnętrzne połączeni z podłogą ,do dorobienia.
No trochę tych robótek ręcznych jest...

Schowek01.jpg
Drzwi na swoim miejscu
Plik ściągnięto 13148 raz(y) 35,71 KB

IMG_0364.JPG
Słupek cały
Plik ściągnięto 44 raz(y) 80,48 KB

IMG_0366.JPG
Słupek wycięty
Plik ściągnięto 58 raz(y) 114,65 KB

IMG_0368.JPG
Mocowanie do zawiasów
Plik ściągnięto 51 raz(y) 47,79 KB

IMG_0370.JPG
Mocowanie do zawiasu w słupku
Plik ściągnięto 58 raz(y) 101,56 KB

IMG_0371.JPG
Słupek cały
Plik ściągnięto 42 raz(y) 101,25 KB

IMG_0385.JPG
Plik ściągnięto 49 raz(y) 59,37 KB

IMG_0388.JPG
Drzwi od wewnątrz
Plik ściągnięto 51 raz(y) 124,89 KB

Ostatnio zmieniony przez wlodo 2015-08-09, 09:35, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
voice 
weteran
Nie licz dni, spraw by to dni się liczyły


Twój sprzęt: Bürstner Lyseo T 710
Nazwa załogi: Voice_Band
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Gru 2012
Piwa: 20/21
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-08-08, 22:13   

Włodo widzę, że drzwi masz już prawie gotowe. Wygląda super a w praktyce jak to wygląda ??
Warto przerabiać, bo ja po ostatnim weekendowym wyjeździe stwierdzam, ze jedyna wada dużych drzwi rozsuwanych to problem z zamykaniem bo trzeba trzaskać poza tą wadą nie widzę innych wręcz same zalety.
Zobaczymy może Grzegorz przetrze szlaki z zamykaniem takich właśnie drzwi to nie trzeba będzie przerabiać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
frólik 
zaawansowany


Twój sprzęt: Frólikowóz
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2014
Piwa: 28/30
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2015-08-08, 22:19   

Wlodo gratuluję samozaparcia, wiem ile pracy i czasu trzeba poświęcić.
Jeśli chodzi o napęd drzwi suwanych to pod koniec przyszłego tygodnia będą jakieś propozycje.
_________________
Buduje się następny...
Burstner Ixeo time 585
Frólikowóz 2014
Knaus Sun Traveller 2005
Bavaria i71 2008

www.campervan.pl
https://www.facebook.com/budowakamperow/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wlodo 
weteran


Nazwa załogi: wlodo
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Sie 2014
Piwa: 67/68
Skąd: Witaszyce
Wysłany: 2015-08-08, 22:29   

No...jest to co chciałem...mi się podoba,ale roboty...uuu
Czy warto...ja uważam,że tak.
Trzaskanie odsuwanymi,to nie wszystko...
-odsłaniasz połowę wnętrza,widać część kuchenną i resztę
-nie możesz zagospodarować części tej przestrzeni,a to jest 60 cm
-problem z siatką na robale
-w czasie deszczu i wiatru masz zalane połowę wnętrza ( w razie wychodzenia)
Zalety odsuwanych też są :-P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***