Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Master I 2.4 D jak zimno nie odpala
Autor Wiadomość
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-02-10, 07:31   Master I 2.4 D jak zimno nie odpala

silnik 8140.61.Okazało sie ze znów mam typowo letnie auto,bo przy temperaturach niższych niz 15 nie mogę go odpalić,pompka i filtr wymieniona na nowe,sprawdzałem świece,rozrząd,do wtrysków dochodzi paliwo , z plaka tez nu nie idzie,ale jak podgrzałem silnik( grzałka w układzie chłodzenia) odpalił jak w lato,na dniach przyjdzie tester sprężania ciśnienia i zobaczę co pokarze,wiec na dzień dzisiejszy zostaje pomiar a potem pompa wtryskowa i jej ustawienia,macie jakieś pomysły?
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Ostatnio zmieniony przez erikson 2016-02-10, 09:00, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
makdrajwer 
weteran
Artur,Ola,Zosia,Zuzia


Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Piwa: 50/75
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-02-10, 08:10   

Ciśnienie spreżania prawde Ci powie ...
_________________
keep calm and dance
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-02-10, 08:41   

oby bylo dobrze,silnik ma 247 tys i od 90r jako kamper wiec narazie nie sadze aby był tak zorany
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
onionskin 
stary wyga

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Gru 2013
Piwa: 46/138
Skąd: FMI
Wysłany: 2016-02-10, 12:24   Re: Master I 2.4 D jak zimno nie odpala

erikson napisał/a:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,na dniach przyjdzie tester sprężania ciśnienia i zobaczę co pokarze................

Ciekawe jaki ten tester będzie- taki co to trzeba wpierw praską wtryski wyrywać, czy przyjedzie gość w białej koszuli, podłączy cztery kabelki i zobaczy wszystko w kilka minut:

http://injectorservice.com.ua/docs/dx_eng.swf

PS.
Jak by kto nie wiedział : taka przystawka do laptopa nowa to około 300zł
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-02-10, 12:44   

onionskin-ja stawiam ze przyjdzie gosc,wiec czekam na goscia,bardzo mi pomogłeś,twoja podpowiedz jest wręcz światełkiem w tunelu
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eMWu 
stary wyga


Twój sprzęt: 2 x Knaus traveller 595 + 625
Nazwa załogi: Campertrip.pl
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Gru 2010
Piwa: 11/23
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-02-10, 14:36   

Sprobuj na lakierze do wlosów odpalic - dobry lakier kazdego diesla ruszy nawet przy - 20 :lol:
_________________
www.campertrip.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-02-10, 15:51   

winowajca chyba znaleziony,sprawdziłem ponownie swiece-3 padły
pomiar sprężania
1cyl 35
2 cyl 32/3
3 cyl 26 po probie olejowej 33
4 cyl 32/3
i co tu teraz zrobic z tym 3 cyl?
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Ostatnio zmieniony przez erikson 2016-02-10, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Donat 
weteran


Twój sprzęt: Peugeot J5 i Citroen Jumper
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Piwa: 71/57
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-10, 16:26   

Najpierw sprawdź jeszczę raz ciśnienie na tym cylindrze a jeśli pomiar się powtórzy to nie pozostaje nic jak robić kapitalke Jeśli cisnienie skoczylo gwałtownie podczas próby olejowej to kuku ma dół silnika a nie głowica
_________________
Donat - Radom
Mój poprzedni sprzęt:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
makdrajwer 
weteran
Artur,Ola,Zosia,Zuzia


Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Piwa: 50/75
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-02-10, 16:28   

Wymień świece i jak będzie dobrze zapalał to olej te 3 cylinder.
_________________
keep calm and dance
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Victus 
zaawansowany


Twój sprzęt: WV T4 Multivan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2016
Piwa: 5/7
Skąd: Warszawa - Ursus
Wysłany: 2016-02-10, 17:26   

erikson napisał/a:
winowajca chyba znaleziony,sprawdziłem ponownie swiece-3 padły
pomiar sprężania
1cyl 35
2 cyl 32/3
3 cyl 26 po probie olejowej 33
4 cyl 32/3
i co tu teraz zrobic z tym 3 cyl?,glowice zmieniac

Koleo zalej do silnika polski ceramizeri odzyska kompresję.Przy tym przebiegu to chyba jedna dawka ale jezeli nie jesteś pewien przebiegu to dwie, próba olejowa pokzala ze góra jest dobra.
Polecam ceramizer bo tez zastosowałem, po wlaniu do wspomagania pompa przestala piszczeć na maksymalnym skręcie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
amples 
Kombatant

Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Lut 2013
Piwa: 129/18
Skąd: UE
Wysłany: 2016-02-10, 17:57   

Victus napisał/a:
Koleo zalej do silnika polski ceramizeri odzyska kompresję.Przy tym przebiegu to chyba jedna dawka ale jezeli nie jesteś pewien przebiegu to dwie, próba olejowa pokzala ze góra jest dobra.
Polecam ceramizer bo tez zastosowałem, po wlaniu do wspomagania pompa przestala piszczeć na maksymalnym skręcie

A ty handlujesz tego typu wynalazkami czy tez sam stosujesz w swych złomach .
Ceramizery stosują handlarze , aby wyciszyć rzęcha do sprzedaży , po pierwszej wymianie oleju wychodzi jaki to złom.
Syfa się nie pudruje tylko leczy albo z nim żyje .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
makdrajwer 
weteran
Artur,Ola,Zosia,Zuzia


Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Piwa: 50/75
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-02-10, 19:46   

A nie słyszałeś że ceramizer odbuduje pierścienie i cylindry??? 😀
Tylko nie lej za dużo bo tak Ci nadbuduje że tłok się w cylindrze nie ruszy :)
_________________
keep calm and dance
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
amples 
Kombatant

Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Lut 2013
Piwa: 129/18
Skąd: UE
Wysłany: 2016-02-10, 20:19   

makdrajwer napisał/a:
A nie słyszałeś że ceramizer odbuduje pierścienie i cylindry??? 😀

Nie zamierzam wyprowadzać cie z błędu ,
cerami-zer nie odpuści zapieczonego , nie naprawi ukruszonego lub pękniętego pierścienia a tym bardziej nie nie zlikwiduje rys (jakie powstają przy pęknięciu lub ukruszeniu pierścienia) na cylindrze.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 524/637
Skąd: Gubin
Wysłany: 2016-02-10, 23:26   

erikson napisał/a:

...
sprawdzałem świece,rozrząd,do wtrysków dochodzi paliwo
...

erikson napisał/a:
...
sprawdziłem ponownie swiece-3 padły
...

Za pierwszym razem sprawdzałeś obecność czy poprawność działania?
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-02-11, 07:55   

mój błąd-bo świece sprawdzałem profilaktycznie dużo wcześniej i to tez w nie poprawny sposób ,myślałem ze sa dobre wiec ich nie brałem pod uwagę przy tych oględzinach bo auto od tamtego czasu przejechało może z 10 km.
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***