Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Skąd nowy kamper - czy kupić w Polsce czy za granicą ?
Autor Wiadomość
Depeche 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Adria Coral Sport A571 SP 2007
Nazwa załogi: Adam Marzena i Maciek
Dołączył: 27 Gru 2015
Postawił 1 piw(a)
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-06-02, 22:41   Skąd nowy kamper - czy kupić w Polsce czy za granicą ?

Hei

Proszę o pomoc i radę. Gdzie kupić nowego kampera - w Polsce , jeżeli tak to gdzie, kogo polecacie, jestem nowy w temacie i nie znam dealerów, przedstawicieli
jak za granicą to gdzie - czy to ma sens, pod względem zwrotu podatku, odliczenia itd, ja znalazłem PALMOWSKI w Niemczech czy warto ?

Dzięki za pomoc

Adam
Gdańsk
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
barwol 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: HYMER Exsis-i 644
Dołączył: 29 Maj 2013
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-03, 09:03   

Ja mogę polecić Ci tą firmę s-camp.pl. Kupiłem przez nich przyczepę kempingową w 2007 i aktualnie posiadanego nowego Hymerka. Dlaczego ich polecam - nigdy mnie nie oszukali i mają bardzo dobry serwis prowadzony przez Michała (jeden z dwóch braci). Zgodnie z zasadą, że najlepiej jest kupić przez "serwis" dzwoń do niego i dopytaj, która marka jest OK (w zakresie Twojego budżetu i dostępnych pojazdów).[/b]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
szymek1967 
Kombatant


Twój sprzęt: VW colorado KARMANN
Nazwa załogi: rodzinka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2011
Otrzymał 35 piw(a)
Skąd: zielona gora
Wysłany: 2016-06-03, 10:06   

zdecydowanie w kraju !

kupiłem swojego kampera w niemczech i teraz z każdą duperelą każą sobie przyjezdzac do serwisu :-/
a ze jest on oddalony o jakies 800 km to łatwo sobie policzyc trase w obydwie strony i koszty z tym związane