 |
|
|
ducato 1987, 2.5d, uszczelki bloku silnika |
| Autor |
Wiadomość |
serwan
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 280, 1987, 2.5D, Burstner
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lip 2015 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-09-16, 15:56 ducato 1987, 2.5d, uszczelki bloku silnika
|
|
|
hej,
ktos moze potrafi zidentyfikwoac uszczelki jak na zdjeciach? nie wiem po czym (nazwa/numer) ich szukac :/
pozdrawiam
serwan
20160916_145203.jpg
|
 |
| Plik ściągnięto 29 raz(y) 233,7 KB |
20160916_145142.jpg
|
 |
| Plik ściągnięto 31 raz(y) 236,48 KB |
|
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 39 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 226/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
|
|
|
 |
serwan
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 280, 1987, 2.5D, Burstner
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lip 2015 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-09-16, 16:07
|
|
|
chyba znalazlem - w sklepach nazywaja toto 'uszczelka skrzyni korbowej'; jezeli masz part number to poprosze, silnik 8144.67, 2.5d
pozdrawiam
serwan |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 39 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 226/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-09-16, 16:15
|
|
|
Edytowałem swój poprzedni post. Tam dałem linki do IC. Znajdziesz tam nr OE |
|
|
|
 |
serwan
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 280, 1987, 2.5D, Burstner
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lip 2015 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-09-16, 16:57
|
|
|
dzięki, zamówilem już komplet
dodatkowo może wiesz / ktoś wie jak się nazywa / jak szukać elementu jak na zdjęciu (jest to 'pośrednik' między podstawą filtra oleju a samym filtrem
pozdrawiam
serwan
20160916_145023.jpg
|
 |
| Plik ściągnięto 29 raz(y) 191,5 KB |
|
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 39 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 226/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-09-16, 17:03
|
|
|
Jest to chłodnica oleju. Dość drogi i trudny do kupna element, a na dodatek jest on made in USA |
|
|
|
 |
serwan
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 280, 1987, 2.5D, Burstner
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lip 2015 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-09-16, 17:13
|
|
|
| nabyłem. na allegro. za 30 pln. mam tylko nadzieje ze bedzie w lepszym stanie niż moja - mam sporo korozji na jednym z kroćców :/ |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 39 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 226/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-09-16, 18:18
|
|
|
No to Ci się udało. Ja pisałem o nowej chłodnicy |
|
|
|
 |
janek50
stary wyga
Twój sprzęt: na razie w planach
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Cze 2014 Piwa: 11/8 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2016-09-17, 22:31
|
|
|
Chłodnica oleju, nie wiem skąd biorą cenę za ten ,,cud,, techniki, mi padła rok temu , po prostu przerdzewiała od przodu , pociła się aż pięknego dnia dziurka zrobiła się dość spora, znalazłem mechanika i przy użyciu nitownicy i kawałka gumy z dętki zatkałem dziurę i powrót do domu, poszukiwania na aledrogo i szok, cena jak za złoto i ogólny brak na rynku. W serwisie fiata cena z montażem 1000zł, gdzieś indziej 900zł, miał ktoś nówke ale wołał 700zł, przypadkiem jechałem koło autoszrotu,pytam bossa czy ma cóś takiego , on że nie ,ale patrzę stoi sobie opel movano,pytam czy mogę się rozejrzeć, więc lece sobie do movanka i patrzę a tam nówka nieśmigana chłodniczka, pytam ile chce, jak sam odkręce to 100zł, więc pędzę do domu przebieram sie i wracam ,10 minut i mam juz potrzebny pożądany przedmiot,dobrze że gościu nie był zorientowany w cenie bo wołałby z 5 razy tyle gdyby wiedział że to całkiem nowa chłodnica jest.
Serwan ,króćcami sie nie martw, problem jest jak zardzewieje blacha od przodu, zaczyna się pocić i w końcu dziura wylatuje. nie idzie tego ani polutować ani pospawać, próbowałem ze swoją zanim dorwałem nową. |
_________________
 |
| |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|