Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot J5 Nie chce odpalać
Autor Wiadomość
Prezes79 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Wrz 2016
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 13:49   Peugeot J5 Nie chce odpalać

Witam serdecznie od dwóch dni jestem użytkownikiem J5, w zabudowie Knaus i już problem nie chce odpalać, ani z kabli ani z akumulatora, podświetlenie świec dział, a i samochód zgasł mi ostatnio na stacji paliw żeby zjechać od dystrybutora wziąłem go na hol i odpalił bez problemu z zaciągu, wróciłem do domu bez problemu jak go zgasiłem znów nie odpala.
proszę o jakieś wskazówki..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OldPiernik 
stary wyga


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Gru 2008
Piwa: 50/19
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-11-01, 13:57   

Rozrusznik kręci? Jak kręci to próbuje zaskoczyć, czy nie? Jak kręci to kręci normalnie czy wolniej?
Jak nie kręci czy przy przekręceniu kluczyka na start przygasają kontrolki?
_________________
Życie jest za krótkie na siedzenie w domu i zazdroszczenie innym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Prezes79 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Wrz 2016
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 14:02   

Rozrusznik zdaje się że kręci normalnie, podłączaliśmy go z kabli i rozrusznik kręcił jak głupi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Prezes79 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Wrz 2016
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 14:06   

i nawet nie próbuję zaskoczyć..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OldPiernik 
stary wyga


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Gru 2008
Piwa: 50/19
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-11-01, 14:17   

Piszesz, że odpaliłeś go na lince. Długo go musieliście ciągnąć?
_________________
Życie jest za krótkie na siedzenie w domu i zazdroszczenie innym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2016-11-01, 14:40   

nie męczcie rozrusznika i akumulatora... układ paliwowy się zapowietrza . Trzeba prześledzić od którego momentu pojawiają się bąbelki powietrza w przewodach , wstawić kawałki przezroczyste rurek przed podgrzewaczem / brak bąbelków wykluczy odcinek z baku / , przed filtrem/ wykluczysz podgrzewacz / , przed pompą / wykluczysz pompkę ręczną i filtr / .Koniec poszukiwań przyczyny .

Warto tez sprawdzić świece żarowe jeśli na zimnym jest problem ale jeśli na gorącym też to wracamy do zasilania w paliwko .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Prezes79 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Wrz 2016
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 18:04   

ciągnęliśmy go może z 6m
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Prezes79 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Wrz 2016
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 18:06   

przepraszam za głupie pytanie gdzie jest podgrzewacz i jak wygląda i czy to może być wina elektrozaworu i gdzie mogę go znaleźć.??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Prezes79 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Wrz 2016
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 18:07   

Nie napisałem najważniejszego Peugeot J5 z 1989r. bez turbiny
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 212/477
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-11-01, 18:07   

Przy filtrze paliwa.
_________________
Nie chcem, ale muszem :-{
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2016-11-01, 18:40   

podgrzewacz przy głowicy , taki z dwoma rurkami , wejście i wyjście .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2016-11-01, 18:49   

BIORCA napisał/a:
podgrzewacz przy głowicy , taki z dwoma rurkami , wejście i wyjście .


Wyglądem przypomina podstawę żelazka.

Przed odpaleniem próbowałeś pompować pompką? Nią też lubią się zapowietrzać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 524/637
Skąd: Gubin
Wysłany: 2016-11-01, 21:36   

Prezes79 napisał/a:
Nie napisałem najważniejszego Peugeot J5 z 1989r. bez turbiny

Z turbo czy bez, podgrzewacz to te 2 rurki, jest przelotowy wejście i wyjście.
Omiń to bo często jest przyczyną trudności z odpalaniem.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Prezes79 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Wrz 2016
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-02, 06:41   

Podpisałem pompką ale nic to nie dało, dzisiaj spróbuję go spiąć na krótko :spoko :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Prezes79 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Wrz 2016
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-03, 08:12   

Znalazłem przyczynę :lol:
Okazało się za namową kolegi że niedochodził prąd do elektrozaworu na pompie, po podlaczeniu kabla bezpośrednio do plusa akum. Zapalił bez problemu.
Wnisek stacjka do wymiany w moim przypadku albo sprawdzenie przewodów zasilających od stacyjki na kostkach[/u]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***