Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawory w 1,9 TD
Autor Wiadomość
TURTL 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Fiat Ducato 1,9 TD Burstner
Nazwa załogi: TURTL
Dołączył: 18 Paź 2010
Postawił 1 piw(a)
Skąd: Przeżdziedza / Wleń
Wysłany: 2014-05-26, 19:36   Zawory w 1,9 TD

Witam. Mam mały problemik, klepią mi zawory w motorze 1,9 TD z 90 roku. Chcę to wyregulować ale uprzedzono mnie, że może być regulacja na płytkach. Niestety w Bogatyni jest tylko jeden mechanik, który robi taką regulację ale jest dość oblegany i więcej niż nieterminowy. Z drugiej strony jak zaprowadzę auto do innego warsztatu i po zdjęciu pokrywy dopiero okaże się jaka jest regulacja. Jak znam zwyczaje mechaników zapłacę z 50 zł. za ich niewiedzę.

Dlatego pytam czy ktoś orientuje się jaka jest regulacja zaworów w motorze 1,9 TD z 90 roku?
Uprości mi to wybór mechaniora ...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Skwarek 
Kombatant


Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Piwa: 380/163
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2014-05-26, 19:56   

A te zawory to tak nagle zaczęły klepać? czy na przestrzeni lat pomału coraz bardziej. Bo jak nagle to może być źle ustawiony zapłon, np: poluzowała się pompa, lub złe paliwo. Ja sprawdziłbym najpierw te sprawy. Płytki to ostateczność bo mało kto ma ich pełen komplet i zaczyna się kombinowanie, jakieś szlifowania i dopasowywania.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
zibikruk 
weteran


Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.8 JTD - LAIKA Kreos 3009
Nazwa załogi: Kruczki
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Piwa: 93/116
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2014-05-26, 20:44   

W Twoim silniku do regulacji są płytki.
Skwarek ma racje, warsztat musi mieć ich komplet aby nie kombinował poprzez szlifowanie. :spoko
_________________
Retirement is the time of your life ... to have the time of your life!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
TURTL 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Fiat Ducato 1,9 TD Burstner
Nazwa załogi: TURTL
Dołączył: 18 Paź 2010
Postawił 1 piw(a)
Skąd: Przeżdziedza / Wleń
Wysłany: 2014-05-27, 04:54   

Dzięki wielkie. Zacznę od sprawdzenia zapłonu. Zawory zaczęły klepać z czasem a płytki najpierw dowiem się czy mają komplet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
1506edi 
zaawansowany


Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5D z 85r.HEKU 580
Nazwa załogi: Anna-Edward
Dołączył: 03 Gru 2010
Otrzymał 5 piw(a)
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2017-03-05, 18:49   

Witam chciałbym się tylko doinformować bo niby wszystko jasne silnik 2428(sofim-8144.61) więc zawory wartość regulacyjna 0,50 i dolot i wylot.Natomiast u mnie 0,35 i 0.45 zmierzyłem wyrywkowo bo miałem mało czasu czyli trzeba by wymieniać płytki 0.45-0.55-czy tak?Bo wygląda jak by ktoś celowo je tak ustawił.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***