 |
|
|
Zawory w 1,9 TD |
| Autor |
Wiadomość |
TURTL
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato 1,9 TD Burstner
Nazwa załogi: TURTL
Dołączył: 18 Paź 2010 Postawił 1 piw(a) Skąd: Przeżdziedza / Wleń
|
Wysłany: 2014-05-26, 19:36 Zawory w 1,9 TD
|
|
|
Witam. Mam mały problemik, klepią mi zawory w motorze 1,9 TD z 90 roku. Chcę to wyregulować ale uprzedzono mnie, że może być regulacja na płytkach. Niestety w Bogatyni jest tylko jeden mechanik, który robi taką regulację ale jest dość oblegany i więcej niż nieterminowy. Z drugiej strony jak zaprowadzę auto do innego warsztatu i po zdjęciu pokrywy dopiero okaże się jaka jest regulacja. Jak znam zwyczaje mechaników zapłacę z 50 zł. za ich niewiedzę.
Dlatego pytam czy ktoś orientuje się jaka jest regulacja zaworów w motorze 1,9 TD z 90 roku?
Uprości mi to wybór mechaniora ... |
|
|
|
 |
Skwarek
Kombatant

Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Piwa: 380/163 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2014-05-26, 19:56
|
|
|
| A te zawory to tak nagle zaczęły klepać? czy na przestrzeni lat pomału coraz bardziej. Bo jak nagle to może być źle ustawiony zapłon, np: poluzowała się pompa, lub złe paliwo. Ja sprawdziłbym najpierw te sprawy. Płytki to ostateczność bo mało kto ma ich pełen komplet i zaczyna się kombinowanie, jakieś szlifowania i dopasowywania. |
|
|
|
 |
zibikruk
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.8 JTD - LAIKA Kreos 3009
Nazwa załogi: Kruczki
Pomógł: 13 razy Dołączył: 24 Cze 2010 Piwa: 93/116 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: 2014-05-26, 20:44
|
|
|
W Twoim silniku do regulacji są płytki.
Skwarek ma racje, warsztat musi mieć ich komplet aby nie kombinował poprzez szlifowanie. |
_________________ Retirement is the time of your life ... to have the time of your life!
 |
|
|
|
 |
TURTL
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato 1,9 TD Burstner
Nazwa załogi: TURTL
Dołączył: 18 Paź 2010 Postawił 1 piw(a) Skąd: Przeżdziedza / Wleń
|
Wysłany: 2014-05-27, 04:54
|
|
|
| Dzięki wielkie. Zacznę od sprawdzenia zapłonu. Zawory zaczęły klepać z czasem a płytki najpierw dowiem się czy mają komplet |
|
|
|
 |
1506edi
zaawansowany

Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5D z 85r.HEKU 580
Nazwa załogi: Anna-Edward
Dołączył: 03 Gru 2010 Otrzymał 5 piw(a) Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2017-03-05, 18:49
|
|
|
| Witam chciałbym się tylko doinformować bo niby wszystko jasne silnik 2428(sofim-8144.61) więc zawory wartość regulacyjna 0,50 i dolot i wylot.Natomiast u mnie 0,35 i 0.45 zmierzyłem wyrywkowo bo miałem mało czasu czyli trzeba by wymieniać płytki 0.45-0.55-czy tak?Bo wygląda jak by ktoś celowo je tak ustawił. |
| |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|