Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
camper nie z blaszaka
Autor Wiadomość
qdlaty_78 
stary wyga


Twój sprzęt: Ford Beisl 94'
Nazwa załogi: Ekipa z BAZYLA
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Lip 2013
Piwa: 19/22
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-04-16, 07:26   

Ja bym robił na bazie czegoś takiego

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_imagesOE8LX5KO.jpg
Plik ściągnięto 3924 raz(y) 11 KB

_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2017-04-16, 21:06   

Caly czas temat dmc czyli mowa o pow . 3.5 t. :?: :!: :(
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
DINO 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: w planach
Dołączył: 27 Maj 2016
Wysłany: 2017-04-16, 22:13   

dmc nie jest problemem :D w tym przypadku :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
miklo75 
zaawansowany

Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012
Piwa: 3/26
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-17, 15:24   

MAWI napisał/a:
Mój poprzedni miał trzy osie i to błąd ,



Czemu? źle się jeździ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
miklo75 
zaawansowany

Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012
Piwa: 3/26
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-17, 15:34   

Ja już jakiś czas jestem posiadaczem takiego oto miniautobusika

https://www.google.pl/sea...qqORnm5nE05HFM:

i chciałbym go uczynić kamperem 6 osobowym. Skrzynia automat już wyleciała (gdyby ktoś szukał mam 2 szt. na sprzedaż) manual założony, do dorobienia zostały półośki napędowe.

Proszę o krytykę.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
WINNICZKI 
Kombatant

Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Paź 2007
Piwa: 76/84
Skąd: Krakow
Wysłany: 2017-04-18, 15:49   

:shock: Wyrzuciłeś automat ????czemu. To moje marzenie przy następnym kamperze.No chyba ,że była uszkodzona.Inaczej nie ma przyjemniejszej jazdy niż ze skrzynią automatyczną. :spoko
_________________
Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 477/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2017-04-18, 16:31   

Kiedyś wyrzucano poduszki powietrzne a tramwaje były na korbę.
Fiat szukał starych rozwiązań, bo w 125p Polacy zażyczyli sobie biegi przy kierownicy, gdyż my "niezwyczajni"


Nie kupię już kampera bez automatu. No chyba, że zostanę zmuszony :bajer

Automat, tempomat, to obecnie jak kibel. Niemal obiwiązkowe.

Ps.
Wolem Twą szanujem alem nie rozumiem. :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MAWI 
Kombatant


Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Piwa: 99/17
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-04-18, 18:54   

miklo75 napisał/a:

MAWI napisał/a:
Mój poprzedni miał trzy osie i to błąd ,



Czemu? źle się jeździ?

Super wygodnie , ale z daleka widać , ze DMC pow. 3,5t.
Co do automatu w trojaczkach. Nie ma dobrego sprawnego automatu w trojaczkach. Te co są są nic nie warte i się psują. Mercedes też nie ma automatu przednionapędowego ( wcale ) montują ZF.
_________________
Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
miklo75 
zaawansowany

Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012
Piwa: 3/26
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-18, 19:39   

WINNICZKI napisał/a:
:shock: Wyrzuciłeś automat ????czemu. To moje marzenie przy następnym kamperze.No chyba ,że była uszkodzona.


Wiedziałem, że będzie draka o wywalenie automata. :mrgreen: Jest kilka powodów.
Po pierwsze była to skrzynia firmy ZF od jakiejś maszyny budowlanej (oryginalnie), ciężkie cholerstwo, kilkaset kilo, nie ważyłem ale nawet nie mogę tego ruszyć na palecie.
Po drugie, jak kupiłem była ponoć po regeneracji w Mielcu ale nie zamontowana i z powyższych powodów nie miałem nawet jak jej założyć.
Po trzecie, z informacji jakie znalazłem w necie prędkość maksymalna to 100 km/h - wydawało mi się trochę mało.

Tutaj mogę podać jako ciekawostkę dla innych co planują w mb100 zmienić silnik na nowszy (2,3) lub większy 2,9. Skrzynia biegów od 2,4 wtedy nie pasuje, znaczy pasuje ale rozrusznik jest z drugiej strony. Albo rzeźbimy w obudowie i dorabiamy mocowanie rozrusznika z drugiej strony albo (ja tak mam) szukamy skrzyni od ssangyong/daewoo istana - pasuje bez przeróbek, waga niecałe 30 kg.

Rozpisałem się strasznie ale jeszcze dam trochę info o aucie w celu krytyki szanownych forumowiczów - temat dla mnie w dechę.
Oryginalnie jest ogrzewanie z grzejników prawie jak w domu, zasilane z webasto. Czyli drobne modyfikacje i temat ogrzewania i ciepłej wody załatwione.
Tylna oś (w dowodzie i karcie pojazdu wpisano w pozycji liczba osi - 2) jest na pneumatyce, na pół resorach. To chyba dobra wiadomość jeśli chodzi o regulowanie i poziomowanie.
DMC 5300, długość 630 cm, szerokość z tego co pamiętam 200 cm, wysokość zdaje się 240 - stoję wyprostowany i jeszcze jest luz. Konstrukcja zabudowy z profili aluminiowych a poszycie z laminatu. Waga 3000 kg z małym haczykiem oczywiście ze szkrzynią od koparki.

Budować na tym?
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
WINNICZKI 
Kombatant

Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Paź 2007
Piwa: 76/84
Skąd: Krakow
Wysłany: 2017-04-18, 22:30   

Te mercedesy znane są z dużego poziomu hałasu wewnątrz.Jak uporasz sie z tym problemem to ja bym budował w ciemno,bardzo fajna buda na integrala :spoko
_________________
Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
miklo75 
zaawansowany

Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012
Piwa: 3/26
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-19, 11:10   

Wydaje mi się, że właśnie z powodu automatycznej skrzyni biegów mogło być głośno i izolacji akustycznej też nie widać za wiele.
Mnie martwi pozycja za kierownicą praktycznie nosem przy szybie, co w razie "bum" nie najlepiej wróży dla kierowcy.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
WINNICZKI 
Kombatant

Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Paź 2007
Piwa: 76/84
Skąd: Krakow
Wysłany: 2017-04-19, 18:12   

jest filmik w necie z tym mercedesem MB 100 w roli campera i ze skrzynią manualną ,nie wygląda to zachęcająco Terkota głośno i jedzie z prędkością max 103km/h.Moc silnika 72 konie.Wypadało by wstawić coś mocniejszego to i obroty by spadły i hałas tez.Youtube MB 100 on Tour widać jak to jeździ.Zwłaszcza w 6,33sek prawdopodobnie na max prędkości.
_________________
Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
miklo75 
zaawansowany

Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012
Piwa: 3/26
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-19, 22:37   

Przeca piszę, że rozrusznik z drugiej strony, jeśli tak to motor 2,9 :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
miklo75 
zaawansowany

Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012
Piwa: 3/26
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-19, 22:39   

model o100 nie mb100
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
WINNICZKI 
Kombatant

Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Paź 2007
Piwa: 76/84
Skąd: Krakow
Wysłany: 2017-04-19, 23:04   

Model MB100 jest unowocześnioną wersją modelu MB90, który wywodzi się z produkowanego w latach 50-tych ubiegłego wieku DKW Schnellaster. Produkcja odbywała się w Vitorii ( północna Hiszpania) oraz w Korei Południowej jako SsangYoung Istana (od 1994r.). Wyposażony był w silnik dieslowski o pojemności 2,4 l i mocy 53 kW (72 KM), który umożliwiał rozwinięcie prędkości maksymalnej 103 km/h. W 1987 r. poddano go lekkiej modernizacji.
Ładowność wynosiła 1000-1800 kg w zależności od zabudowy( oferowano m.in: furgony, wersje skrzyniowe czy niewielki 3-osiowy autobus miejski-wersja O100)

MB 0100 City

Spód taki sam,góra inna.
_________________
Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***