camper nie z blaszaka |
Autor |
Wiadomość |
qdlaty_78
stary wyga
Twój sprzęt: Ford Beisl 94'
Nazwa załogi: Ekipa z BAZYLA
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Lip 2013 Piwa: 19/22 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-04-16, 07:26
|
|
|
Ja bym robił na bazie czegoś takiego
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_imagesOE8LX5KO.jpg
|
|
Plik ściągnięto 3924 raz(y) 11 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2017-04-16, 21:06
|
|
|
Caly czas temat dmc czyli mowa o pow . 3.5 t. |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
DINO
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: w planach
Dołączył: 27 Maj 2016
|
Wysłany: 2017-04-16, 22:13
|
|
|
dmc nie jest problemem :D w tym przypadku :D |
|
|
|
|
miklo75
zaawansowany
Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012 Piwa: 3/26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-17, 15:24
|
|
|
MAWI napisał/a: | Mój poprzedni miał trzy osie i to błąd , |
Czemu? źle się jeździ? |
|
|
|
|
miklo75
zaawansowany
Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012 Piwa: 3/26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-17, 15:34
|
|
|
Ja już jakiś czas jestem posiadaczem takiego oto miniautobusika
https://www.google.pl/sea...qqORnm5nE05HFM:
i chciałbym go uczynić kamperem 6 osobowym. Skrzynia automat już wyleciała (gdyby ktoś szukał mam 2 szt. na sprzedaż) manual założony, do dorobienia zostały półośki napędowe.
Proszę o krytykę. |
|
|
|
|
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/84 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2017-04-18, 15:49
|
|
|
Wyrzuciłeś automat ????czemu. To moje marzenie przy następnym kamperze.No chyba ,że była uszkodzona.Inaczej nie ma przyjemniejszej jazdy niż ze skrzynią automatyczną. |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
|
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2017-04-18, 16:31
|
|
|
Kiedyś wyrzucano poduszki powietrzne a tramwaje były na korbę.
Fiat szukał starych rozwiązań, bo w 125p Polacy zażyczyli sobie biegi przy kierownicy, gdyż my "niezwyczajni"
Nie kupię już kampera bez automatu. No chyba, że zostanę zmuszony
Automat, tempomat, to obecnie jak kibel. Niemal obiwiązkowe.
Ps.
Wolem Twą szanujem alem nie rozumiem. |
|
|
|
|
MAWI
Kombatant
Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Piwa: 99/17 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2017-04-18, 18:54
|
|
|
miklo75 napisał/a: |
MAWI napisał/a:
Mój poprzedni miał trzy osie i to błąd ,
Czemu? źle się jeździ? |
Super wygodnie , ale z daleka widać , ze DMC pow. 3,5t.
Co do automatu w trojaczkach. Nie ma dobrego sprawnego automatu w trojaczkach. Te co są są nic nie warte i się psują. Mercedes też nie ma automatu przednionapędowego ( wcale ) montują ZF. |
_________________ Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK |
|
|
|
|
miklo75
zaawansowany
Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012 Piwa: 3/26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-18, 19:39
|
|
|
WINNICZKI napisał/a: | :shock: Wyrzuciłeś automat ????czemu. To moje marzenie przy następnym kamperze.No chyba ,że była uszkodzona. |
Wiedziałem, że będzie draka o wywalenie automata. Jest kilka powodów.
Po pierwsze była to skrzynia firmy ZF od jakiejś maszyny budowlanej (oryginalnie), ciężkie cholerstwo, kilkaset kilo, nie ważyłem ale nawet nie mogę tego ruszyć na palecie.
Po drugie, jak kupiłem była ponoć po regeneracji w Mielcu ale nie zamontowana i z powyższych powodów nie miałem nawet jak jej założyć.
Po trzecie, z informacji jakie znalazłem w necie prędkość maksymalna to 100 km/h - wydawało mi się trochę mało.
Tutaj mogę podać jako ciekawostkę dla innych co planują w mb100 zmienić silnik na nowszy (2,3) lub większy 2,9. Skrzynia biegów od 2,4 wtedy nie pasuje, znaczy pasuje ale rozrusznik jest z drugiej strony. Albo rzeźbimy w obudowie i dorabiamy mocowanie rozrusznika z drugiej strony albo (ja tak mam) szukamy skrzyni od ssangyong/daewoo istana - pasuje bez przeróbek, waga niecałe 30 kg.
Rozpisałem się strasznie ale jeszcze dam trochę info o aucie w celu krytyki szanownych forumowiczów - temat dla mnie w dechę.
Oryginalnie jest ogrzewanie z grzejników prawie jak w domu, zasilane z webasto. Czyli drobne modyfikacje i temat ogrzewania i ciepłej wody załatwione.
Tylna oś (w dowodzie i karcie pojazdu wpisano w pozycji liczba osi - 2) jest na pneumatyce, na pół resorach. To chyba dobra wiadomość jeśli chodzi o regulowanie i poziomowanie.
DMC 5300, długość 630 cm, szerokość z tego co pamiętam 200 cm, wysokość zdaje się 240 - stoję wyprostowany i jeszcze jest luz. Konstrukcja zabudowy z profili aluminiowych a poszycie z laminatu. Waga 3000 kg z małym haczykiem oczywiście ze szkrzynią od koparki.
Budować na tym? |
|
|
|
|
|
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/84 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:30
|
|
|
Te mercedesy znane są z dużego poziomu hałasu wewnątrz.Jak uporasz sie z tym problemem to ja bym budował w ciemno,bardzo fajna buda na integrala |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
|
|
|
|
|
miklo75
zaawansowany
Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012 Piwa: 3/26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-19, 11:10
|
|
|
Wydaje mi się, że właśnie z powodu automatycznej skrzyni biegów mogło być głośno i izolacji akustycznej też nie widać za wiele.
Mnie martwi pozycja za kierownicą praktycznie nosem przy szybie, co w razie "bum" nie najlepiej wróży dla kierowcy. |
|
|
|
|
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/84 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2017-04-19, 18:12
|
|
|
jest filmik w necie z tym mercedesem MB 100 w roli campera i ze skrzynią manualną ,nie wygląda to zachęcająco Terkota głośno i jedzie z prędkością max 103km/h.Moc silnika 72 konie.Wypadało by wstawić coś mocniejszego to i obroty by spadły i hałas tez.Youtube MB 100 on Tour widać jak to jeździ.Zwłaszcza w 6,33sek prawdopodobnie na max prędkości. |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
|
|
|
|
|
|
miklo75
zaawansowany
Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012 Piwa: 3/26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-19, 22:37
|
|
|
Przeca piszę, że rozrusznik z drugiej strony, jeśli tak to motor 2,9 |
|
|
|
|
miklo75
zaawansowany
Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012 Piwa: 3/26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-19, 22:39
|
|
|
model o100 nie mb100 |
|
|
|
|
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/84 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2017-04-19, 23:04
|
|
|
Model MB100 jest unowocześnioną wersją modelu MB90, który wywodzi się z produkowanego w latach 50-tych ubiegłego wieku DKW Schnellaster. Produkcja odbywała się w Vitorii ( północna Hiszpania) oraz w Korei Południowej jako SsangYoung Istana (od 1994r.). Wyposażony był w silnik dieslowski o pojemności 2,4 l i mocy 53 kW (72 KM), który umożliwiał rozwinięcie prędkości maksymalnej 103 km/h. W 1987 r. poddano go lekkiej modernizacji.
Ładowność wynosiła 1000-1800 kg w zależności od zabudowy( oferowano m.in: furgony, wersje skrzyniowe czy niewielki 3-osiowy autobus miejski-wersja O100)
MB 0100 City
Spód taki sam,góra inna. |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
|
|
|
|
|
|
|